Posiadam OBC2 z kością kodującą [3 12 Typ] o nr 1381793, która pasuje do M20b25 do 9/1987, natomiast chcę OBC zamontować w aucie z 1990 roku. Moje pytanie - czy wszystko będzie dobrze działało? Czy może jednak muszę kupić kość kodującą do 325i po 9/1987?
Czy ktoś posiada taką kość?? Byłby skłonny się zamienić lub odsprzedać?
ale silniki w szerokiej i wąskiej nie miały różnego spalania, moim zdaniem to nie będzie miało znaczenia, przekłamania by były gdyby kość była od 318 założona w 325.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Gru 2006 Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: 2009-05-19, 17:35
Stare 325 nie miało kata i miało inny stopień sprężania więc różnice w spalniu mogę być ale moim zdaniem średnio zauważalne dla kompa przy codziennym użytkowaniu.
Zasięg może źle pokazywać. Kostka 3-1.2 jest do zbiornika 55 litrów, a u Ciebie pewnie jest 65. Swoją drogą ciekawe ile sama kostka kosztuje, może warto kupić odpowiednią.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2007 Skąd: Warszawa-Marki
Wysłany: 2009-05-20, 21:12
podepne sie do tematu na moim obc wyskakuje typ 3..9 kombinuje różne warianty kompów i nadal szukam odpowiedniego może ktoś mi powedziec od czego ja mam kość
Komp zainstalowany razem z manetką. Wszystko śmiga pięknie. Jestem pozytywnie zaskoczony łatwością montażu (nie licząc demontażu plastików,ale to robiłem tysiąc razy i mógłbym po ciemku).
Co do uwagi Davida - faktycznie jeśli chodzi o zasięg to są jakieś jaja, ale zobaczymy jak z czasem się to ułoży.
Kość kodująca to wydatek 213zł w ASO, a kostka ze światełkami to 183zł - ceny skwituję milczeniem....albo nie! Panowie z BMW powinni się po głowach poklepać, bo chyba zwariowali!!
Gdyby ktoś miał kość [4-6 Typ], a potrzebował [3-12 Typ] to chętnie się zamienię.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach