BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kość kodująca OBC 2 - pytanie
Autor Wiadomość
mattiss 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 20 Paź 2008
Skąd: dslsk
Wysłany: 2009-05-19, 12:51   Kość kodująca OBC 2 - pytanie

Witam

Posiadam OBC2 z kością kodującą [3 12 Typ] o nr 1381793, która pasuje do M20b25 do 9/1987, natomiast chcę OBC zamontować w aucie z 1990 roku. Moje pytanie - czy wszystko będzie dobrze działało? Czy może jednak muszę kupić kość kodującą do 325i po 9/1987?

Czy ktoś posiada taką kość?? Byłby skłonny się zamienić lub odsprzedać?

Pozdrawiam
_________________
Przeczytaj:F10 E30 E36

 
 
alexil 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Gru 2006
Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: 2009-05-19, 13:31   

Nie widzę powodu, dla które miałaby nie działać. Kiedyś miałem OBC z wąskiej lampy, sprzedałem kolesiowi do szerokiej i wszystko śmigało jak należy.



Pozdrawiam
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-05-19, 15:35   

moze przklamywac w spalaniu
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Paul 
Calypsorot Metallic



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-05-19, 16:48   

slawo napisał/a:
moze przklamywac w spalaniu


ale silniki w szerokiej i wąskiej nie miały różnego spalania, moim zdaniem to nie będzie miało znaczenia, przekłamania by były gdyby kość była od 318 założona w 325.
 
 
 
alexil 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Gru 2006
Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: 2009-05-19, 17:35   

Stare 325 nie miało kata i miało inny stopień sprężania więc różnice w spalniu mogę być ale moim zdaniem średnio zauważalne dla kompa przy codziennym użytkowaniu.
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-05-19, 18:11   

i motornik 1.1 i 1.3 tez sie rozni bebechami
ale alexil ma racje - srednie spalanie w e30 i tak nie jest dokladne na tyle by sie nim sugerowac
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
mattiss 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 20 Paź 2008
Skąd: dslsk
Wysłany: 2009-05-19, 21:41   

Dzięki wielkie panowie. Biorę się więc za montaż :]

Pozdrawiam
_________________
Przeczytaj:F10 E30 E36

 
 
David_KRK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 07 Lip 2006
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-05-20, 12:27   

Zasięg może źle pokazywać. Kostka 3-1.2 jest do zbiornika 55 litrów, a u Ciebie pewnie jest 65. Swoją drogą ciekawe ile sama kostka kosztuje, może warto kupić odpowiednią.
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-05-20, 12:58   

w aso ponad 100zl o ile pamietam
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Koko 
Nadworny upalacz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2007
Skąd: Warszawa-Marki
Wysłany: 2009-05-20, 21:12   

podepne sie do tematu na moim obc wyskakuje typ 3..9 kombinuje różne warianty kompów i nadal szukam odpowiedniego może ktoś mi powedziec od czego ja mam kość
_________________
KATING SQUAD
 
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2009-05-21, 06:51   

Kość 3,9 - 325i silnik M20B25ME/E zbiornik 55L.
_________________
E39 530d 00r
 
 
Koko 
Nadworny upalacz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2007
Skąd: Warszawa-Marki
Wysłany: 2009-05-21, 19:58   

diekuje za szybką odpowiedź
_________________
KATING SQUAD
 
 
 
mattiss 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 20 Paź 2008
Skąd: dslsk
Wysłany: 2009-05-24, 08:42   

Witam

Komp zainstalowany razem z manetką. Wszystko śmiga pięknie. Jestem pozytywnie zaskoczony łatwością montażu (nie licząc demontażu plastików,ale to robiłem tysiąc razy i mógłbym po ciemku).

Co do uwagi Davida - faktycznie jeśli chodzi o zasięg to są jakieś jaja, ale zobaczymy jak z czasem się to ułoży.

Kość kodująca to wydatek 213zł w ASO, a kostka ze światełkami to 183zł - ceny skwituję milczeniem....albo nie! Panowie z BMW powinni się po głowach poklepać, bo chyba zwariowali!!

Gdyby ktoś miał kość [4-6 Typ], a potrzebował [3-12 Typ] to chętnie się zamienię.

Pozdrawiam
_________________
Przeczytaj:F10 E30 E36

 
 
devil474 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
E30 M20B25



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2010
Skąd: KATOWICE
Wysłany: 2012-04-19, 12:41   

mam pytanie :

mam OBC2 z silnikiem 2.0 M20 czy przy swapie na 2.5 M20 potrzebna jest inna kość do OBC2?? ??
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2012-04-19, 18:48   

Tak - jest potrzebna.
_________________
E39 530d 00r
 
 
buba21 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 14 Sie 2015
Skąd: wrocław
Wysłany: 2015-08-14, 14:44   kość obc

cześć, chyba mam podobny problem, ale odwrotnie :)

"Gdyby ktoś miał kość [4-6 Typ], a potrzebował [3-12 Typ] to chętnie się zamienię."


więc jak zamiana dalej aktualna daj znać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16