BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[ Stage 2] E30 316 M10 Weber DCOE
Autor Wiadomość
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2009-05-10, 10:13   

Tak dokładnie. Musi byc taki

Te starsze były bardziej pod skosem.
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-05-10, 10:16   

jednym słowem z nowszej wąskiej.
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
Ostatnio zmieniony przez Szajbaa 2009-05-10, 10:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-05-10, 11:14   

Przecież napisałem 85-87 :P
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
KwitoE30 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2009-05-10, 23:34   

85 miało jeszcze inne ;p
_________________
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-05-11, 08:12   

W `85 była zmiana, tak jak w `87 na szeroką lampe ...
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
KwitoE30 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2009-05-11, 09:49   

teraz pasuje :wink:
_________________
 
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-05-13, 17:13   

Jakby ktoś miał ten pas na sprzedaż, albo ma dojście do takiej części, to byłoby miło jakby dał mi znać :)
Ostatnio zmieniony przez TomeX500 2009-05-13, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-06-07, 12:15   

W piątek skonstruowaliśmy z tatą rozpórkę na tył :)

 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-06-10, 16:33   





Wreszcie dorwałem filterek na odmę, do tego jeszcze wypolerowałem alternator, to okrągłe coś od aparatu zapłonowego i zawleczkę i to już prawie koniec zmian pod maską.
 
 
Kamill 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 13 Kwi 2008
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2009-06-10, 17:27   

Na twoim miejscu rozebrał bym pierdoły z komory silnika i wypucował wszystko....myślałeś o tym?
W tedy było by jeszcze lepiej,co nie znaczy że niejest :wow: :spoko:
filterek od skutra?
_________________
 
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-06-10, 17:37   

Filterek specjalny na odme firmy jacky :P No, pod pokrywą już nie jest tak pięknie niestety ;) Kiedyś może sciągnę głowicę i ją odbuduję.
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-06-10, 17:54   

ale Kamilowi chodziło to wyczyszczenie komory silnika a nie remont silnika, na pewno odmalowanie komory i przedniego pasa by nie zaszkodziło a efekt na pewno by powalał

pozdro
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-06-10, 22:25   

Aaa ta komora :P To już przedsięwzięcie na większą skalę, teraz muszę zająć się wreszcie kolektorem wydechowym.
 
 
panrkacy 


Dołączył: 16 Lip 2008
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-06-15, 14:09   

a jak moc tego ustrojstwa ? poprawiło się coś czy dalej okolice 13s do 100 ?
sprawdziłeś może spalanie?
_________________
klasyczny.com - we love clasSIC! cars
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-06-17, 15:04   

Jak na razie w ogóle nie mogę się nacieszyć jazdą tym autem bo po pierwsze nie ma paliwa, a po drugie nie ma przeglądu i jeżdżę tylko między parkingiem, a garażem :( Za to mogę wam teraz napisać co nieco o postępach:

Parę dni temu zamontowaliśmy nowy kolektor. Uszczelka, która jest też osłoną termiczną dla przewodów zapłonowych :P , zasłania go, a szkoda :P





Tak ogólnie to mega dużo było roboty z tym kolektorem, ale wygląda sto razy lepiej niż fabryczny i zmienił się nieco dźwięk. Na dolną część kolektora poszła nowa uszczelka i nowa dwururka, stary wydech był wiele razy spawany i było tyle drutu w środku że szok :D

Przed chwilą wróciłem z garażu i w 15 minut zmieniłem springi, wreszcie zeszła w dół, ale co wy o tym sądzicie?

Ostatnio zmieniony przez TomeX500 2009-06-17, 15:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
panrkacy 


Dołączył: 16 Lip 2008
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-06-22, 10:24   

fajna jest, dużo zmian w silniku, ale czemu to nie jeździ ?:P
_________________
klasyczny.com - we love clasSIC! cars
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-06-22, 12:55   

Jakoś tak wyszło :)

Czasem jeździ:
http://www.youtube.com/watch?v=esf8og-uPRo
 
 
kjubus 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2007
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 2009-06-22, 13:03   

TomeX500 napisał/a:
Czasem jeździ:
http://www.youtube.com/watch?v=esf8og-uPRo
Świetny montaż! :spoko: Szkoda tylko ze podczas przejazdów nie wyciszyłeś muzyki z tła...

Masz może zdjęcia baranów przed założeniem?
_________________
E21 315 04/1983 Opalgrün-metallic
E21 318 09/1978 Iberischrot
E53 X5 4.4i 09/2000 Stahlgrau-metallic
 
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-06-22, 13:38   



Coś w tym stylu, jeszcze później był trochę ponacinany i wygięty.
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-08-29, 10:14   



Odlewany kolektor z 2002, po założeniu go efekt był taki:

http://www.youtube.com/watch?v=giSPIb30ij0

Wymiana uszczelek na te z M10 na wtrysku (są trochę większe), mała regulacja zapłonu i fura zaczęła pięknie chodzić, nakręce jakiś porządny filmik w najbliższym czasie :)
 
 
kjubus 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2007
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 2009-08-29, 10:27   

Czy po wymianach i regulacjach silnik pracuje lepiej niż na dorabianym kolektorze?
Masz jakieś zdjęcia z nowym kolektorem dolotowym?
_________________
E21 315 04/1983 Opalgrün-metallic
E21 318 09/1978 Iberischrot
E53 X5 4.4i 09/2000 Stahlgrau-metallic
 
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-08-29, 10:46   

Wrzucę jakieś zdjęcia dzisiaj, w planach miałem wypiaskować ten nowy kolektor i pomalować go proszkowo, ale brakło czasu i trochę kupowato to wygląda teraz... Silnik ma lepszą reakcję na gaz, może to też dlatego, że rozwierciłem i wyprofilowałem kanały w głowicy, żeby nie było kantów. No i regulacja zapłonu też dużo dała, już nie wali ogniem w dolot :)
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-09-21, 21:04   

Powiedzmy, że mały update...

 
 
===KOZA=== 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Troska-ToMojaWąska


Dołączył: 06 Cze 2009
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2009-09-21, 21:32   

Doglądam twoje auto :) i powiem jedno Pełen old school ;) :jupi:

U siebie też planuje Weber Kit za jakiś czas:) powala mnie brzmienie :) i strasznie cieszą oko te Gaźnik pod maską ;)

Jak z regulacją weberów? metoda prób i błędów czy jakiś masz Manual:)

Tutaj jest fajny Filmik ;) czegoś co mnie kręci :)

http://www.youtube.com/watch?v=78MrlRvrM9o

warto zobaczyć;)
_________________
Wielu mówi...jesteś Szalony!!!
.. ja myślę że jestem spełniony>0)

http://beemka-klub.pl/for...&highlight=koza
Ostatnio zmieniony przez ===KOZA=== 2009-09-21, 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-11-10, 14:44   

Autko stoi i stoi, ale coś przy nim powolutku robię. Skonstruowałem sobie nową rozpórkę na tył, wersja 2.0 ;) Dokładniej zrobione i grubsze podstawki, rura mniejszej średnicy ale o grubszej ściance i co najważniejsze malowane proszkowo :)



Poza tym zamówiłem 2 poduszki silnika bo jedna jest ewidentnie zerwana, a drugą wymienię na wszelki wypadek. Wymieniłem też pompę hamulcową bo się skończyła...
_________________
KreatywnaEkipa - odnawianie rowerów i części samochodowych
OMGWTFBBQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 16