Wreszcie dorwałem filterek na odmę, do tego jeszcze wypolerowałem alternator, to okrągłe coś od aparatu zapłonowego i zawleczkę i to już prawie koniec zmian pod maską.
Na twoim miejscu rozebrał bym pierdoły z komory silnika i wypucował wszystko....myślałeś o tym?
W tedy było by jeszcze lepiej,co nie znaczy że niejest
filterek od skutra?
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sie 2005 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-06-10, 17:54
ale Kamilowi chodziło to wyczyszczenie komory silnika a nie remont silnika, na pewno odmalowanie komory i przedniego pasa by nie zaszkodziło a efekt na pewno by powalał
Jak na razie w ogóle nie mogę się nacieszyć jazdą tym autem bo po pierwsze nie ma paliwa, a po drugie nie ma przeglądu i jeżdżę tylko między parkingiem, a garażem Za to mogę wam teraz napisać co nieco o postępach:
Parę dni temu zamontowaliśmy nowy kolektor. Uszczelka, która jest też osłoną termiczną dla przewodów zapłonowych , zasłania go, a szkoda
Tak ogólnie to mega dużo było roboty z tym kolektorem, ale wygląda sto razy lepiej niż fabryczny i zmienił się nieco dźwięk. Na dolną część kolektora poszła nowa uszczelka i nowa dwururka, stary wydech był wiele razy spawany i było tyle drutu w środku że szok
Przed chwilą wróciłem z garażu i w 15 minut zmieniłem springi, wreszcie zeszła w dół, ale co wy o tym sądzicie?
Ostatnio zmieniony przez TomeX500 2009-06-17, 15:08, w całości zmieniany 1 raz
Wymiana uszczelek na te z M10 na wtrysku (są trochę większe), mała regulacja zapłonu i fura zaczęła pięknie chodzić, nakręce jakiś porządny filmik w najbliższym czasie
Wrzucę jakieś zdjęcia dzisiaj, w planach miałem wypiaskować ten nowy kolektor i pomalować go proszkowo, ale brakło czasu i trochę kupowato to wygląda teraz... Silnik ma lepszą reakcję na gaz, może to też dlatego, że rozwierciłem i wyprofilowałem kanały w głowicy, żeby nie było kantów. No i regulacja zapłonu też dużo dała, już nie wali ogniem w dolot
Autko stoi i stoi, ale coś przy nim powolutku robię. Skonstruowałem sobie nową rozpórkę na tył, wersja 2.0 Dokładniej zrobione i grubsze podstawki, rura mniejszej średnicy ale o grubszej ściance i co najważniejsze malowane proszkowo
Poza tym zamówiłem 2 poduszki silnika bo jedna jest ewidentnie zerwana, a drugą wymienię na wszelki wypadek. Wymieniłem też pompę hamulcową bo się skończyła...
_________________ KreatywnaEkipa - odnawianie rowerów i części samochodowych
OMGWTFBBQ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach