BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego zdrowe M40 kręci sie do 5200 obr na min?/ i oleje..
Autor Wiadomość
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-14, 10:45   Dlaczego zdrowe M40 kręci sie do 5200 obr na min?/ i oleje..

Kolejne trudne pytanie Baura :) jak wyżej... Pacjent: 1.6 m40 po 170 tys. km, 94 r. Oprócz głośnego rozrządu i tego odciecia (zarówno na pb jak i lpg) pracuje idealnie, plynnie sie wkręca, pracuje równomiernie, zero problemów, pali na dotyk itd itp. Cisnienie na cylindrach 13.5-14.5 atm. Suchutki, nowiutki świece, nowiutkie przewody WN, do tej pory serwisowany w BMW, a teraz w mojej komórce :D . Aha, sprawdzony na dwóch kompach, jeden oryginalny z końcówka 989, i na drugim najpopularniejszym dla tego silnika kompem 174. wkręca sie idalnie, żwawo, ale do 5200, a potem odcinka i koniec. Zwsze myślałem że to wina kompa, ale wymieniłem, i nic. I co Wy na to ?? ?? :?: Ja sie domyślam o co chodzi, ale ciekawy jestem co Wy o tym myślicie ?? ?



P.s. sprzedam ten silnik :D
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2005-02-14, 10:56   

a na innych zegaraach próbowałeś.... bo może kompy oba są dobre... i silniczek też i kolejne pytanie - czy zawsze tak było i czy przy tych 5200 słychać charakterystyczne łytytyty :wink: ?
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-14, 11:06   

Zegary są dobre na 100% !! !! czy ja wiem co słychać.... troche dziwnie słychać :D No ale nic sie nie urywa :D
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2005-02-14, 11:35   

Podlaczales go pod kompa? Sprobuj moze wykaze jakies bledy
Moja eta ma odcinke przy 5200 :)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-14, 11:41   

:D Tez sie śmieje z kolegami że to 1.6 eta !! ! nawet super eta, bo zwykła dcina jeszcze niżej. a na poważnie to może go rzeczywiście podłącze pod komp. Ale boje sie że to co innego. Wiecie co ? :D
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
Rafał 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2004
Skąd: bardzo mobilnie
Wysłany: 2005-02-14, 13:10   

a moze to walek sie juz konczy ?? ??????

takie objawy maja silniki z padnientym rozrządem
_________________
POL-ROW.PL
 
 
 
BADYL 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Mar 2004
Skąd: *****
Wysłany: 2005-02-14, 13:21   

Rafał napisał/a:
a moze to walek sie juz konczy ?? ??????

takie objawy maja silniki z padnientym rozrządem


No własnie mnie to tez głeboko zastanawia - u siebie miałem podobnie silnik sie wrecał tylko do pewnych obrotow nigdy nie osiagał wartosci 6 tys. a poznej sie okazało ze łancuch rozrzadu sie skonczył.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-14, 16:31   

BINGO !! !! I TO JEST JUZ PONAD MOJĄ WYROZUMIAŁOŚĆ DLA PIERDLO... SILNIKA M40. ZEBY MIAL 300 TYS PRZEBIEGU, ZEBY BYL ZAKATOWANY, ZEBYM O NIEGO NIE DBAL, NIE WYMIENIAL OLEJU CO KILKA TYS KM, ZEBYM NIE LAŁ SYNTETYKA. W PUCHU LEZY SKUBANY, I TAK MI SIE ODWDZIECZA ?? ? I TERAZ BĄDZ MĄDRY.. WAŁEK PLUS RESZTA GRATÓW - 1200ZŁ, HE HE... CZYLI WYRZUCIĆ NA ŚMIETNIK CĄŁKIEM DOBRY SWIEŻY W MIARE SILNIK. SUPER !! ! NAWET BMW ZROBIŁO MAKSYMALNEGO KNOTA !! !!!!!!!!!!!
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
A R N I E30 



Dołączył: 20 Mar 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-14, 18:51   

:lol: Dlatego tego smietnika sie pozbyłem w dobrej cenie HEHEHEHE :lol:
 
 
 
kicha 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2004
Skąd: Poznan-Rataje/Czecha
Wysłany: 2005-02-14, 18:57   

Wniosek taki lej do M40 MINERALA ja tak robie i nie nazekam kreci sie do 6500 obr/min :D .
Wspulczucia z powodu silnika :( nie jest to zbyt przyjemne :(
_________________
BMW E30 318 iS 90' Coupe Diamantschwarc metalic coraz blizej idealu (czyt oryginalu z lekkim upiekszeniem)

(oo=[][]=oo)
GG: 2905288
 
 
 
Rafał 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2004
Skąd: bardzo mobilnie
Wysłany: 2005-02-15, 00:16   

czasem wystarczy tylko wymiana walka (na lepszy)
_________________
POL-ROW.PL
 
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-15, 11:36   

Mineral to raczej dziękuje :D Bob masz racje, nie ma tragedi, jak nie znajde m50 lub dobrego m20 to przy wymianie paska wrzuce jakis inny wałek i będzie ok. Bo silnik żyje i naprawde dobrze chodzi, śmiem twierdzic ze to jedne ze zdrowszych m40 (94 rok, mały przebieg) tylko wałek zastrajkował i te odciecie. A może włek nie jest taki zły, tylko hydroregulatory na śmietniek.
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
drencrom
[Usunięty]

Wysłany: 2005-02-15, 18:05   

mineral 15W40 to jedyne co te silniki zniosa. poczytaj w instrukcji obslugi. 0W50 to szybka smierc dla m40 w przeciagu jakichs 30k. co do walkow rozrzadu polecam, jezeli ktos zna niemiecki, www.motorrevision.de .
moj m40 ma teraz 125k, byl servisowany w bmw (gdzie lano tylko syntetyk 0w30 castrol SLX) i ma juz pierwsze problemy z hydroelementami (porawilo sie od czasu jak leje 15W40) i kreci juz tylko do jakichs 5900. hydroelementy stukaja przy rozruchu na zimno, szczegolnie jezeli autko stalo kilka dni.
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2005-02-15, 18:47   Re: Dlaczego zdrowe M40 kręci sie do 5200 obr na min ???

Baur napisał/a:
I co Wy na to ?? ?? :?:


Chyba juz czas zrobic pozadki pod maska czyli powiesic nastepny dekielek zaworow na scianie :twisted:

Ps. Moim skromnym zdaniem szklanki nie trzymaja cisnienia a co do walka to zdejmij dekiel i popatrz czy krzywki sa mocno powycierane.


M40 to wogole jakas chora porazka 8) [/list][/list]
 
 
 
A R N I E30 



Dołączył: 20 Mar 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-15, 21:04   

Baur tylko M50 po co ładować sie w stara technologię
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2005-02-15, 21:40   

Popieram Arniego :wink: M50 to jest to,już 2.0 nieżle ciągnie szkoda że nie wstawiłem 2.5 8)
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-02-15, 22:55   

A po czemu chopaki jeździcie po tym M40 jak po łysej kobyle? Mój 1.8 M40 kręci się z radością do 6250 obr., a po 5 500 jeszcze ma odejscie po założeniu sportowego filtra K&N.... :twisted: Fakt , o M40 dbać trzeba, ale żeby od razu był taki straszny? Przecież is od niego pochodzi.....a jego chwalicie, bo taki "bezobsługowy"Co, nieprawda?
Pozdro
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2005-02-15, 23:38   

Walki w M40 to syf.Najlepsze rozwiazanie kupic walek Schricka (drogo - ale kop dla silnika duzy) jest rewelacyjny i wytrzymaly na maxa
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Frycek 



Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: W-wa G.R.CH.W.
Wysłany: 2005-02-16, 10:57   

:) To mi sie trafil zdrowy silnik.. ma juz 293 tys. km i poza zaworami pieknie sie trzyma. Baur! Ty to chyba ostatnio nawet za czesto wymieniasz ten olej :P .. A jesli brakuje Ci troche do nowego silnika to znam fajne miejsce :lol:
_________________
ZIP SKŁAD
 
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-16, 13:58   

[quote="drencrom"]mineral 15W40 to jedyne co te silniki zniosa. poczytaj w instrukcji obslugi. 0W50 to szybka smierc dla m40 w przeciagu jakichs 30k. co do walkow rozrzadu polecam, jezeli ktos zna niemiecki, www.motorrevision.de .
moj m40 ma teraz 125k, byl servisowany w bmw (gdzie lano tylko syntetyk 0w30 castrol SLX) i ma juz pierwsze problemy z hydroelementami (porawilo sie od czasu jak leje 15W40) i kreci juz tylko do jakichs 5900. hydroelementy stukaja przy rozruchu na zimno, szczegolnie jezeli autko stalo kilka dni.[/quot

No chyba zgłupieje do reszty... Przecież własnie ze względu na hydraulike jest zalecany 10w40, lub nawet pełny syntetyk !! ! A w żadnym razie nie mineralny !! ! W BMW AUTO FUS mówili że jak jeszcze serwisowali e30 w ASO to lali zawsze pełny syntetyk i było ok. W wolnej chwili zdejme dekiel, bo teraz wymieniam górna miske olejową (razem z dolna oczywiście), poklecam !! !! Świetna sprawa na zimowe wieczory !! ! :evil: :x :x
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-16, 14:01   

Frycek napisał/a:
:) To mi sie trafil zdrowy silnik.. ma juz 293 tys. km i poza zaworami pieknie sie trzyma. Baur! Ty to chyba ostatnio nawet za czesto wymieniasz ten olej :P .. A jesli brakuje Ci troche do nowego silnika to znam fajne miejsce :lol:
Ale o co chodzi ? :D

Tobie sie trafil zdrowy silnik ? Tylko głośne zawory.. ? One wszystki są zdrowe !! ! Zmierzmy ciśnienie na cylindrach to zobaczysz że mój jest git, ale co z tego. Tylko wałki maja wszystkie chore !
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-02-16, 14:46   

Mój jeździ na MOTULU 15W60 pełen syntetyk i jest git :twisted:
 
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-16, 14:54   

Łukasz napisał/a:
Mój jeździ na MOTULU 15W60 pełen syntetyk i jest git :twisted:


:D I tak masz .ujowy silnik. Sorki ale za wieloma autami jezdziłem. Przerobiłem m10, m20, m40, w pewnym sensie m30.. m40 gówno :evil: Mam lepsze wspomnienia z mojego m10b18 na gazniku. Walił ogniem i nie wiedziałem co to rozrząd.
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-02-16, 15:09   

to nara ide siem powiesic bo mam M40 do zobaczenia w piekle :wink:
 
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-16, 15:12   

:D Bez urazy, to żarty !! ! :D Tylko jest w ludzich cos takiego że zawsze chwala swoje... ich jest git a innych bee. He he.. A dla mnie moje jest beee !! !! 8)
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16