Pytanie - gdzie jest czujnik poziomu płynu chłodzącego ? Nie widać na fotce
Ehmmmmm . . . nie żebym się czepiał, aleeeee . . . . . opaski pcv na gumowej osłonie na przekładni, akuś z przodu, i oponki z różnym bieżnikiem z tyłu, to rozwiązania tymczasowe prawda ?
Ostatnio zmieniony przez Mauser 2009-06-14, 21:41, w całości zmieniany 1 raz
Auto nie jest jeszcze gotowe Na pewno nie jest perfekcyjne. Nie jest to samochód budowany od podstaw przez rok. Swap był zrobiony przez 2 tygodnie. Nie należę do cierpliwych dłubaczy ani osób mających zbyt wiele czasu i tylko jedną pasję . Auto chciałem mieć jak najszybciej. Aku może być z przodu. Jest 20 ważniejszych spraw w takim aucie Co powiecie na hamulce bębnowe z tyłu Checka nie ma, także poziomu płynu trzeba pilnować samemu. Co do opasek na gumach przekładni to nie mam pojęcia czy to dobre rozwiązanie. Koło jest z tyłu założone awaryjne. Jest jeszcze sporo pracy przy aucie i będą wychodziły na pewno nowe problemy, bo wszystko się niszczy 3x szybciej kiedy w momencie ruszenia mamy już 80km/h, to trudno omijać większe dziury w drodze. Nie bójta się, może już niedługo projekt osiągnie jakiś średni poziom Perfekcyjne auta od podstaw będe sobie robił, jak będę miał dużo pieniędzy i duży garaż ze sprzętem.
Pytanie - gdzie jest czujnik poziomu płynu chłodzącego ? Nie widać na fotce
Ehmmmmm . . . nie żebym się czepiał, aleeeee . . . . . opaski pcv na gumowej osłonie na przekładni, akuś z przodu, i oponki z różnym bieżnikiem z tyłu, to rozwiązania tymczasowe prawda ?
Panie Mauser spróbuj pan włozyc jakies serwo i pompe które bedzie jakos hamowac a nie tylko wygladac w S50, opaski na gumach sa dlatego bo maglownica jest po regeneracji i jakos nie widze zeby przeszkadzały no mogłem zalozyc czarne, mało ze opony sa rózne to jeszcze koła jedno 16 drugie 17 bo druga 17 lezy wbagazniku
_________________
Ostatnio zmieniony przez puz 2009-06-14, 23:53, w całości zmieniany 1 raz
No właśnie Serwo działa z siłą taką samą jak fabrycznie. Aluminiowy kolektor dolotowy musiał być dość poważnie przerobiony przez Krzycha. Przy tej średnicy hamulców daje to bardzo czuły pedał hamulca i stopą można operować bardzo delikatnie. Ma to niebagatelne znaczenie, szczególnie że dosłownie cały czas jeżdżę już z lewą stopą na hamulcu. Nie można inaczej jeździć jeżeli chce się korzystać z osiągów, ponieważ nie ma czasu na ciągłe przekładanie prawej nogi z gazu na hamulec, tym bardziej że lubię równolegle panować nad gazem. Jak na te osiągi jest moim zdaniem bardzo ekonomiczne. Po mieście zrobiłem 150km dość ostrych jazd a jest jeszcze ponad połowa w baku (55l)
no no Piotrze gratulacje projektu! W Bydgoszczy już krążą legendy o czarnej, niepozornej, potwornie szybkiej e30 coupe Szkoda, że nie miałem okazji jej obejrzec na żywo Podjedź na spocik się pochwalic. Pozdro
... Aku może być z przodu. Jest 20 ważniejszych spraw w takim aucie Co powiecie na hamulce bębnowe z tyłu Checka nie ma, także poziomu płynu trzeba pilnować samemu. Co do opasek na gumach przekładni to nie mam pojęcia czy to dobre rozwiązanie...
Samochód bardzo ładnie się prezentuje.
Ciekawe dlaczego się tak tych opasek uczepili To w tym miejscu całkiem częste, a przede wszystkim wygodne i bezawaryjne rozwiązanie.
Hamulce może i przydały by się z tyłu lepsze, ale na pewno więcej pożytku z przeniesienia akumulatora do bagażnika jeżeli chodzi o właściwości trakcyjne samochodu niż z checka - no chyba ze pod maskę zaglądasz tylko żeby pajęczyny "obmieść" przed świętami
Piotr_1 napisał/a:
...Ma to niebagatelne znaczenie, szczególnie że dosłownie cały czas jeżdżę już z lewą stopą na hamulcu. Nie można inaczej jeździć jeżeli chce się korzystać z osiągów, ponieważ nie ma czasu na ciągłe przekładanie prawej nogi z gazu na hamulec...
Jesteś hardkorem No po prostu nie mogłem się powstrzymać - poprawiłeś mi humor na wieczór
Dzięki za miłe słowa! Zabrałem się za remont nadwozia. Mam już w tym doświadczenie ale idzie jak krew z nosa A właściwie to łapy zakrwawione Pewnie skończy się na lakierowaniu góry u lakiernika. Tak, wydech jest kompletny z M3 e36 z katalizatorami. Pas przedni pamiątka po psie. Godzina młotkowania i efekt średni. Może ma ktoś igiełkę na zbyciu?
No, po dłuższej forumowej absencji przejażdżka "nową" gablotą Piotra mnie zmotywowała... Już założyłem skarbonkę - też chcę takie coś
Jak przyjechał tym "niepozornym" autem i na luzie dodał gazu to połowę Krakowa obudził tym messerschmittowym motorem - ma się wrażenie, że to auto chce kogoś pożreć żywcem!
Niestety plucha nie pozwoliła w pełni poszaleć, mimo wszystko parę ładnych boczurów i nawrotów się udało zapiąć
Fajne w tym aucie jest to, że praktycznie zawsze, niezależnie od obrotów można zawstydzić inne auta - zarówno na światłach jak i w trasie... Piotr przekonuje też, że to całkiem ekonomiczny potwór... no cóż, jak mu zabraknie siana na paliwo, w garażu mam instalację lpg, to mu ją dam... se zamontuje blosa, będzie jak rakieta
łooooo panie niezły potwór opisz jakieś ciekawe starcia jakie ci się zdarzyły na ulicach, pewnie nie jeden się mocno zdziwił
mam nadzieję że załapię się na jakąś małą przejażdżkę kiedyś
Jadę już piąty bak. Przy zrównoważonej jeździe w trasie pali 11 litrów, w mieście 17. Starć nie ma zbytnio co opisywać, są nudne i przewidywalne Najlepsze było, jak przyspieszałem sobie spokojnie w deszczu na 6 biegu i przy 100kmh i mnie postawiło na prostej bo przy 2200obr jest pierwsze uderzenie momentu. Po prostu był gorszy asfalt i trochę się naciąłem A opon wcale nie mam złych, sport maxxy.
Zakupiłem dzisiaj polerkę mechaniczną i od razu zabrałem się do akcji... nie obyło się bez kilku strat No ale pierwsze koty za płoty... Choć w sumie mogłem się pouczyć na aucie sąsiada ... Ma ktoś może ładne listewki boczne na zbyciu? Bo trochę mi się poprzypalały Chińska szmata, która była w komplecie od razu zniszczyła mi lakier w jednym miejscu. Po czym kupiłem tarczę Farecla G-mop i świetnie się spisała, polecam!
Wspaniała jest ta e30stka... mimo ze nie jestem wielkim fanem szerokiej lampy tak ta mi sie niesamowicie podoba
Lakier naprawde pieknie wygląda, przynajmniej na fotach Mam nadzieje oblukać na live w niedługim czasie
A tak wogóle to mógłbyś zrobić jakieś ładne foty całości tzn zeby pokazac wszystkie detale auta które tworza super auto.
Tak jak bono20002, pisze bo dla mnie bardzo ważne jest żeby auto sie jakoś prezentowało. A wiem ze dla Ciebie najistotniejsze są osiągi, dlatego tez mam pełen podziw ze dbasz o auto wizualnie i jest wszystko naprawde swietnie dograne i nic bym nie zmienił... Tylko te elipsy z półki wywalił
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach