BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kafarek
2008-01-03, 23:23
[E30] Piotr_1
Autor Wiadomość
kamil.k 
złota ronczka



Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-06-14, 16:26   

co to za rozpórka jest ??
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-06-14, 16:37   

Mattes model M3 e30
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-06-14, 17:38   

czemu aku z przodu?
przeniescie go do bagaznika gdzie jego miescie w r6
rewelka pod maska,jak fabryka
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
MAJSU 



Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-14, 18:07   

Łooo Panie ale przecinak ! Tylko nie wiem czy te manżety na trytytkach to się sprawdzą :roll:
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
dzidziusbmw 
Mgr. Kombinator



Dołączył: 04 Maj 2008
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-06-14, 18:21   

:spoko: piekna jest :jupi: . Z zewnatrz niepozorne autko ale pod maska maly potworek :) . Lubie takie projekty :D
_________________
BMW (E30) & MOTORSPORT
M50 stroker 3,0L power N/A...

Waska & ... :)
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2009-06-14, 20:44   

puz napisał/a:
jedno z lepszych aut jakie udało nam sie stworzyc prowadzi sie genialnie kwintesencja sloganu reklamowego BMW


z czystej ciekawości - dlaczego jedno z lepszych?
_________________
Weteran
 
 
 
Tymon 



Dołączył: 26 Lip 2006
Skąd: Śląsk-Mikołów
Wysłany: 2009-06-14, 20:55   

Jak czytam o wrażeniach.... to brak słów jak to musi zapinać :)
_________________
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
 
 
Mauser 



Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2009-06-14, 21:11   

Panie Piotrze, wklej Pan filmy jak to śmiga . . . :-)

Pytanie - gdzie jest czujnik poziomu płynu chłodzącego ? Nie widać na fotce


Ehmmmmm . . . nie żebym się czepiał, aleeeee . . . . . opaski pcv na gumowej osłonie na przekładni, akuś z przodu, i oponki z różnym bieżnikiem z tyłu, to rozwiązania tymczasowe prawda ?
Ostatnio zmieniony przez Mauser 2009-06-14, 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-06-14, 22:41   

Auto nie jest jeszcze gotowe :) Na pewno nie jest perfekcyjne. Nie jest to samochód budowany od podstaw przez rok. Swap był zrobiony przez 2 tygodnie. Nie należę do cierpliwych dłubaczy ani osób mających zbyt wiele czasu i tylko jedną pasję :) . Auto chciałem mieć jak najszybciej. Aku może być z przodu. Jest 20 ważniejszych spraw w takim aucie :) Co powiecie na hamulce bębnowe z tyłu :lol: Checka nie ma, także poziomu płynu trzeba pilnować samemu. Co do opasek na gumach przekładni to nie mam pojęcia czy to dobre rozwiązanie. Koło jest z tyłu założone awaryjne. Jest jeszcze sporo pracy przy aucie i będą wychodziły na pewno nowe problemy, bo wszystko się niszczy 3x szybciej kiedy w momencie ruszenia mamy już 80km/h, to trudno omijać większe dziury w drodze. Nie bójta się, może już niedługo projekt osiągnie jakiś średni poziom ;) Perfekcyjne auta od podstaw będe sobie robił, jak będę miał dużo pieniędzy i duży garaż ze sprzętem.
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
puz 
swapownik



Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2009-06-14, 23:50   

Mauser napisał/a:
Panie Piotrze, wklej Pan filmy jak to śmiga . . . :-)

Pytanie - gdzie jest czujnik poziomu płynu chłodzącego ? Nie widać na fotce


Ehmmmmm . . . nie żebym się czepiał, aleeeee . . . . . opaski pcv na gumowej osłonie na przekładni, akuś z przodu, i oponki z różnym bieżnikiem z tyłu, to rozwiązania tymczasowe prawda ?


Panie Mauser spróbuj pan włozyc jakies serwo i pompe które bedzie jakos hamowac a nie tylko wygladac w S50, opaski na gumach sa dlatego bo maglownica jest po regeneracji i jakos nie widze zeby przeszkadzały no mogłem zalozyc czarne, mało ze opony sa rózne to jeszcze koła jedno 16 drugie 17 bo druga 17 lezy wbagazniku
_________________
Ostatnio zmieniony przez puz 2009-06-14, 23:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-06-15, 01:46   

No właśnie :) Serwo działa z siłą taką samą jak fabrycznie. Aluminiowy kolektor dolotowy musiał być dość poważnie przerobiony przez Krzycha. Przy tej średnicy hamulców daje to bardzo czuły pedał hamulca i stopą można operować bardzo delikatnie. Ma to niebagatelne znaczenie, szczególnie że dosłownie cały czas jeżdżę już z lewą stopą na hamulcu. Nie można inaczej jeździć jeżeli chce się korzystać z osiągów, ponieważ nie ma czasu na ciągłe przekładanie prawej nogi z gazu na hamulec, tym bardziej że lubię równolegle panować nad gazem. Jak na te osiągi jest moim zdaniem bardzo ekonomiczne. Po mieście zrobiłem 150km dość ostrych jazd a jest jeszcze ponad połowa w baku (55l) :roll:
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
PE_2004 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Mar 2009
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2009-06-15, 07:05   

Wydech oryginalny z katami? Bo wisi cos w miare wysoko...
_________________

Prace trwaja...

Czesci BMW e30 e34 e36
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2009-06-16, 19:05   

super autko, gratuluje bo wyglada bardzo fajnie :D szkoda ze nie kombi...
 
 
 
Rafal_e30 



Dołączył: 19 Lut 2008
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-06-16, 21:04   

no no Piotrze gratulacje projektu! :wink: W Bydgoszczy już krążą legendy o czarnej, niepozornej, potwornie szybkiej e30 coupe :mg: Szkoda, że nie miałem okazji jej obejrzec na żywo :( Podjedź na spocik się pochwalic. Pozdro
 
 
 
brus_ik 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 14 Sty 2007
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2009-06-17, 22:55   

Piotr_1 napisał/a:
... Aku może być z przodu. Jest 20 ważniejszych spraw w takim aucie :) Co powiecie na hamulce bębnowe z tyłu :lol: Checka nie ma, także poziomu płynu trzeba pilnować samemu. Co do opasek na gumach przekładni to nie mam pojęcia czy to dobre rozwiązanie...


Samochód bardzo ładnie się prezentuje.

Ciekawe dlaczego się tak tych opasek uczepili :) To w tym miejscu całkiem częste, a przede wszystkim wygodne i bezawaryjne rozwiązanie.

Hamulce może i przydały by się z tyłu lepsze, ale na pewno więcej pożytku z przeniesienia akumulatora do bagażnika jeżeli chodzi o właściwości trakcyjne samochodu niż z checka - no chyba ze pod maskę zaglądasz tylko żeby pajęczyny "obmieść" przed świętami ;)

Piotr_1 napisał/a:
...Ma to niebagatelne znaczenie, szczególnie że dosłownie cały czas jeżdżę już z lewą stopą na hamulcu. Nie można inaczej jeździć jeżeli chce się korzystać z osiągów, ponieważ nie ma czasu na ciągłe przekładanie prawej nogi z gazu na hamulec...

Jesteś hardkorem :spoko: No po prostu nie mogłem się powstrzymać - poprawiłeś mi humor na wieczór ;)
_________________
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-06-18, 00:23   

Dzięki za miłe słowa! Zabrałem się za remont nadwozia. Mam już w tym doświadczenie ale idzie jak krew z nosa :) A właściwie to łapy zakrwawione :) Pewnie skończy się na lakierowaniu góry u lakiernika. Tak, wydech jest kompletny z M3 e36 z katalizatorami. Pas przedni pamiątka po psie. Godzina młotkowania i efekt średni. Może ma ktoś igiełkę na zbyciu?









_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
AxB 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Maj 2008
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-06-23, 21:31   

No, po dłuższej forumowej absencji przejażdżka "nową" gablotą Piotra mnie zmotywowała... Już założyłem skarbonkę - też chcę takie coś :D

Jak przyjechał tym "niepozornym" autem i na luzie dodał gazu to połowę Krakowa obudził tym messerschmittowym motorem - ma się wrażenie, że to auto chce kogoś pożreć żywcem! :twisted:
Niestety plucha nie pozwoliła w pełni poszaleć, mimo wszystko parę ładnych boczurów i nawrotów się udało zapiąć :jupi: :brawo: :prosze:

Fajne w tym aucie jest to, że praktycznie zawsze, niezależnie od obrotów można zawstydzić inne auta - zarówno na światłach jak i w trasie... Piotr przekonuje też, że to całkiem ekonomiczny potwór... no cóż, jak mu zabraknie siana na paliwo, w garażu mam instalację lpg, to mu ją dam... se zamontuje blosa, będzie jak rakieta :spoko:
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-07-03, 22:15   

Trochę byle jaki filmik z przyspieszania:
http://www.youtube.com/watch?v=YMkWWYeQjgw
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
damiano_e30 
GERMAN STYLE



Dołączył: 27 Sty 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-07-03, 22:39   

łooooo panie niezły potwór :shock: opisz jakieś ciekawe starcia jakie ci się zdarzyły na ulicach, pewnie nie jeden się mocno zdziwił :D
mam nadzieję że załapię się na jakąś małą przejażdżkę kiedyś :)
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-07-03, 23:02   

:lol: Jadę już piąty bak. Przy zrównoważonej jeździe w trasie pali 11 litrów, w mieście 17. Starć nie ma zbytnio co opisywać, są nudne i przewidywalne :) Najlepsze było, jak przyspieszałem sobie spokojnie w deszczu na 6 biegu i przy 100kmh i mnie postawiło na prostej bo przy 2200obr jest pierwsze uderzenie momentu. Po prostu był gorszy asfalt i trochę się naciąłem :) A opon wcale nie mam złych, sport maxxy.
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Mauser 



Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2009-07-04, 02:46   

Gorszy asfalt = śliski, taki "papierowaty" . . . . oj bywa i tak . . . .:-) i wtedy jest JAZDA . . . . .
_________________
Części do BMW E46 & E90 E91
tel.: 508 129 719
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-08-14, 01:11   

Zakupiłem dzisiaj polerkę mechaniczną i od razu zabrałem się do akcji... nie obyło się bez kilku strat :/ No ale pierwsze koty za płoty... Choć w sumie mogłem się pouczyć na aucie sąsiada ... Ma ktoś może ładne listewki boczne na zbyciu? Bo trochę mi się poprzypalały :cry: Chińska szmata, która była w komplecie od razu zniszczyła mi lakier w jednym miejscu. Po czym kupiłem tarczę Farecla G-mop i świetnie się spisała, polecam!















_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
Ostatnio zmieniony przez Piotr_1 2009-08-14, 01:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bono20002 
W.G.M.



Dołączył: 05 Mar 2008
Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2009-08-14, 07:05   

To auto i wygląda i zapie....

Tak powinno sie robić auta.
Naprawde pięknie..
_________________
Wszystko do e30 504-413-297
 
 
 
mattim_bmw 
oldschool'owiec



Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: kruszwica/poznań
Wysłany: 2009-08-14, 07:52   

Wspaniała jest ta e30stka... mimo ze nie jestem wielkim fanem szerokiej lampy tak ta mi sie niesamowicie podoba :!:

Lakier naprawde pieknie wygląda, przynajmniej na fotach :D Mam nadzieje oblukać na live w niedługim czasie :D

A tak wogóle to mógłbyś zrobić jakieś ładne foty całości tzn zeby pokazac wszystkie detale auta które tworza super auto.

Tak jak bono20002, pisze bo dla mnie bardzo ważne jest żeby auto sie jakoś prezentowało. A wiem ze dla Ciebie najistotniejsze są osiągi, dlatego tez mam pełen podziw ze dbasz o auto wizualnie i jest wszystko naprawde swietnie dograne i nic bym nie zmienił... Tylko te elipsy z półki wywalił :wink:

Gratuluje :D

p.s. jakie listewki potrzeba??
_________________
80' rulezz :D

emeryt style :D :D

 
 
 
adrian e30 
Reanimator



Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2009-08-14, 07:55   

no ładne ładne, nie ma totamto, no i :cenzura: niezle.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 17