Wysłany: 2009-06-19, 09:37 przerabianie rozstawu w feldze?
wlasnie czytalem temat jednego usera z tego forum w dziale nasze wozy, zaczela sie mala wojna wlasnie o przerabiane rozstawy, pisalo pare osob ze mozna zaspawac stare dziury i nawiertac nowe, zalozylem ten temat po to bo moj znajomy co siedzi w felgach pare lat stwierdzil, ze jak zalewa sie stare dziury to aluminium sie deformuje i juz nie ma swoich wlasciwosci, dodal ze lepiej rozwiertac dziury obok ori. Stary rozstaw to 5x120 a trzeba 4x100 wiec wiecie o co chodzi.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2009-06-19, 13:24
nie da sie nawiercic 4x100 w feldze z rozstawem 5x120 bo jeden otwór koliduje ze sobą, może lepszą opcja było by zaspawanie tylko tej jednej dziury a pozostawienie pozostały
tak czy owak, niby nie wskazane, ale mnóstwo ludzi już tak jeździ i jakoś nikomu koło nie odpadło
_________________ ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !
...Sorry , ale o ile mi wiadomo to każdy otwór w aluminiowej feldze ma stalową wkladkę dla śruby. Przynajmniej tak było z kilkoma felgami z którymi miałem do czynienia . Ale oczywiscie nic nie sugeruję. Jeżeli trochę ludzi już tak jeździ i.........faktycznie koło nie odpadło...................................................PZDR ....
_________________ HENIEK
Klubowicz
BMW E30 325i (szpera 3,25) z s50b32 - made by MGarage &(suspension) Lukas Performance !
Ale będzie jeszcze coś.......!!!
Dokładnie, już lepiej te 2 dziury gdzie otwory na siebie zachodzą zaspawać i dopiero wiercić...
A powiedzcie jeszcze, jak później taka felga się wywarza?? Nie ma żadnych problemów??
Dokładnie, już lepiej te 2 dziury gdzie otwory na siebie zachodzą zaspawać i dopiero wiercić...
A powiedzcie jeszcze, jak później taka felga się wywarza?? Nie ma żadnych problemów??
no co ty, otwory i spaw są na takiej średnicy ze nie maja wpływu na bicie kola przy prędkościach jakie osiąga
_________________ ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !
tez mi sie tak wydaje dlatego pytalm co o tym sadzicie, znajomy ten co robi mi te felgi mial te kola w swojej e30stce i nic sie nie dzialo az wkoncu mial wypadek i przywalil gdzies felga, poszla na szprychach/ramieniach a z tym srodkiem nic sie nie stalo
co raz wiecej osob tak jezdzi firmy roznie za to biora od felgi od 50-100zl ale da sie jezdzic i nic sie nie dzieje stare otwory co nie koliduja lepiej zostawic te co sie lacza zaspawac
Gregor felgi masz od Sebastiana z ligoty????jeżeli tak to widziałem te felgi i niby nie wygląda to za ciekawie ale działa jak powinno w końcu felgami zajmuja sie juz parę ładnych lat.
Gregor felgi masz od Sebastiana z ligoty????jeżeli tak to widziałem te felgi i niby nie wygląda to za ciekawie ale działa jak powinno w końcu felgami zajmuja sie juz parę ładnych lat.
tak dokladnie od Seby, jezdze do niego juz zaa czasów golfa jak mialem....
odkopie troche temat. Jest też takie ryzyko że przy spawaniu może felge skrzywić. ostatnio jak mój ojciec dał miske olejową do przerobienia to przy spawaniu ją skrzywiło i trzabyło grzać i proscić póżniej. I czy przy felgach 5x120 gdzie otwór centr ma ok 72mm te dziury nie będą za blisko środka ?
ps.może znacie kto robi coś takiego na śląsku, jest jakaś firma co sie tym zajmuje ?
Druciarstwo. W zwykłej jeździe może być wszystko ok, ale w sytuacjach podbramkowych (duże obciążenie felgi przy szybkich, nagłych manewrach, jazda po nierównościach) to ch...olera wie, co się z taką felgą stanie.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2009-09-17, 16:27
maaaad napisał/a:
Druciarstwo. W zwykłej jeździe może być wszystko ok, ale w sytuacjach podbramkowych (duże obciążenie felgi przy szybkich, nagłych manewrach, jazda po nierównościach) to ch...olera wie, co się z taką felgą stanie.
druciarstwo bzdura
w Borsku na zlocie ja i Miro na zaspawanych RSach wyczynialiśmy cuda i nic sie nie dzieje z felgami ! Miro spalił całe opony i latał ostro w manewrach, dodam ze wchodziło się barrdzo ostro w szykanie i na łukach w konkurencji sprawnościowej, mówię tu o prędkościach pow 100km/h w łuku ! nic sie nie dzieje
[ Dodano: 2009-09-17, 16:28 ]
dodam jeszcze że ja mam jeszcze dodatkowy rozstaw, czyli 5 dziór w piastach czyli podwójny drut
_________________ ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach