Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-07-23, 09:53
ten brazowy nie idzie do kostki tylko do mas przykreconych do budy u mnie jak wkladalem is'a spalil sie a buda waska 87 z koleji w budzie is'a to miejsce bylo wolne, w wiazce silnika byl wolny plus czerwono bialy ktory łaczyl sie ze wsyzsktimi plusami w wiazce silnika, a buda is'a byla bez abs'u. tego plusa w wiazce silnika moim zdaniem nie trzeba podłaczac bo on wlasnie steruje abs'em, tym plusem nie wchodzi sygnal z budy do silnika tglyko na odwrot z silnika idzie plus do abs'u wiec jak absu brak to mozna olac jak abs bedzie to powinno sie wszystko zgadzac taka moja wizja,
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-07-23, 11:25
tez nie wiem, ale tak jest abs jak by mial zasilanie z silnika, ost jak m50 wkladalismy to wlasnie zostal w budzie kabel czerwono bialy i byl od absu dalismy mu plus z wiazki silnika i wszystko bangla.
U mnie ostatnio nie banglalo nie pracowal glowny przekaznik (jeden z tych 3 przy filtrze) poszedl plus po stacyjce i furka dziala. Masz racje braz idzie gdzies do mas. Z tymi wiazkami bywa roznie 86 chyba najgorsz rok
_________________ bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-31, 11:37
dokladnie... problem to abs. mam waska... bylo 20 stara bo samochod mam styczen 83 teraz jest 25 ktora miala abs i tez mam przpalony kabelek bodzia. i nie wiem co z tym zrobic... lecz dziwna sprawa moj silnik odpala .. jak bodzia kabelek przepalony zdejme to nie odpala!!! wtf??
ha ha
moim nickiem został nazwany kabelek
u mnie nie wiem czy silnik by odpalił z topiącym się tym kablem, gdyż nie próbowałem go odpalać jak zaraz po przekręceniu kluczyka leciał dymek z niego.
ja mam dokladnie taki sam problem. wsadzilem do swojej szerokiej lampy m20b20 89 kwiecien silnikm20b25 86 rok i problem jest w tym ze nie ma iskry na swiece. podlaczylem jak bylo pisane zielony kabel z trzy pinowej kostki pod plus i podaje paliwo wszystko niby spoko ale nie ma tej iskry mierzylem miernikiem i prad na cewce jest z cewki tez wychodzi ale z kopuki juz nie.cewki tez zamienialem. problem polega na tym ze i moja beemka i dawca silnika normalnie jezdzily. wjechalem do garazu wyjalem z budy b25 wsadzilem do swojej i jest jak jest. dawalem prad i mase bezposrednio z akumulatora ale iskry jak nie bylo tak nie ma. swiece i przewody nowe. teoretycznie moze byc wina kopulki i palca rozdzielacza ale jak mowilem wszystko wczesniej chodzilo. przeczyscilem styki papierem ale nic nie pomoglo. a kopulka z palcem jest taka sama jak w 2.0 i 2.5 czy moze waska i szeroka miala rozne kopulki? sa identyczne ale juz obstawiam wszystko co moze byc problemem
nie wiem co mam zrobic juz nie mam zdrowia. jesli to maja jakies znaczenie to nie zmienialem zadnych pinow w tej okraglej kostce bo wg schematu jest wszysto identycznie.
wszystko przelozone z drugiego auta - silnik skrzynia wal kompletna wiazka i komputer. nic nie zmienilem. tylko podpialem ten zielony kabel z trzy pinowej kostki w schowku pod plus. dwa czujniki sa w skrzyni a czujnik polozenia walu jest z przodu silnika. pzd.
[ Dodano: 2009-08-21, 13:43 ]
jakies pomysly?????? da rade jakos sprawdzic czy czujnik polozenia walu jest sprawny? i w ogole jak to jest. kable od czujnika wchodza w okragla kostke kolo bagnetu od oleju i z niczym sie nie lacza
[ Dodano: 2009-08-26, 11:26 ]
mam iskre i podaje paliwo - wina byla w kopulce. ale pomimo tego silnik dalej nie pali.... nie wiem co jest...
[ Dodano: 2009-08-26, 11:27 ]
ktos wie jakie powinno byc napiecie na kostach od wtryskiwaczy
ja nie wiem ale mam u siebie problem.myslałem że wystarczy że wymienić czujnik temp dla zegarów i bedzie mi pokazywac temp. a tu lipa .nic nie pokazuje
ma ktos pomysl
_________________ Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka
witam
ja też zamieniłem silnik z m20b20 na m20b25
silnik był z wiązka i komputerem , została stara wiązka, od skrzynki bezpiecznikowej (z większą ilością pinów)
2,5L silnik jest starszego typu - oryginalnie bez sondy lambda
nieststy po przekładce nie udało mi się go odpalić , między innymi:
-nie ma iskry
-brak zasilania na pompie paliwa w zbiorniku
------------------------------------------
uto z roku 88
silnik 2,5 nie wiem ale był oryginalnie bez sondy lambda i filtra węglowego
-wiązkę silnika mam oryginalną od tego 2,5
-komputer też oryginalny od 2,5 , ma 2 rzędy pinów (poprzedni od 2,0 miał 3 rzędy)
-silnik włożyłem razem z oryginalną skrzynią która ma czujniki położenia wału
-mam też czujnik na kole pasowym od strony alternatora
-zasilanie na cewkę dochodzi ale iskry nie ma (cewka sprawna , sprawdzałem na 2 sztukach)
- do wiązki 2,5 dołożony jest jeden przewód -z jednej strony wlutowany jest w czarny przewód od cewki zapłonowej, a z drugiej podłączony był do głównego złącza od skrzynki bezpiecznikowej pod czarny kabelek)
-w złączu wiązki od silnika 2,5 mam 13 pinów, a w złączu które mi zostało(wiązka od skrzynki bezpiecznikowej) pinów mam 17
może tam czegoś brakuje albo jest za dużo
standart brak zasilania glownego przekaznika wtryski sie nie otworza i cewka nie dostaje impulsu. Jak juz odpalisz auto bedzie jeszcze brak temp. na zgarach i obrotomierza oraz ekonomizera. Roznice w wiazce, w tym temacie masz wszystko opisane.
_________________ bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
honzik1976, poszukaj dobrego elektromechanika i ci to zrobi bo tak to nie dojdziesz
troche dziwne ze masz czujnik polożenia z przodu silnika skoro masz stare b25 które ma je w skrzyni
Gepard napisał/a:
Jak juz odpalisz auto bedzie jeszcze brak temp. na zgarach i obrotomierza oraz ekonomizera. Roznice w wiazce, w tym temacie masz wszystko opisane.
a co konkretnie trzeba podłączyc bo w tym temacie tego nie widze żeby było napisane jak to poprawic a nie mam za bardzo czasu usiąść i kombinować przy aucie
_________________ Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-09-21, 07:29
zasilanie na pompe znajdziesz w: wiązka silnika - 3 przekazniki na niej są - z jednego idzie kabelek fioletowo zielony i to jest zasilanie pompy zapewne nie pokrywa Ci sie w złączu bezpiecnzików.
mysle że kolega mowią czujnik polozenia wału z przodu mial na mysli takie dziwne cos co jest w starych m20 oprocz czujnikow na skrzyni jest jakis czujnik z przodu i kolo nie jest zebate tylko plaskie.
kamil.k, jaki ten czujnik dales itp?? pokrywa Ci sie kabelek do zegarów w kostce silnik-buda?
sprawdzales czy sygnal z czujnika dochodzi do zegarów? wykluczona wina zegarów?
mysle że kolega mowią czujnik polozenia wału z przodu mial na mysli takie dziwne cos co jest w starych m20 oprocz czujnikow na skrzyni jest jakis czujnik z przodu i kolo nie jest zebate tylko plaskie.
taki czujnik ma kazdy m20 na motroniku 1.0 jak stara eta, ten czujnik idzie tylko do zlacza diagnostycznego
Szajbaa, cos tam sprawdzałem ale tylko pobieżnie.czujniki sa ori od e34 a zegary wczesniej normalnie działały .podmieniałem czujnik od starego silnika i nic zero zmian wiec widocznie cos sie kable nie pokrywaja .juz teraz nie pamietam ale od zegarow to jest ten brązowy czujnik tak bo oba sprawdzałem ale juz teraz nie pamiętam ktory od czego
podawałem z jakiegos pinu sygnał na ta wtyczke 3 pinowa i też obrotek nie chodzi.cos tam sie próbował ruszac ale opadał po chwili albo pokazywał przez chwile 3 tys.obr
musze znalesc wiazke od b25 co mam luzem i przepatrzec na spokojnie bo innego wyjscia nie widze no chyba ze zaprowadze do elektryka
[ Dodano: 2009-09-22, 21:00 ]
obrotoierz doszedłem co i jak i podłaczyłem i chodzi bez problemu.nie mialem czasu żeby podłaczyc ekonomizer ale juz wiem ktory kabel
gorzej ma sie sprawa z wskaznikiem temp. nie wiem może on faktycnzie padł.dzisiaj nie zauważylem żeby sie podnosil po przekreceniu zapłonu a wczoraj jeszcze normalnie podnosil sie do niebieskiego pola.kable sprawdzilem i sie pokrywaja te co ida od czujnika wiec pozostaje sprawdzic zegary .patrzyłem to stary czujnik byl 1 przewodowy a ten od e34 jest dwu przewodowy ale cos tam fabryka przewidziała buda juz ma wiazke na podwójny czujnik
_________________ Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka
podpinam się do tematu ale z małą zmianą ja zmieniam na b27 które to jst zwane też starą etą dodatkowo zmieniłem całe okablowane w aucie z wąskiej lampy (od tej etki) a wiązke silika mam z nowszego b20 myślicie że tu będzie problem?? niestety nie włoże starej wiązki bo została pocięta troche muszę szukać kolejnej?? mam ori kompa od 27 posiada 2 rzedy pinów ale silnik i wiązka miały dodatkowy wtrysk paliwa który wyrzuciłem do tego całkiem inny krokowiec i takie tam drobne rzeczy. co musiał bym zmienić w nowszej wiązce? dziś był u mnie mechanik podłączył pod kompa i okazało się że nie widać sterownika (że mam dwa 2.0 i 2.5) nie może się połączyć ale widzi 2.5 a 2.0 wogóle nie widać pomożecie?? niewiem już co robić ewentualie kto ma wiązke starą
[ Dodano: 2013-03-14, 00:09 ]
dzięki koledzy za rade się dowiedziałem ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach