BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap z "nowego" m20b20 na "stare" m20b25
Autor Wiadomość
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-07-23, 09:53   

ten brazowy nie idzie do kostki tylko do mas przykreconych do budy u mnie jak wkladalem is'a spalil sie a buda waska 87 z koleji w budzie is'a to miejsce bylo wolne, w wiazce silnika byl wolny plus czerwono bialy ktory łaczyl sie ze wsyzsktimi plusami w wiazce silnika, a buda is'a byla bez abs'u. tego plusa w wiazce silnika moim zdaniem nie trzeba podłaczac bo on wlasnie steruje abs'em, tym plusem nie wchodzi sygnal z budy do silnika tglyko na odwrot z silnika idzie plus do abs'u wiec jak absu brak to mozna olac jak abs bedzie to powinno sie wszystko zgadzac taka moja wizja,
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-07-23, 11:23   

a po co plus od silnika do ABS-u bo nie kumam ??
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-07-23, 11:25   

tez nie wiem, ale tak jest abs jak by mial zasilanie z silnika, ost jak m50 wkladalismy to wlasnie zostal w budzie kabel czerwono bialy i byl od absu dalismy mu plus z wiazki silnika i wszystko bangla.
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2009-07-23, 21:25   

U mnie ostatnio nie banglalo nie pracowal glowny przekaznik (jeden z tych 3 przy filtrze) poszedl plus po stacyjce i furka dziala. Masz racje braz idzie gdzies do mas. Z tymi wiazkami bywa roznie 86 chyba najgorsz rok :)
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-31, 11:37   

dokladnie... problem to abs. mam waska... bylo 20 stara bo samochod mam styczen 83 teraz jest 25 ktora miala abs i tez mam przpalony kabelek bodzia. i nie wiem co z tym zrobic... lecz dziwna sprawa moj silnik odpala .. jak bodzia kabelek przepalony zdejme to nie odpala!!! wtf??
_________________
....
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-07-31, 12:01   

MaxxxS, nic nie rozumiem z Twojej wypowiedzi ; ]
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
-bodziu- 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 03 Wrz 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-08-01, 21:24   

ha ha
moim nickiem został nazwany kabelek :lol:
u mnie nie wiem czy silnik by odpalił z topiącym się tym kablem, gdyż nie próbowałem go odpalać jak zaraz po przekręceniu kluczyka leciał dymek z niego.
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-08-03, 08:13   

u mnie silnik chodzil vkabel sie topil zgaSIlem wyciąłem kabel i gitara.
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
Długi196 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Look Hartge



Dołączył: 17 Lis 2008
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-08-19, 12:15   

ja mam dokladnie taki sam problem. wsadzilem do swojej szerokiej lampy m20b20 89 kwiecien silnikm20b25 86 rok i problem jest w tym ze nie ma iskry na swiece. podlaczylem jak bylo pisane zielony kabel z trzy pinowej kostki pod plus i podaje paliwo wszystko niby spoko ale nie ma tej iskry ;/ mierzylem miernikiem i prad na cewce jest z cewki tez wychodzi ale z kopuki juz nie.cewki tez zamienialem. problem polega na tym ze i moja beemka i dawca silnika normalnie jezdzily. wjechalem do garazu wyjalem z budy b25 wsadzilem do swojej i jest jak jest. dawalem prad i mase bezposrednio z akumulatora ale iskry jak nie bylo tak nie ma. swiece i przewody nowe. teoretycznie moze byc wina kopulki i palca rozdzielacza ale jak mowilem wszystko wczesniej chodzilo. przeczyscilem styki papierem ale nic nie pomoglo. a kopulka z palcem jest taka sama jak w 2.0 i 2.5 ?? czy moze waska i szeroka miala rozne kopulki? sa identyczne ale juz obstawiam wszystko co moze byc problemem :help:

nie wiem co mam zrobic juz nie mam zdrowia. jesli to maja jakies znaczenie to nie zmienialem zadnych pinow w tej okraglej kostce bo wg schematu jest wszysto identycznie.
_________________
E30 325i ac schnitzer look


blacharka-mechanika-lakiernictwo-swapy bmw

http://www.facebook.com/All4Car
Ostatnio zmieniony przez Długi196 2009-08-19, 12:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
gatun0 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Skąd: Uć
Wysłany: 2009-08-19, 16:31   

rozumiem że silnik przełożony razem ze skrzynią . Nie zamieniłeś przypadkiem czujników przy skrzyni ?
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-08-19, 18:18   

no własnie przełożyles komplet silnik ze skrzynia i wiazka do siebie :?: gdzie masz czujnik położenia wału :?:
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
Długi196 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Look Hartge



Dołączył: 17 Lis 2008
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-08-20, 13:21   

wszystko przelozone z drugiego auta - silnik skrzynia wal kompletna wiazka i komputer. nic nie zmienilem. tylko podpialem ten zielony kabel z trzy pinowej kostki w schowku pod plus. dwa czujniki sa w skrzyni a czujnik polozenia walu jest z przodu silnika. pzd.

[ Dodano: 2009-08-21, 13:43 ]
jakies pomysly?????? da rade jakos sprawdzic czy czujnik polozenia walu jest sprawny? i w ogole jak to jest. kable od czujnika wchodza w okragla kostke kolo bagnetu od oleju i z niczym sie nie lacza ??

[ Dodano: 2009-08-26, 11:26 ]
mam iskre i podaje paliwo - wina byla w kopulce. ale pomimo tego silnik dalej nie pali.... nie wiem co jest... ;/ ;/ ;/

[ Dodano: 2009-08-26, 11:27 ]
ktos wie jakie powinno byc napiecie na kostach od wtryskiwaczy ??
_________________
E30 325i ac schnitzer look


blacharka-mechanika-lakiernictwo-swapy bmw

http://www.facebook.com/All4Car
 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-08-30, 14:51   

ja nie wiem ale mam u siebie problem.myslałem że wystarczy że wymienić czujnik temp dla zegarów i bedzie mi pokazywac temp. a tu lipa .nic nie pokazuje

ma ktos pomysl :?:
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
honzik1976 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Wrz 2009
Skąd: Poznań / Rosnówko
Wysłany: 2009-09-20, 09:21   

witam
ja też zamieniłem silnik z m20b20 na m20b25
silnik był z wiązka i komputerem , została stara wiązka, od skrzynki bezpiecznikowej (z większą ilością pinów)
2,5L silnik jest starszego typu - oryginalnie bez sondy lambda

nieststy po przekładce nie udało mi się go odpalić , między innymi:
-nie ma iskry
-brak zasilania na pompie paliwa w zbiorniku

------------------------------------------

uto z roku 88
silnik 2,5 nie wiem :) ale był oryginalnie bez sondy lambda i filtra węglowego

-wiązkę silnika mam oryginalną od tego 2,5
-komputer też oryginalny od 2,5 , ma 2 rzędy pinów (poprzedni od 2,0 miał 3 rzędy)
-silnik włożyłem razem z oryginalną skrzynią która ma czujniki położenia wału
-mam też czujnik na kole pasowym od strony alternatora
-zasilanie na cewkę dochodzi ale iskry nie ma (cewka sprawna , sprawdzałem na 2 sztukach)

- do wiązki 2,5 dołożony jest jeden przewód -z jednej strony wlutowany jest w czarny przewód od cewki zapłonowej, a z drugiej podłączony był do głównego złącza od skrzynki bezpiecznikowej pod czarny kabelek)
-w złączu wiązki od silnika 2,5 mam 13 pinów, a w złączu które mi zostało(wiązka od skrzynki bezpiecznikowej) pinów mam 17
może tam czegoś brakuje albo jest za dużo

?? ?
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2009-09-20, 09:40   

standart brak zasilania glownego przekaznika wtryski sie nie otworza i cewka nie dostaje impulsu. Jak juz odpalisz auto bedzie jeszcze brak temp. na zgarach i obrotomierza oraz ekonomizera. Roznice w wiazce, w tym temacie masz wszystko opisane.
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-09-20, 09:56   

honzik1976, poszukaj dobrego elektromechanika i ci to zrobi bo tak to nie dojdziesz

troche dziwne ze masz czujnik polożenia z przodu silnika skoro masz stare b25 które ma je w skrzyni

Gepard napisał/a:
Jak juz odpalisz auto bedzie jeszcze brak temp. na zgarach i obrotomierza oraz ekonomizera. Roznice w wiazce, w tym temacie masz wszystko opisane.


a co konkretnie trzeba podłączyc bo w tym temacie tego nie widze żeby było napisane jak to poprawic a nie mam za bardzo czasu usiąść i kombinować przy aucie
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
Ostatnio zmieniony przez kamil.k 2009-09-20, 09:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
honzik1976 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Wrz 2009
Skąd: Poznań / Rosnówko
Wysłany: 2009-09-20, 17:53   

Panwie
silnik odpalił :)
nie mam tylko zasilania na pompę paliwa , skąd wziąć najlepiej zasilanie na nią ?
 
 
318Albert 
2x 3er mit szperre



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-09-20, 22:31   

Z aku poprzez bezpiecznik albo ze skrzynki z bezpiecznikami tak jak w fabryce robili :)
_________________
nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, tylko boczną.
Swapy,naprawa elektroniki(wzmacniacze lampowe,gramofony itp.)
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-09-21, 07:29   

zasilanie na pompe znajdziesz w: wiązka silnika - 3 przekazniki na niej są - z jednego idzie kabelek fioletowo zielony i to jest zasilanie pompy zapewne nie pokrywa Ci sie w złączu bezpiecnzików.

mysle że kolega mowią czujnik polozenia wału z przodu mial na mysli takie dziwne cos co jest w starych m20 oprocz czujnikow na skrzyni jest jakis czujnik z przodu i kolo nie jest zebate tylko plaskie.


kamil.k, jaki ten czujnik dales itp?? pokrywa Ci sie kabelek do zegarów w kostce silnik-buda?
sprawdzales czy sygnal z czujnika dochodzi do zegarów? wykluczona wina zegarów?
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-09-21, 09:18   

Szajbaa napisał/a:
mysle że kolega mowią czujnik polozenia wału z przodu mial na mysli takie dziwne cos co jest w starych m20 oprocz czujnikow na skrzyni jest jakis czujnik z przodu i kolo nie jest zebate tylko plaskie.


taki czujnik ma kazdy m20 na motroniku 1.0 jak stara eta, ten czujnik idzie tylko do zlacza diagnostycznego
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-09-21, 16:05   

Szajbaa, cos tam sprawdzałem ale tylko pobieżnie.czujniki sa ori od e34 a zegary wczesniej normalnie działały .podmieniałem czujnik od starego silnika i nic zero zmian wiec widocznie cos sie kable nie pokrywaja .juz teraz nie pamietam ale od zegarow to jest ten brązowy czujnik tak :?: bo oba sprawdzałem ale juz teraz nie pamiętam ktory od czego

podawałem z jakiegos pinu sygnał na ta wtyczke 3 pinowa i też obrotek nie chodzi.cos tam sie próbował ruszac ale opadał po chwili albo pokazywał przez chwile 3 tys.obr

musze znalesc wiazke od b25 co mam luzem i przepatrzec na spokojnie bo innego wyjscia nie widze no chyba ze zaprowadze do elektryka :D

[ Dodano: 2009-09-22, 21:00 ]
obrotoierz doszedłem co i jak i podłaczyłem i chodzi bez problemu.nie mialem czasu żeby podłaczyc ekonomizer ale juz wiem ktory kabel


gorzej ma sie sprawa z wskaznikiem temp. nie wiem może on faktycnzie padł.dzisiaj nie zauważylem żeby sie podnosil po przekreceniu zapłonu a wczoraj jeszcze normalnie podnosil sie do niebieskiego pola.kable sprawdzilem i sie pokrywaja te co ida od czujnika wiec pozostaje sprawdzic zegary .patrzyłem to stary czujnik byl 1 przewodowy a ten od e34 jest dwu przewodowy ale cos tam fabryka przewidziała buda juz ma wiazke na podwójny czujnik
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
Zenioo32 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 06 Mar 2013
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2013-03-06, 23:52   

podpinam się do tematu ale z małą zmianą ja zmieniam na b27 które to jst zwane też starą etą dodatkowo zmieniłem całe okablowane w aucie z wąskiej lampy (od tej etki) a wiązke silika mam z nowszego b20 myślicie że tu będzie problem?? niestety nie włoże starej wiązki bo została pocięta troche muszę szukać kolejnej?? mam ori kompa od 27 posiada 2 rzedy pinów ale silnik i wiązka miały dodatkowy wtrysk paliwa który wyrzuciłem do tego całkiem inny krokowiec i takie tam drobne rzeczy. co musiał bym zmienić w nowszej wiązce? dziś był u mnie mechanik podłączył pod kompa i okazało się że nie widać sterownika (że mam dwa 2.0 i 2.5) nie może się połączyć ale widzi 2.5 a 2.0 wogóle nie widać pomożecie?? niewiem już co robić ewentualie kto ma wiązke starą ??

[ Dodano: 2013-03-14, 00:09 ]
dzięki koledzy za rade się dowiedziałem ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11