Witam,jestem tu nowy na forum.Trafiłem na dział z odbudową E21 323 kolegi Marcina i postanowiłem ze pochwale sie swoim projektem,choc ostatnie prace nad nim prowadziłem zimą 2007 roku,to jednak mam nadzieje ze po przerwie spowodowanej pobytem na wyspach rusze niedługo...
Powiem Wam ze gdybym nie zaszedł tak daleko-a inni powiedza-nawet połowy drogi nie przebyłem w temacie tego rekina-to juz dawno wywiózł bym to wszystko na złom.
Wszystko co jest pomalowane minią było dorabiane-podłóżnice na prasie,wszystkie inne elementy podłogi itp.,wszystkie przetłoczenia są zachowane jak w oryginale,żadnych łat!!!
Pozostało mi wymienić tylny pas,który kupiłem nowy w Walloth&Nesch bodajze i kilka (drobnostek)
a ja bym proponował jednak is'a - e21 lżejsze od e30 więc będzie szedł jak bajka ..... a m20 to jednak klocek jest i szybszy od is'a będzie ale w zakręcie już tak ładnie nie polata ..... takie moje 3 grosze .....
A odbudowa przeprowadzana pięknie ..... powodzenia
_________________ e-30/ e36 - swapy silników, zawieszeń (na podzespołach e30 jak i e36 tył i przód) - sztywniejsze stabilizatory, układy dolotowe i wydechowe, modyfikacje mechaniczne silników: 793 993 316 gg. 570 72 87 - ceny ustalane indywidualnie
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sie 2005 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-10-14, 17:17
jeżeli jest to prawdziwe 318i z oryginalnym silnikiem to chyba bym zostawił i nic nie zmieniał, a jeżeli już to tylko m30 rozumiem że to e21 nie będzie używane na co dzień?
jeżeli jest to prawdziwe 318i z oryginalnym silnikiem to chyba bym zostawił i nic nie zmieniał, a jeżeli już to tylko m30 rozumiem że to e21 nie będzie używane na co dzień?
To 318i z oryginalnym m10b18 na K-jetroniku.
Orginal zawsze moze stac w garazu w razie jakby co,a pod maska widzialbym cos mocnego.
Zostawiajac serie i dodajac walek+obróbka głowy + Webery 40 lub 45 mozna by cos wykrzesac-tylko znowu te koszta.
m30 jest dobre na prostą,w zakretach juz d...
Samochód napewno bedzie uzywany na codzien,oprócz zimy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sie 2005 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-10-15, 10:39
perfectpower napisał/a:
misza napisał/a:
jeżeli jest to prawdziwe 318i z oryginalnym silnikiem to chyba bym zostawił i nic nie zmieniał, a jeżeli już to tylko m30 rozumiem że to e21 nie będzie używane na co dzień?
To 318i z oryginalnym m10b18 na K-jetroniku.
Orginal zawsze moze stac w garazu w razie jakby co,a pod maska widzialbym cos mocnego.
Zostawiajac serie i dodajac walek+obróbka głowy + Webery 40 lub 45 mozna by cos wykrzesac-tylko znowu te koszta.
m30 jest dobre na prostą,w zakretach juz d...
Samochód na pewno będzie używany na co dzień,oprócz zimy
ogólnie dla mnie bez sensu jest droga z weberami przy tym silniku nie po to jest tam wtrysk żeby teraz wkładać gaźniki, poza tym będziesz musiał zasłonić otwory po wtryskiwaczach, lepiej iść w kierunku Alpiny A4 było by pięknie coś takiego zobaczyć na żywo
jeżeli jest to prawdziwe 318i z oryginalnym silnikiem to chyba bym zostawił i nic nie zmieniał, a jeżeli już to tylko m30 rozumiem że to e21 nie będzie używane na co dzień?
To 318i z oryginalnym m10b18 na K-jetroniku.
Orginal zawsze moze stac w garazu w razie jakby co,a pod maska widzialbym cos mocnego.
Zostawiajac serie i dodajac walek+obróbka głowy + Webery 40 lub 45 mozna by cos wykrzesac-tylko znowu te koszta.
m30 jest dobre na prostą,w zakretach juz d...
Samochód na pewno będzie używany na co dzień,oprócz zimy
ogólnie dla mnie bez sensu jest droga z weberami przy tym silniku nie po to jest tam wtrysk żeby teraz wkładać gaźniki, poza tym będziesz musiał zasłonić otwory po wtryskiwaczach, lepiej iść w kierunku Alpiny A4 było by pięknie coś takiego zobaczyć na żywo
Wiesz Kolego Misza, wtrysk Kugelfischera dostac to temat rzeka,koszta tez masakra.To było montowane z tego co wiem do 2002 Turbo,chyba ze sie myle.
Mowisz ze zakladajac gazniki do tego motoru to tak jakby sie cofnąc w czasie...
Nie do konca tak jest.Pozatym K-jetronik niebył taki doskonały a Webery sa uznawane w swiecie tuningowym,pamietam nawet w ktoryms GT był jakis Nissan 16V GTI,chyba Sunny,ale mniejsza z tym>koles przeszedł z nowoczesnego wtrysku na 2 podwójne Webery wiec chyba cos w tym jest.
Coraz bardziej myśle wlasnie o M20b25 lub o Etce w rekinie.
Dzieki wszystkim za zainteresowanie i dobre słowo.
Jak tylko ogarne kilka robótek wezme sie za rekinka i wrzuce troche fotek-z lustrzanki bo tamte byly robione telefonem i sa kiepskiej jakosci.
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-10-16, 10:15
webwery jak najbardziej pewien chlopak z wawy opowiadal ze m10 na 2 delordo robilo is'a wiec cos w tym jest, zobaczcie sobie niekotre strokery m20 tez są na gazniorach i moce olbrzymie.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2007 Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-06-10, 12:16
choody napisał/a:
e21 lżejsze od e30 więc będzie szedł jak bajka
z mojej wiedzy wynika ze najlzejsze E21 to 1010 kg a najlzjesze E30 to 990kg bo takie mam(990kg w dowodzie rejestracyjnym). Mowie to o wersji z M10 bez katalizatora, na gazniorkach.
Masa jest wiec identyczna bo nie ma co sie klocic o 20kg.
perfectpower, zdecydowanie polecam M20B25 cudowny dzwiek R6 i piekne odciecie, M10 czy IS bardzo odstaje pod tym wzgledem.
Poza tym 170KM to juz jest niezly ścig.
Bez wzgledu na silnik przenies aku do bagaznika, to zawsze jest warte zachodu.
A jakbys dal rade to wloz M20B25 na baranach i bedzie CUDEŃKO
Ewentualnie M54B30 ale to juz troche profanacja E21
Zakup i wlozenie M20B25 bedzie bardzo tani...
Pablo M54B30 chetnie bym widział pod maska swego E36,nawet ostatnio znalazłem taki silnik niedrogo(3tysiaczki bodajze) gdzies w Łodzi albo w jej okolicach z 5 e39 z nieduzym przebiegiem tyle ze w automacie...
A odnosnie M50 B25 to chyba najlepszy wybór jesli chodzi o plugnplay i stosunek mocy do nakladów finansowych wniesionych w projekt oraz pozniejsza eksploatacje...
A tak wogóle ty jestes tym Pablo który pare lat temu udzielał sie na stronach ORR???
Stronka umarła a szkoda...
No to chyba dobrze że w automacie? Większa pewność że motor nie dostawał mocno po :cenzura: i gościu nie palił lacza A skrzynie dokupić to nie taki problem jak zdrowy motor.
czesc panowie! zabralem sie za udowodnienie gamoniom w irlandi ze polak potrafi.mieszkam tu zaczynam walke z pieknym E21 bo oni oddali to na zlom! ;/dalbym fotki ale nie wchodza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach