BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E21 Rekinkarnacja 318i
Autor Wiadomość
perfectpower 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-11, 12:28   E21 Rekinkarnacja 318i

Witam,jestem tu nowy na forum.Trafiłem na dział z odbudową E21 323 kolegi Marcina i postanowiłem ze pochwale sie swoim projektem,choc ostatnie prace nad nim prowadziłem zimą 2007 roku,to jednak mam nadzieje ze po przerwie spowodowanej pobytem na wyspach rusze niedługo...
Powiem Wam ze gdybym nie zaszedł tak daleko-a inni powiedza-nawet połowy drogi nie przebyłem w temacie tego rekina-to juz dawno wywiózł bym to wszystko na złom.
Wszystko co jest pomalowane minią było dorabiane-podłóżnice na prasie,wszystkie inne elementy podłogi itp.,wszystkie przetłoczenia są zachowane jak w oryginale,żadnych łat!!!
Pozostało mi wymienić tylny pas,który kupiłem nowy w Walloth&Nesch bodajze i kilka (drobnostek)

To fotki przed remontem
http://www.fotosik.pl/pok...f8e27ec441.html
http://www.fotosik.pl/pok...288eb9af00.html
http://www.fotosik.pl/pok...135570410e.html
http://www.fotosik.pl/pok...3737e11518.html
Ostatnio zmieniony przez perfectpower 2009-10-11, 12:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
perfectpower 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-11, 13:10   

Podłuznice po naprawach (łata na łate)

http://www.fotosik.pl/pok...7daf5926ea.html


tu juz nowa w trakcie wspawywania-dorobiona na prasie
http://www.fotosik.pl/pok...47c33c661b.html

stara i nowa
http://www.fotosik.pl/pok...121acafd1b.html

tu druga strona
http://www.fotosik.pl/pok...6b5d9fa34f.html

podłoga
http://www.fotosik.pl/pok...01820db139.html
 
 
 
Paul 
Calypsorot Metallic



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-10-11, 15:47   

zapowiada się ciekawie - jestem ciekaw bardziej ogólnych zdjęc auta chocią pewnie teraz to kupka części.

w całoścowioych fotkach widać ze auto było w rękach jakiegoś katownika.

powodzenia w odbudowie!
 
 
 
pabello 
Miłośnik



Dołączył: 27 Cze 2008
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2009-10-11, 20:33   

zapowiada sie ciekawie :spoko:
powodzenia
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...

BMW- Bojowa Maszyna Wojenna
 
 
maciek3er 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Maj 2008
Skąd: WLKP
Wysłany: 2009-10-13, 17:33   

podziwiuam perfekcje z jaką odbudowujesz karoserie :D

Ciekawi mnie jaki to silniczek zagości w tym autku :P S14 czy moze cos bardziej nowoczesnego?
 
 
perfectpower 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-14, 11:12   

maciek3er napisał/a:
podziwiuam perfekcje z jaką odbudowujesz karoserie :D

Ciekawi mnie jaki to silniczek zagości w tym autku :P S14 czy moze cos bardziej nowoczesnego?


Hmm S14 raczej odpada ze względu na jego koszt.Kiedyś myślałem o m10b18 lub m10b20 i turbo a teraz sam nie wiem,do silnika jeszcze daleka droga...

Moze forumowicze podpowiedzą co by widzieli pod maską rekina???
Bardzo prosze o sugestie,wezme je pod uwage...
 
 
 
KwitoE30 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2009-10-14, 13:16   

m20b25/b27

napewno m20
_________________
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2009-10-14, 13:27   

poszukaj superety lub m20b25 - popieram
_________________
Weteran
 
 
 
choody 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: MMZ / offenbach
Wysłany: 2009-10-14, 15:42   

a ja bym proponował jednak is'a - e21 lżejsze od e30 więc będzie szedł jak bajka ..... a m20 to jednak klocek jest i szybszy od is'a będzie ale w zakręcie już tak ładnie nie polata ..... takie moje 3 grosze .....

A odbudowa przeprowadzana pięknie ..... powodzenia
_________________
e-30/ e36 - swapy silników, zawieszeń (na podzespołach e30 jak i e36 tył i przód) - sztywniejsze stabilizatory, układy dolotowe i wydechowe, modyfikacje mechaniczne silników: 793 993 316 gg. 570 72 87 - ceny ustalane indywidualnie
 
 
 
KwitoE30 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2009-10-14, 16:28   

tylko ze is brzmi jak polskie ohv ...
_________________
 
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-10-14, 17:17   

jeżeli jest to prawdziwe 318i z oryginalnym silnikiem to chyba bym zostawił i nic nie zmieniał, a jeżeli już to tylko m30 rozumiem że to e21 nie będzie używane na co dzień?
 
 
perfectpower 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-15, 08:11   

misza napisał/a:
jeżeli jest to prawdziwe 318i z oryginalnym silnikiem to chyba bym zostawił i nic nie zmieniał, a jeżeli już to tylko m30 rozumiem że to e21 nie będzie używane na co dzień?


To 318i z oryginalnym m10b18 na K-jetroniku.
Orginal zawsze moze stac w garazu w razie jakby co,a pod maska widzialbym cos mocnego.
Zostawiajac serie i dodajac walek+obróbka głowy + Webery 40 lub 45 mozna by cos wykrzesac-tylko znowu te koszta.

m30 jest dobre na prostą,w zakretach juz d...

Samochód napewno bedzie uzywany na codzien,oprócz zimy :)
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-10-15, 08:52   

do kolegi e21 wsadzilismy is z lekkim kolem i naprawde fajnie to jeździ, ale mi widzi sie m20 stroker na 3 gazniorach : D

wstępnie widac ze ladnie sie przykladasz, opanuj wiecej lepszych fotek bo zaciekawil mnie(chyba nie tylko) temat!
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-10-15, 10:39   

perfectpower napisał/a:
misza napisał/a:
jeżeli jest to prawdziwe 318i z oryginalnym silnikiem to chyba bym zostawił i nic nie zmieniał, a jeżeli już to tylko m30 rozumiem że to e21 nie będzie używane na co dzień?


To 318i z oryginalnym m10b18 na K-jetroniku.
Orginal zawsze moze stac w garazu w razie jakby co,a pod maska widzialbym cos mocnego.
Zostawiajac serie i dodajac walek+obróbka głowy + Webery 40 lub 45 mozna by cos wykrzesac-tylko znowu te koszta.

m30 jest dobre na prostą,w zakretach juz d...

Samochód na pewno będzie używany na co dzień,oprócz zimy :)


ogólnie dla mnie bez sensu jest droga z weberami przy tym silniku nie po to jest tam wtrysk żeby teraz wkładać gaźniki, poza tym będziesz musiał zasłonić otwory po wtryskiwaczach, lepiej iść w kierunku Alpiny A4 było by pięknie coś takiego zobaczyć na żywo

http://www.youtube.com/watch?v=ta90y5pDiMA

pozdro
Ostatnio zmieniony przez misza 2009-10-15, 10:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
perfectpower 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-15, 18:10   

misza napisał/a:
perfectpower napisał/a:
misza napisał/a:
jeżeli jest to prawdziwe 318i z oryginalnym silnikiem to chyba bym zostawił i nic nie zmieniał, a jeżeli już to tylko m30 rozumiem że to e21 nie będzie używane na co dzień?


To 318i z oryginalnym m10b18 na K-jetroniku.
Orginal zawsze moze stac w garazu w razie jakby co,a pod maska widzialbym cos mocnego.
Zostawiajac serie i dodajac walek+obróbka głowy + Webery 40 lub 45 mozna by cos wykrzesac-tylko znowu te koszta.

m30 jest dobre na prostą,w zakretach juz d...

Samochód na pewno będzie używany na co dzień,oprócz zimy :)


ogólnie dla mnie bez sensu jest droga z weberami przy tym silniku nie po to jest tam wtrysk żeby teraz wkładać gaźniki, poza tym będziesz musiał zasłonić otwory po wtryskiwaczach, lepiej iść w kierunku Alpiny A4 było by pięknie coś takiego zobaczyć na żywo

http://www.youtube.com/watch?v=ta90y5pDiMA

pozdro



Wiesz Kolego Misza, wtrysk Kugelfischera dostac to temat rzeka,koszta tez masakra.To było montowane z tego co wiem do 2002 Turbo,chyba ze sie myle.
Mowisz ze zakladajac gazniki do tego motoru to tak jakby sie cofnąc w czasie...
Nie do konca tak jest.Pozatym K-jetronik niebył taki doskonały a Webery sa uznawane w swiecie tuningowym,pamietam nawet w ktoryms GT był jakis Nissan 16V GTI,chyba Sunny,ale mniejsza z tym>koles przeszedł z nowoczesnego wtrysku na 2 podwójne Webery wiec chyba cos w tym jest.

Coraz bardziej myśle wlasnie o M20b25 lub o Etce w rekinie.
Dzieki wszystkim za zainteresowanie i dobre słowo.
Jak tylko ogarne kilka robótek wezme sie za rekinka i wrzuce troche fotek-z lustrzanki bo tamte byly robione telefonem i sa kiepskiej jakosci.
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-10-16, 10:15   

webwery jak najbardziej pewien chlopak z wawy opowiadal ze m10 na 2 delordo robilo is'a wiec cos w tym jest, zobaczcie sobie niekotre strokery m20 tez są na gazniorach i moce olbrzymie.
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
perfectpower 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-02, 09:52   

http://www.youtube.com/wa...feature=related

m10 b18 na gaznikach z Hayabusy :)
 
 
 
Tors 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Wrz 2005
Skąd: Tuchów
Wysłany: 2010-06-03, 11:01   

Nie na gaznikach bo hayabusa nigdy nie wychodzila w wersji gaznikowej :) To sa wtryski od hayabusy czyli potocznie zwane ITB :twisted:
_________________
Piękne zgermanizowane e21!
 
 
 
Marcin 
Nurburgring Fan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Sie 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-06-07, 09:18   

Jak ja się cieszę, ze wreszcie E21 zaczyna byc dostrzegane i pojawiaja sie osoby,ktore chca je przywracac do pieknego stanu.

Powodzenia w pracach.

MP
_________________
80' E21 323i
 
 
perfectpower 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-09, 20:11   

Tors napisał/a:
Nie na gaznikach bo hayabusa nigdy nie wychodzila w wersji gaznikowej :) To sa wtryski od hayabusy czyli potocznie zwane ITB :twisted:


Racja,racja,nie wiem czemu napisałem (gazniki) oczywiscie ze to wtrysk,z tzw. gilotynami,jak w s14 itp...:]
Ostatnio zmieniony przez perfectpower 2010-06-09, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pablo325i 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2007
Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-06-10, 12:16   

choody napisał/a:
e21 lżejsze od e30 więc będzie szedł jak bajka

z mojej wiedzy wynika ze najlzejsze E21 to 1010 kg a najlzjesze E30 to 990kg bo takie mam(990kg w dowodzie rejestracyjnym). Mowie to o wersji z M10 bez katalizatora, na gazniorkach.

Masa jest wiec identyczna bo nie ma co sie klocic o 20kg.

perfectpower, zdecydowanie polecam M20B25 cudowny dzwiek R6 i piekne odciecie, M10 czy IS bardzo odstaje pod tym wzgledem.
Poza tym 170KM to juz jest niezly ścig.
Bez wzgledu na silnik przenies aku do bagaznika, to zawsze jest warte zachodu.
A jakbys dal rade to wloz M20B25 na baranach i bedzie CUDEŃKO :jupi:

Ewentualnie M54B30 ale to juz troche profanacja E21 :wink:
Zakup i wlozenie M20B25 bedzie bardzo tani... :)
_________________


gg 3777982
 
 
 
perfectpower 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-09-28, 20:28   

Pablo M54B30 chetnie bym widział pod maska swego E36,nawet ostatnio znalazłem taki silnik niedrogo(3tysiaczki bodajze) gdzies w Łodzi albo w jej okolicach z 5 e39 z nieduzym przebiegiem tyle ze w automacie...

A odnosnie M50 B25 to chyba najlepszy wybór jesli chodzi o plugnplay i stosunek mocy do nakladów finansowych wniesionych w projekt oraz pozniejsza eksploatacje...

A tak wogóle ty jestes tym Pablo który pare lat temu udzielał sie na stronach ORR???
Stronka umarła a szkoda...
 
 
 
radial 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-09-29, 09:20   

No to chyba dobrze że w automacie? Większa pewność że motor nie dostawał mocno po :cenzura: i gościu nie palił lacza :) A skrzynie dokupić to nie taki problem jak zdrowy motor.
 
 
mufinjago 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 11 Paź 2011
Skąd: IRLANDIA
Wysłany: 2011-10-20, 19:27   

czesc panowie! zabralem sie za udowodnienie gamoniom w irlandi ze polak potrafi.mieszkam tu zaczynam walke z pieknym E21 bo oni oddali to na zlom! ;/dalbym fotki ale nie wchodza.
_________________
REANIMACJA E21
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-10-28, 23:26   

mufinjago, nie rozumiem czemu tutaj o tym piszesz...??

Jak masz autko które chchesz odratować to załóż własny temat.
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15