BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Magiel e36 w e30 - problem
Autor Wiadomość
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-07-15, 07:33   

ja milem z m10 magiel e36 z chlodnica ale musialem chlodnice lekko odginac zeby sie zmiescilo jak nabijesz krzyzak do konca na magile do plastiku to bedzie pasowac.
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
bono20002 
W.G.M.



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2009-07-15, 10:15   

wrona napisał/a:
chlodnice z magla zdjąłes??

pozdr


oho, jaką chłodnicę? a tam jest coś takiego ? :help: :mg:
_________________
Wszystko do e30 504-413-297
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-07-15, 10:26   

nr 8

http://bmwfans.info/parts...ring_oil_pipes/

[ Dodano: 2009-07-15, 11:26 ]
przypomnij wieczorem na kom to ci fotke wysle bo mam na innym kompie



[ Dodano: 2009-07-17, 15:31 ]
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
Ostatnio zmieniony przez Szajbaa 2009-07-17, 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Rafal_e30 



Dołączył: 19 Lut 2008
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-11-12, 00:10   

Panowie odgrzebię lekko kotleta, ponieważ teraz mi przyszło się borykac z problemem maglownicy z e36 w e30 :]
Generalnie wszystko jest jasne i klarowne ale interesuje mnie kilka szczegółów.
W jaki sposób najlepiej rozwiązac problem z założeniem śruby ściskającej krzyżak z wieloklinem malga? W maglu z e36 wieloklin jest dłuższy tak jak czytam nie ścinac go tylko nabic do końca ale wtedy to przetoczenie nie będzie pasowało w miejsce gdzie przychodzi śruba. Czy najlepiej spiłowac lekko ten wieloklin z boku tak aby powstało miejsce na ori śrubę, czy może użyc cieńszej aby się zmieściła bez problemu? Jak Wy rozwiązaliście ten problem?
Druga sprawa to chłodniczka oleju do wspomy (magiel z e36 320 M50). Czy jest jakiś sposób aby zmieścic ją w e30 z silnikiem m20? Z moich wstępnych oględzin i przymiarek wynika, że nie wejdzie więc ją odkręciłem ale może ktoś z Was ją zmieścił w jakiś sposób. Może to zbytecze zawracanie sobie głowy? W sytuacji gdy ją wywalę to nie będzie problemów z podłączeniem węży od hydrauliki tak aby ją ominąc?
Pozdrawiam
 
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-12, 00:24   

kolego wchodzi chlodnica oleju z e36 spokojnie da sie ja wcisnac kolo miski. co do sruby to nabita oryginalna sruba :)

pozdrawiam.
 
 
Rafal_e30 



Dołączył: 19 Lut 2008
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-11-13, 12:12   

Piotrek325 napisał/a:
co do sruby to nabita oryginalna sruba :)


tylko, że wtedy za pewne spaprze się gwint. Nie lepiej by było przeszlifowac okrągłym pilnikiem wieloklin i zrobic takie wyżłobienie w tym miejscu?? Próbował ktoś może takiego rozwiązania?
 
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2009-11-13, 18:03   

Dwa dni temu zakladalem bierzesz mlotek i przebijasz nic sie nie dzieje. Ja chlodniczke sobe darowalem ale przymierzalem i z ale z racji planu zmiany silnika odpuscilem bo bedzie mi miejsce potrzebne :)
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
marcinek_89 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: ok. Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-10-26, 18:19   

Szukam potwierdzonych informacji dotyczących przełożeń magla z poszczególnych modeli BMW i poszczególnych silników.

Tzn. przełożenie:

E30 - ??
E36 - ?? dot. różnych wersji silnikowych i nadwoziowych tzn. jak wypadak compact, M3 itp.
Z3 - ??
E46 - ?? Czy każda wersja nadwoziowa i silnikowa miały identyczne maglownice?

Pozdro
_________________
POZDROWIENIA DLA OLI !! :)
 
 
maaaad 



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2012-10-26, 23:43   

marcinek_89, zerknij do tego tematu:
http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=403129
Posty Cypiska i mój.
_________________
Ostatnio zmieniony przez maaaad 2012-10-26, 23:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2012-10-31, 18:14   

Panowie, ostatnio montowałem przekładnie ze36 w mojej 323i (e30) w której fabrycznie wogóle nie było wspomagania.

przekładnia pasuje bez problemu razem z gałkami od e36
jedynie pod uszy od przekładni trzeba dać pare podkładek.
nie ciąłem ani nie przerabiałem wielkolinów.
jak położyłem przekładnie z e36 i przekładnie z e30 ( ze wspomaganiem ) to niczym się nie różniły, jedynie wałek z wieloklinem wychodzi z przekładni pod innym kątem, niczego nie trzeba ciąć ani szlifować :!:

ja musiałem tylko zainstalować krzyżak od e30 ze wspomaganiem bo e30 bez wspomagania jest całkiem inny i o wiele dłuższy.

jedyny problem z krzyżakiem miałem taki że nabiłem go za głęboko i przy kręceniu kierownicą śruba się zaczepiała o ściane grodziową pod serwem i po przesunięciu krzyżaka w dół było ok.

baaardzo ważna jest zbierzność po takim zabiegu :!:
po wymianie przekładni też nie ustawiałem zbierzności " bo nie sciągało "
jak puściłem kierownice to beemka jechała jak po szynach ale wystarczyło dodać gazu na łuku i była nieobliczalna, auto jechało jak chciało

po ustawieniu zbierzności auto było nie do poznania, trzymało się drogi jak przyklejone,
więc uważam że po wymianie przekadni zbierzność należy ustawić w pierwszej kolejności :!:
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
HARY E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Maj 2011
Skąd: piaseczno
Wysłany: 2012-11-01, 15:17   

witam u mnie tez wszystko pasilo bez zadnych przerobek ciec i giec, a zamiast podkladek idealnie pasuja nakretki do felg stal od forda :mg: 8-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16