Pomógł: 13 razy Dołączył: 13 Lis 2005 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2009-12-04, 17:57
bylem dziś obmacać i przejechać sie - jak dla kogoś osiągi v8 są przeciętne to chyba tylko napęd rakirtowy go usatysfakcjonuje - ja jestem pod meeega wielkim wrażeniem - nawet tego co ma Tomek, auto praktycznie z każdego biegu wyrywa do przodu jak z procy - no i ten dźwięk - poezja super projekcik - z zewnątrz cichociemny a pod maską V-ka
ostatnio na wyscigach za zakopianka byla 4,4 w kupecie - jakis ciemny kolor takze kilka ich juz jest
Z tego co wiem to jedyna poza moją w Krakowie. Niedługo wyjedzie tez kolejna, niemal bliźniacza do mojej.
urbi napisał/a:
pozatym wymlucila 350z jak chciala .... koles z zetki z lzami w oczach pojechal do domu
Też mam zamiar tam dziś podjechać i zrobić coś podobnego :twisted:
urbi napisał/a:
to twoje auto na codzien ?
Tak
oj koledzy koledzy!!! Róznica w cenie 4,4 a 4,0 nieznaczna za to osiagi duuuużo lepsze. Reszta przy swapie tak samo 6 gang, wydech, chłodnica, serwo, robocizna w Twoim przypadku! Ok, nie istotne. Alex moja sugestia odnosiła sie do Twojego zachwytu i checi sprawienia "młucki", stąd moje obawy że mozesz mocno sie zdziwić stajac np z S50 które jest sporo szybsze. Moja opinia na temat M60 jest taka a nie inna możliwe ze sie myle a nawet nie znam! W koncu spedziłem sporo czasu nad autem Grzeska Hypkiego robiąc z niego
to
mimo tego auto żeby jechało trzeba mocno chłostać
pozdrawiam i gratuluje
_________________
Ostatnio zmieniony przez kafarek 2009-12-04, 20:02, w całości zmieniany 4 razy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Lip 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-12-04, 20:00
PUZ nikt nie przeczy Twojej wiedzy i umiejętnością, myślę, że tu bardziej chodzi o względy czysto bardziej praktyczne niż teoretyczne.. z tego co wiem alexil rozbierał do tego projektu e34.. w którym NIE występowało M62B44.. skoro miał/kupił E34, nieważne, znaczy to tyle, że tak mu bardziej pasowało niż e39,e38 samo M62B44 czy jak koliwek inaczej.. każdy ma głowę i wie jakie silniki i możliwości są na rynku.. jednak ostateczne rozwiązania i decyzje niech zostaną na rękach i głowach tych co wykładają kasę... a Ci to to wkładają to niech robią to jak najlepiej i już gdybać można jak wygrasz w lotto... a tutaj jest real life..
gratuluje projektu
_________________ Sex jest jak BMW... Radość z jazdy...
Ostatnio zmieniony przez ahir 2009-12-04, 22:53, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Gru 2006 Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: 2009-12-04, 22:21
puz napisał/a:
Róznica w cenie 4,4 a 4,0 nieznaczna za to osiagi duuuużo lepsze
Ale ja wsadziłem M60 nie dlatego, że M62 jest gorsze czy mi się nie podoba ale dlatego, że kupiłem całe auto w cenie silnika i skrzyni (albo i nie...).
Cała przeróbka jest wykonana więc w razie czego włożyć M62 zawsze zdążę, zero stresu.
puz napisał/a:
Alex moja sugestia odnosiła sie do Twojego zachwytu i checi sprawienia "młucki", stąd moje obawy że mozesz mocno sie zdziwić stajac np z S50 które jest sporo szybsze
A czy ja gdzieś napisałem, że chcę łoić wszystkie jeżdżące po drogach auta? Ile S50 w E30 jeździ po drogach? A ilu buraków w nowych Audi czy innych Golfach? Właśnie na takich ludzi chcę mieć to auto i uwierz, że M60 w zupełności wystarczy żeby kopara im spadła.
A ilu buraków w nowych Audi czy innych Golfach? Właśnie na takich ludzi chcę mieć to auto i uwierz, że M60 w zupełności wystarczy żeby kopara im spadła.
Ale ja wsadziłem M60 nie dlatego, że M62 jest gorsze czy mi się nie podoba ale dlatego, że kupiłem całe auto w cenie silnika i skrzyni (albo i nie...).
Cała przeróbka jest wykonana więc w razie czego włożyć M62 zawsze zdążę, zero stresu.
mnie naprawde nie interesuje co Toba kierowało wybierajac ten silnik czy bedziesz łoił golfy, audi czy ferrari wyrazilem swoja opinie na temat tego silnika, ot tyle.
_________________
Ostatnio zmieniony przez puz 2009-12-05, 00:07, w całości zmieniany 2 razy
twoja opinia na początku była taka, że s50 jest szybsze. Porównujesz V8 z R6.
To tak, jakbyś widział pięknego choppera (taki motocykl, jak "harlej") jego dźwięk widlastego silnika, wygląd itd do super sporta szlifiery, która faktycznie jest szybsza, ale co z tego? Jednego z drugim sie nie porównuje, ale i tak oba mają kopa grubo ponad przeciętnego, zresztą nie tylko ja na to zwróciłem uwagę.
W tym temacie wypada wstawić swoją opinię o:
-jakości wykonanych prac
-gdyby był film, to komentarze do filmu
-wrażeniach z jazdy
Tu nikogo nie interesuje który silnik jest szybszy (dane katalogowe są ogólnie dostępne) Projekt jest na V8, był dostępny m60. No bo wiesz, N62 jest lepszy od m62
Tak wogóle to auto daje rade, najbardziej podoba mi się przyspieszanie z wolnych obrotów, a i wiem coś czego nie wie jeszcze własciciel - świetnie brzmi z zewnątrz, po prostu maksymalnie rasowo takj jak być powinno i silnik powinien być bardziej ekonomiczny jak w 540 - przecież buda jest ponad 500kg lżejsza
_________________ Pozdrawiam
byl e30 320
jest e39 523
Ostatnio zmieniony przez e30Arek 2009-12-05, 09:41, w całości zmieniany 5 razy
mnie naprawde nie interesuje co Toba kierowało wybierajac ten silnik czy bedziesz łoił golfy, audi czy ferrari wyrazilem swoja opinie na temat tego silnika, ot tyle.
Ok, ale skąd w takim razie ten protekcjonalny ton?
Wstawił Alexil to co miał, swap zrobiony na najwyższym poziomie, pozostaje cieszyć się z jazdy.
Gratuluję właścicielowi auta a lukowi325 wykonania
Podziwiam bo używać takiego potwora każdego dnia....
Korzystając z okazji chciałem zapytać jak wychodzi porównanie z m54b30...
Które bardziej wciska w fotel , spalanie, a także jazda z dolnych obrotów?
pozdrawiam i gratuluje
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2009-12-05, 22:45
Ale się rozpętała dyskusja !
Co do zalet m62 względem m60 to każdy wie że o co chodzi, nakład pracy w obu przypadkach jest taki sam więc teoretycznie lepiej wpakować m62 ale dostępność skrzyni i sprzęgła mocno weryfikuje plan SWAP-A. Ja osobiście wkładam m62 b44 ale tylko i wyłącznie z tego względu że kupiłem skrzynię i sprzęgło z tego modelu, jeżeli trafiłbym komplet M60 to bym wkładał m60. Według mnie motywy postępowania alexil-a (względem wyboru silnika) są jak najbardziej ekonomicznie uzasadnione
alexil, twoje V8 to muzyka dla uszy. jak wczoraj przyjechałeś to zwariowałem, tak to pięknie chodzi a jak mnie przewiozłeś to już nie wiem co powiedzieć
Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Gru 2006 Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: 2009-12-11, 12:55
Panowie padało ostatnio cały czas ! Uwierzcie mi, że jak jest mokro nie ma najmniejszego sensu tym wyjeżdżać, bo równie dobrze mógłbym wjechać na rolki i licznik pokazywałby to samo..... Będzie sucho to coś nakręce, bez paniki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach