BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E36 M3 turbo STAGE II by krismax - filmiki
Autor Wiadomość
krismax 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 30 Sie 2006
Skąd: Luboń
Wysłany: 2009-12-13, 19:02   E36 M3 turbo STAGE II by krismax - filmiki

Opis mojego staruszka:)

Seryjne dobrze wyposażone M3, dodatkowo:


- turbo MasterPower T61
- wastegate HKS Style
- BlowOff HKS II
- Wtryski Lucas 460ccm, obecnie Siemens Deka 630ccm
- pompa paliwa Walbro GSS 340
- kolektor customowy z kwasiaka by MTG
- taśma izolacyjna ThermoTec
- regulator ciśnienia paliwa
- oil catch tank by MTG
- miska i pompa oleju z systamem przelewowym z M3 S50B32
- wydajniejsza chłodnica oleju z 325TDS
- łączniki silikonowe Samco
- customowy filtr powietrza by krismax
- kute tłoki JE Pistons - zepsułem :/
- obecnie tłoki Wiseco
- kute korbowody SPM
- uszczelka pod głowicę Cometic
- szpilki głowicy ARP
- wymienione wszystkie panewki
- wymieniony rozrząd
- wymienione wałki
- pełen remont głowicy (uszczelniacze, prowadnice, dotarte zawory)
- planowany blok
- wskaźnik doładowania AutoGauge, teraz GReddy
- wskaźnik EGT Greddy
- wskaźnik AFR Greddy i sonda szerokopasmowa Greddy
- intercooler - aluminiowy
- Electronic Boost Controller HKS EVC 5
- świece Denso Iridium Power IXU24 -1st.
- tarcza sprzęgła 6-cio spiekowa
- Strojenie DET II by Michał Małecki

Przy obecnym doładowaniu 1bar moc powinna wynieść między 500-570KM
Na hamownie podjadę gdy auto zostanie dotarte na kolejnych kutych tłokach :/


Przedstawiam pierwszą dobrą sesję mojego starego auta ;)



By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


wszystkie fotki by Maleckis
Ostatnio zmieniony przez krismax 2010-01-23, 18:23, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-12-13, 19:35   

Ten filterek chyba mógłby być większy albo coś.
_________________
KreatywnaEkipa - odnawianie rowerów i części samochodowych
OMGWTFBBQ
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-12-13, 20:23   

podziwiam projekt na turbobmw i czekam na wyniki hamowni i jakis film
bo zapowiada sie konkretny killer!!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

Ostatnio zmieniony przez slawo 2009-12-13, 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tymon 



Dołączył: 26 Lip 2006
Skąd: Śląsk-Mikołów
Wysłany: 2009-12-13, 21:00   

Niesamowita maszyna :)
M3 Turbo, coś wspaniałego.
Kto to wszystko robił :?:
_________________
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
 
 
Mauser 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2009-12-13, 21:02   

Z opisu widać, że podejście do tematu bardzo przyzwoite :spoko:
Filmik jakiś chętnie obejrzymy
 
 
 
dzidziusbmw 
Mgr. Kombinator



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-12-13, 21:05   

:) widzialem nie raz na miescie. Bardzo fajny projekt :jupi:
_________________
BMW (E30) & MOTORSPORT
M50 stroker 3,0L power N/A...

Waska & ... :)
 
 
 
krismax 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 30 Sie 2006
Skąd: Luboń
Wysłany: 2009-12-13, 21:09   

Tymon napisał/a:
Niesamowita maszyna :)
M3 Turbo, coś wspaniałego.
Kto to wszystko robił :?:


Turbo z orurowaniem zleciłem firmie MTG z Płocka. Emka szybko wypluła seryjne bebechy. Remont silnika na kutych tłokach i korbach 2x robiłem sam w garażu.

TomeX500 napisał/a:
Ten filterek chyba mógłby być większy albo coś.


Zapraszam. Jeśli znajdziesz miejsce bez wywalania lampy i cięcia blachy - zapłacę :lol:
Ostatnio zmieniony przez krismax 2009-12-13, 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-12-13, 21:47   

krismax, kolano 90 stopni i powinno sie udac wciasnac cos wiekszego bo nie wierze t odpowiednio dobrany do mocy :D

gratuluje projektu i czekam na filmik :D
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
krismax 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 30 Sie 2006
Skąd: Luboń
Wysłany: 2009-12-13, 22:04   

kamil.k napisał/a:
krismax, kolano 90 stopni i powinno sie udac wciasnac cos wiekszego bo nie wierze t odpowiednio dobrany do mocy :D

gratuluje projektu i czekam na filmik :D



naprawde - nie ma miejsca
 
 
Bloody 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lis 2009
Skąd: Sulechów
Wysłany: 2009-12-13, 22:52   

A może dałoby radę zaadaptować jakiś okrągły filtr z dużego, klasycznego amerykańskiego V8? Nie koniecznie stożek, tylko dobra duża wkładka w customowej obudowie umiejscowionej pionowo zamiast poziomo? Nie przejdzie takie coś?

Wiem wiem, kombinuję, wiedzę może i mam mierną, ale chęci są ;)

Projekt na wypasie, tylko czekać na koniec, wyniki z hamowni oraz miny kierowców 911, GT-Rów i innych cudeniek. ;)
Powodzenia!
Ostatnio zmieniony przez Bloody 2009-12-13, 22:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-12-13, 23:18   

nie sadzicie ze chlopak wie co robi? ;)
mysle ze przemyslal to juz 100 razy jak nie 200 ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-12-13, 23:23   

No nie wiem, ja bym tam dał jakąś gąbkę/grzyba. Bo tak to jest mała powierzchnia która faktycznie zasysa powietrze.
_________________
KreatywnaEkipa - odnawianie rowerów i części samochodowych
OMGWTFBBQ
 
 
krismax 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 30 Sie 2006
Skąd: Luboń
Wysłany: 2009-12-13, 23:36   

Z manualnym regulatorem doładowania miałem mały problem. Był on tez nie do końca dobrze podłączony. Zastąpiłem go więc produktem HKS EVC 5:

Widok pod maską:


Widok na regulatorek:



W "takim" projekcie wstyd było wozić wskaźnik doładowania AutoGauge, więc zamiast niego wszedł elektroniczny wskaźnik GReddy ;)




Map sensor przeniosłem pod maskę z wnętrza auta. Znajduje się w Kinder niespodziance dopóki nie wymyślę czegoś bardziej oryginalnego ;)
W sumie do 5 urządzeń potrzebowałem zasilenia w nadciścnienie-podciśnienie więc wykombinowałem sobie nawet ładny rozgałęźnik:

Od lewej:

1. Map sensor
2. Regulator ciśnienia paliwa
3. Blow off
4. Czujnik ciśnienia wskaźnika GReddy
5. EBC HKS EVC 5 (podłaczony też dodatkowo do ciśnienia zaraz za turbiną)





No i widok ogólny: złączkę Blow off`a wykombinowaną przez MTG zastąpiłem przejściówką SAMCO

 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-12-14, 00:35   

krismax, jakis filmik jest? bo jestem ciekaw jak to jezdzi?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
tomeczek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
G Squad Garage



Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: szczecin
Wysłany: 2009-12-14, 10:27   

tj s50b30 czy b32? ;>
_________________
STOLTOM - Stolarstwo; usługi i produkcja. Okna, drzwi, zabudowy, okiennice, podesty, balustrady, parapety, galanteria drzewna, zabudowy pod audio i WSZYSTKO inne wg zamówień! Zapraszam! 697747821
 
 
 
TomeX500 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-12-14, 12:24   

Hehehe kinder niespodzianka mnie rozwaliła :) Fajny patent na regulację doładowania z kabiny.
_________________
KreatywnaEkipa - odnawianie rowerów i części samochodowych
OMGWTFBBQ
 
 
PE_2004 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Mar 2009
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2009-12-14, 12:49   

tomeczek napisał/a:
tj s50b30 czy b32? ;>


To B30.
_________________

Prace trwaja...

Czesci BMW e30 e34 e36
 
 
krismax 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 30 Sie 2006
Skąd: Luboń
Wysłany: 2009-12-27, 18:13   

Jeszcze ciepłe ;P
http://www.youtube.com/watch?v=ggwNojtPV_w
http://www.youtube.com/watch?v=cvJHOjLOsg0
http://www.youtube.com/watch?v=TxPI8s_eiag
http://www.youtube.com/watch?v=06NRzOb-mPE
http://www.youtube.com/watch?v=zW-kJNT5cIw
http://www.youtube.com/watch?v=xv6crAOon_Q
_________________
PowerHouse - dodamy mocy Twojemu BMW ;)
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-12-27, 18:22   

szkoda ze nie ma ujecia na zegary :D a tak widac ze ostro idzie tylko cos ci gwizdze :mg:
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-12-27, 18:26   

masakrycznie to chodzi!!!
hamowales juz auto?
rozumiem ze jest juz dotarte?
rewelka!!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Tymon 



Dołączył: 26 Lip 2006
Skąd: Śląsk-Mikołów
Wysłany: 2009-12-27, 18:30   

No a ja będę inny i powiem że szału nie ma ;/
Widać, że fajnie idzie, ale jak już wrzucasz filmiki to mogłeś się bardziej postarać.
_________________
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
 
 
krismax 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 30 Sie 2006
Skąd: Luboń
Wysłany: 2009-12-27, 19:00   

Tymon napisał/a:
No a ja będę inny i powiem że szału nie ma ;/
Widać, że fajnie idzie, ale jak już wrzucasz filmiki to mogłeś się bardziej postarać.


Wiem: słabiak jeszcze, ale będzie lepiej.

co do jakości to filmiki kręciła moja żonka w rękawiczkach...
_________________
PowerHouse - dodamy mocy Twojemu BMW ;)
 
 
Tymon 



Dołączył: 26 Lip 2006
Skąd: Śląsk-Mikołów
Wysłany: 2009-12-27, 19:26   

krismax napisał/a:
PowerHouse - dodamy mocy Twojemu BMW


Możesz coś więcej powiedzieć na temat twojego podpisu :?:
_________________
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
 
 
krismax 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 30 Sie 2006
Skąd: Luboń
Wysłany: 2009-12-27, 20:40   

Z kolegą "Maleckis" wzmacniamy i serwisujemy też inne BMW :P
_________________
PowerHouse - dodamy mocy Twojemu BMW ;)
 
 
helmut 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: ŁĘCZNA
Wysłany: 2010-01-22, 14:52   

ale ona musi mieć kopnięcie
_________________
nawet Papież jeździ BMW > Bóg powiedział ludziom co dobre :)
Ostatnio zmieniony przez helmut 2010-01-25, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15