BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E36] Zmiana automatu na manual
Autor Wiadomość
Kristoo 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 23 Lis 2009
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-01-05, 22:49   [E36] Zmiana automatu na manual

Witam,

Mam pytania, jaki jest koszt i co jest dokładnie potrzebne do przekładki ze skrzyni automatycznej na manualną w E36 M52B28?

Szukałem podobnego tematu na forum ale nie znalazłem nic konkretnego.

Prosił bym o listę części potrzebnych do przekładki oraz ich średni koszt :)
 
 
wrona 
PRAWY DO LEWEGO ;)



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Cze 2005
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2010-01-06, 00:46   

lista czesci:
1. kolo zamachowe
2. kompletne sprzeglo tarcza plus docisk
3. wysprzeglik
4. przewody pompa sprzegla-wysprzeglik metalowy plus gumowy (na metalowym guma przejscia przez grodz)
5. pedały hamulaca i sprzegla wraz z pompa i wężem do zbiorniczka (na wężu guma przejscia przez gródz)
6. skrzynia 2,8
7. lewarek plus ciegno plus mocowanie lewarka
8. mieszek zmiany biegow plus galka
9. przynajmniej przednia czesc walu napedowego (najlepiej jakby zalozyc caly bedzie idealnie wywazony
10. zeby bylo idealnie jak w manualu trzeby wymienic dyferencjal ale na tym z automatu auto daje rade
11. troche wiedzy jak podlaczyc elektryke zeby po pierwsze auto odpalalo , po drugie zeby dzialal wsteczny

co do kosztow taki komplet sprzedaje w cenie okolo 1500 zl plus 400 zl montaż (w cenie masz wymiane plynu hamulcowego na nowy ory bmw )

pozdr wrona
_________________
angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
 
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2010-01-06, 20:03   

ja własnie na dniach jestem po takim zabiegu.
wszystko robilem przktycznie sam. nie jest trudno, teraz kotos powie ze to zart ale ja najbardziej meczylem sie z przelozeniem stalowego przewodu od pompki przy pedale do silownika :lol: . po kilku godzinach walki udalo sie to ogarnac bez ruszania serwa a wlasnie za nim jest otwor w scianie.
odpalenie i podlaczenie wstecznego to pryszcz (wszystko w jednej kostce), ja teraz jeszcze bede wszystko przekodowywal zeby byl taki "rasowy" manual. :wink:
_________________
przekonalem sie...
 
 
Andrzej_Wawa 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Cze 2009
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2010-07-21, 17:07   

Mam kilka pytań w tym temacie.

- Czy komputer i wiązka zostają te same? Jeżeli tak, to czy silnik nie będzie pracował w trybie awaryjnym po odpięciu komputera sterującego skrzynią? Czy będzie rozwijał pełną moc?

- Czy trzeba coś kombinować z grodzią? Wiercić jakieś dodatkowe otwory na mocowanie pedałów itp..

- Czy trzeba wymieniać tunel? Czy mieszek od lewarka ręcznej skrzyni będzie pasował w miejscu po lewarku od automatu?

- I na koniec pytanie do osób które to już robiły, czy warto w ogóle się w to bawić? Czy samochód jest znacznie szybszy, daje więcej frajdy?

Dzięki za wszelkie info.
 
 
wrona 
PRAWY DO LEWEGO ;)



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Cze 2005
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2010-07-21, 21:57   

Andrzej_Wawa napisał/a:
Mam kilka pytań w tym temacie.

- Czy komputer i wiązka zostają te same? Jeżeli tak, to czy silnik nie będzie pracował w trybie awaryjnym po odpięciu komputera sterującego skrzynią? Czy będzie rozwijał pełną moc?


tak komp silnika zostaje ten sam i bedzi epracowal tak jak powinien w silniku z manualem

Andrzej_Wawa napisał/a:

- Czy trzeba coś kombinować z grodzią? Wiercić jakieś dodatkowe otwory na mocowanie pedałów itp..


wszystkuie otwory i mocowania masz na miejscu nic nie musisz kombinowac

Andrzej_Wawa napisał/a:
- Czy trzeba wymieniać tunel? Czy mieszek od lewarka ręcznej skrzyni będzie pasował w miejscu po lewarku od automatu?


nic nie musisz wymieniac, zaslepic trzeba miejce po lince automatu, dolozyc pianke pod mieszek , no i mieszek manuala


Andrzej_Wawa napisał/a:
- I na koniec pytanie do osób które to już robiły, czy warto w ogóle się w to bawić? Czy samochód jest znacznie szybszy, daje więcej frajdy?

Dzięki za wszelkie info.



no to pytanie ci nie odpowiem automat to automat, manual to manual.............. wiadomo z manualem duzo wieksza frajda z jazdy i boka mozna strzelic :mg: :mg: :mg: :mg:
_________________
angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
 
 
 
mariusz 330 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: brzesko
Wysłany: 2010-08-27, 18:10   Re: [E36] Zmiana automatu na manual

Kristoo napisał/a:
Witam,

Mam pytania, jaki jest koszt i co jest dokładnie potrzebne do przekładki ze skrzyni automatycznej na manualną w E36 M52B28?

Szukałem podobnego tematu na forum ale nie znalazłem nic konkretnego.

Prosił bym o listę części potrzebnych do przekładki oraz ich średni koszt :)




za 500 zeta kolega ma wszystko na przekładke , wał a nawet dwa skrzynie biegów sprzęgło kompletne dwumas i wszystkie klamoty do przekładki , miałem przekładać skrzynie w e36 2.5 ale w dniu przekładki bemka została sprzedana i cześci są nadal.
_________________
...i po zawodach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16