Wysłany: 2009-07-19, 20:57 [E30] marcinek_89 || 318is coupe
Witam, w końcu po długim czasie użytkowania forum, pochwale się Wam moją beemką
Zaczynając od początku, kupiłem ją 12.12.2007 roku, była to zwykła 316i z klepiącym silnikiem M40, powycieranymi fotelami i brzydką niby sportową kierownicą.
Z biegiem czasu auto zmieniało się, starałem się żeby był to oryginał.
Wyposażenie według VINu:
Type code AB11
Type 316I (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M40
Cubical capacity 1.60
Power 73
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DELPHIN METALLIC (184)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0274)
Prod. date 1990-05-14
Order options
No. Description
270 WIDER TYRES - szersze opony
320 MODEL DESIGNATION, DELETION - usuniety znaczek z klapy np. 320
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM - regulacja swiatel
520 FOGLIGHTS - halogeny
545 DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U - obrotomierz, licznik w km/h
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY - wyswietlacz temp. zew.
652 BMW BAVARIA C II - radio bmw bawaria C II
680 MANUAL AERIAL - antena wysuwana ręcznie
690 CASSETTE HOLDER - uchwyt na kasety
801 GERMANY VERSION - wersja niemiecka
Do serii już jest nieco brakuje, bo włożyłem do niej trochę gratów
Np: -Kierownica M-technik I
-Fotele sportsitze + tylna kanapa z podłokietnikiem i zagłówkami
-Elektryczne szyby
-Szpera 4.10
-Sprężyny H&R 60/40mm
-Felgi MIM 15"
W domu leży jeszcze do zamontowania elektryczny szyberdach, podgrzewane lusterka, wentylowane przednie tarcze i tylne tarczo-bębny
I najważniejsza rzecz, która zmieniała auto to nowy silniczek, czyli M42b18 z E36, do tego doszedł dedykowany tłumik Supersprint. Silnik włożyłem z dużą pomocą kolegi z marcu tego roku.
W tej chwili w planach mam jakiś flegi 16" typu Borbet A lub B, Keskin KT1 itp. oraz xenon.
Poniżej fotki auta.
Pierwsze zdjęcia po zakupie, brakująca chromowana listwa, brak przedniej dokładki, poobdzierane felgi i super sportowa kiera :
Na wiosnę 2008 już lepiej, doszła brakująca listwa boczna i przednia dokładka oraz kierownica M-technik I. Niedoskonałości blacharskie nadal widoczne a z felg jeszcze schodzi bezbarwny:
Felgi po własnoręcznej polerce:
A tak wygląda aktualnie, już z nowym silniczkiem
Mała sesyjka z białą E30 braciaka:
Tutaj kilka zdjęć z tego rocznego Mazowieckiego zlotu na torze Radom, niestety nie obyło się bez szkód
No cóż, szkody widoczne na masce są ale efekty też PS. kupię maskę w kolorze delphin metallic w idealnym stanie
I to chyba na tyle, mile widziane pozytywne oraz negatywne komentarze. Swój temat będe starał się na bieżąco aktualizować.
Pozdrawiam
_________________ POZDROWIENIA DLA OLI
Ostatnio zmieniony przez marcinek_89 2009-08-17, 10:29, w całości zmieniany 4 razy
No nareszcie jakieś koło będzie SI SI, choc osobiście do szerokiej nie założyłbym Borbetów A, bo pasują bardziej do waskiej, ale ogólnym ogółem wykluczając moje widzi misie, do e30 pasują te koła, i będzie ładnie wydaje mi się.
Opona 215/40 ?
_________________ Wszystko do e30 504-413-297
Ostatnio zmieniony przez bono20002 2009-08-11, 08:57, w całości zmieniany 1 raz
marcinek_89, Dunlop SP Sport 9000 zakładaj jeżeli chcesz oponę naciągać tak aby uwidaczniała rant, nie koniecznie jak na tym zdjęciu:
ale myślę, że 205 lub 215 (jeżeli chodzi o bezpieczeństwo) byłoby optymalne
[ Dodano: 2009-08-17, 00:31 ]
195/40/16 wygląda tak na Twoich felgach
_________________ Części do BMW:
mobile:
507-959-200
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach