BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zawias do GSMP, e30 318is
Autor Wiadomość
succi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: 3miasto/W-wa
Wysłany: 2010-01-25, 17:08   zawias do GSMP, e30 318is

Witam

Szukam dobrego rozwiazania na asfalt i na gory.
W gre wchodzi gwint, tylko jaki?
Chodzi mi o pozadne rozwiazania, wykluczam K-Sporty i inne Weitec'i.

Bralem pod uwage H&R ale w gwicie podobno narzekaja i lepsze KW, mysle o HP Sportingu moze KONI

Cokolwiek sprawdzonego ale nie za 10tys

Co o tym sadzicie??
 
 
sajfer 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 06 Wrz 2006
Skąd: wwa
Wysłany: 2010-02-10, 23:17   

albo dobre, albo za mniej niz 10 tysi :)

HP na pewno bedzie ok, ale to tez wydatek rzedu 8 tysiecy jak nic.
Raczej bym szukal KW i H&Ra, Koni na 99% nie, ewentualnie Bilstein.
Na co narzekaja w H&R?

Swoja droga gwinty sportowe kw, hr i bila to tez sie zaczynaja od 8 tysiecy. A drogowy w gorach nie sprawdzi sie nic a nic. Musisz miec cos z naprawde twarda sprezyna i tu polecam HP bo zrobia na zamowienie to co potrzebujesz.
Pozdr.
_________________
www.ferodoracing.pl
 
 
kurczakteam 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 06 Mar 2009
Skąd: wwa leleszki
Wysłany: 2010-02-17, 16:23   

A ustawione najgrubsze b8 i eibachy albo h&ry ci nie wystarczą??Takie rowiązanie z ustawieniem wyjdzie cie ok 3 tyś zł. A mówie tu o rzeczach nowych a nie używanych drutach :)

no chyba ze masz ze 200 koni to wtedy ci zawias sie przyda.
Lepiej kupić porządne przełożenie do mostu i opony niż kupować zawieszenie do seryjnego silnika.
_________________
www.renowacjafelg.pl www.flokujemy.pl www.sciemniacze.pl www.apartamenty-gracja.pl

Ostatnio zmieniony przez kurczakteam 2010-02-17, 16:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
succi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: 3miasto/W-wa
Wysłany: 2010-03-16, 22:51   

Teraz mam B8 i h&r czerwone ( chociaz kolor nie ma znaczenia) i jest za miekko.
Prawdopodobnie zamowie GAZ Shocks albo HP Sportinga.
A swoja droga jest zasada ze lepiej miec dobry zawias i opone niz 100koni wiecej.

Zreszta silnik niedlugo zacznie byc budowany.
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-03-16, 23:54   

succi, nie myślałeś o utwardzeniu amorków??
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
sebek189 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: polska
Wysłany: 2010-03-16, 23:59   

sajfer napisał/a:
Raczej bym szukal KW i H&Ra, Koni na 99% nie


akurat KW robi zawieszenie na wkladach koni wiec dlaczego KW ok a koni juz nie?
 
 
sajfer 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 06 Wrz 2006
Skąd: wwa
Wysłany: 2010-03-17, 22:52   

sebek189, moze tak robi w podstawowym, ale k&w z serii competition nie sadze..
Koni to dobry tjuning na ulice, jak ta technix itd.

succi napisał/a:
;]A swoja droga jest zasada ze lepiej miec dobry zawias i opone niz 100koni wiecej.

I to bardzo sluszna zasada.

Kurczak kurczak, zamiast w picanto sprezyny zmieniac bylo wrzucic 1.1 jak sikor :)

LUKAS, utwardzonych amorkow nigdy nie zgrasz z twardoscia sprezyn. Bedziesz zmieniac to 1000 razy i nigdy nie bedzie dobrze.

Jak mowimy o porzadnym wyscigowym zawiasie to kombinowanie sie nie oplaci..

Juz pomijam fakt, ze tak naprawde wypadaloby miec inny zawias na zaluz, a inny na sw. anne czy sopot. Dlatego polecam HPeka. Zrobia na zamowienie, wybierze sie 3 rozne sety twardosci sprezyn a regulacje tak dobiora zeby bylo dobrze. Zarowno na dziury jak i na patelnie w Zaluzu.

Z moich znajomych kilka osob jezdzi na HPku - z gor mozesz kojarzyc:
Kamienski - clio w historyku raz w sopocie jechal
Gajewski - clio E1 (te z poszerzkami na s1600 insbud)

Ja pewnie do siebie tez zamowie.

A druga znana prawda
"Lepiej wydac raz i duzo, niz kilka razy malo"

[ Dodano: 2010-03-17, 22:11 ]
Ale jak chcesz pokombinowac to mam ciekawe rozwiazanie:
http://www.harrisonmotors...8b9bc80cd2fb0e1

Czytalem wlasnie amerykanskie regulaminy klasy e30, maja taki swoj cholera wie jaki wyscigowy puchar. Jezdza na tych sprezynach i amorach bilsteina takich:
http://www.harrisonmotors...products_id=778

Tam sa podane twardosci, na szybko w google po przeliczeniu wyszlo mi 14kg przod i 25kg tyl, ale nie wiem czy dobrze licze.

Mysle, ze moga miec to dopracowane, to calkiem spore przedsiewziecie, mozna ogarnac jakies filmiki zobaczyc jak im sie to prowadzi.
Strona tego cyklu:
http://www.spece30.com/

Pozdr
Ostatnio zmieniony przez sajfer 2010-03-17, 22:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
succi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: 3miasto/W-wa
Wysłany: 2010-03-18, 10:47   

sajfer napisał/a:
Ale jak chcesz pokombinowac to mam ciekawe rozwiazanie:
http://www.harrisonmotors...8b9bc80cd2fb0e1


Ciekawe te sprezyny, moze rzeczywiscie udaloby sie je zgrac z B8.

Tylko mam pewne obawy o obnizenie to wedlug nich ok 4 cm.
Auto jest odelzone i na obecnych sprezynach stoi za wysoko a podobno sa - 35mm, nie wiem czy 4 cm nie bedzie za malo


http://img87.imageshack.u.../dsc00940xx.jpg
 
 
sajfer 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 06 Wrz 2006
Skąd: wwa
Wysłany: 2010-03-18, 10:59   

Racja - Twoje wysoko stoi. Tez spojrzalem na to obnizenie i tez wydaje mi sie to malo. Najlepiej jak sciagniesz tam regulamin tych zawodow i poczytasz.
Ja wlasnie troche poczytalem, wiec tam waga min samochodu to 2750lbs co daje okolo 1250kg, strasznie duzo..

Tak na filmikach widac, ze te samochody nie sa jakos super twarde, troche sie uginaja jednak, a jezdza na toyo r888 a nie przyczepnym sliku.

No nic - tak jak mowilem - kombinowanie to droga przez meke, musisz sprawdzic 20 rodzajow sprezyn z 10 twardosciami amorka. Jak masz farta to trafisz, jak nie to wydasz wiecej niz na porzadny gwint :)
_________________
www.ferodoracing.pl
 
 
kurczakteam 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 06 Mar 2009
Skąd: wwa leleszki
Wysłany: 2010-03-28, 15:19   

a moze takie cos zrobisz ;) zrobiłęm te fotki jak byłem na wyscigach z niemczech i na węgrzech troche beemek tam jechało wiec przeszpiegi zrobiłem ;D

to co gadałem z niemcami to mają ustawione bilsteiny i wsadzone takie spręzynki :D :D:D







_________________
www.renowacjafelg.pl www.flokujemy.pl www.sciemniacze.pl www.apartamenty-gracja.pl

Ostatnio zmieniony przez kurczakteam 2010-03-29, 08:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
gosciu 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Gru 2009
Skąd: WLKP
Wysłany: 2010-03-28, 18:38   

A to B6 czy jakieś inne? I co to za sprężyny?
 
 
kurczakteam 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 06 Mar 2009
Skąd: wwa leleszki
Wysłany: 2010-03-28, 21:56   

B8 bo do wyscigów pewnie a spręzyny to szlak ich wie :D
_________________
www.renowacjafelg.pl www.flokujemy.pl www.sciemniacze.pl www.apartamenty-gracja.pl

 
 
succi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: 3miasto/W-wa
Wysłany: 2010-03-29, 12:26   

Pewnie skrocona B8, a sprezyny wydaje mi sie ze jakies H&R z ich oferty do sportu, dowiadywalem sie kiedys bezposrednio u H&R, owszem mozna cos takiego zamowic tylko ze koszt samych sprezyn to ok. 2500zl + kombinowanie z odpowiednim zgraniem Bilsteina, wyjdzie prawie tyle co za gwint Gaza albo Hp. Wiec raczej odpuszczam takie eksperymenty.
 
 
kurczakteam 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 06 Mar 2009
Skąd: wwa leleszki
Wysłany: 2010-05-03, 11:23   

Succi nie masz przypadkiem pomarańczowych felg w swojej buni na rej. GD.....;))
_________________
www.renowacjafelg.pl www.flokujemy.pl www.sciemniacze.pl www.apartamenty-gracja.pl

 
 
succi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: 3miasto/W-wa
Wysłany: 2010-05-05, 17:09   

Ano mam, i rejestracja GD :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15