Wysłany: 2009-11-22, 22:20 E28 S38B38 Update to S62B50
Witam wszystkich BMW fans jestem z niemiec BW / Münsingen.
mój nowy Projekt E28 S38B38
TMS Chip >8200 obrotuw
Powerflow Race Exhaust
Od strony Airbox pasowal orginalny m30 bez katalysatora zawieszenia z 3 punktami.
Na Drugiej strony musialem sobie jeden zaspawac. Kolektor orginalny nie pasowal musialem przespawac.
m88 by pasowal ale nieznalazlem za dobra cene.
hlodnica pasuje idealnie.
H-31 z 750i jest idealny bo ten normaly zylinder nie pasuje z orginalna airbox
jeszcze do zrobienia:
elektryka
zaspawac diff
flyoff
könig siezenia
schroth pasy
od golf 2 czarne swiatla
...
nie orginalny by ca. 1 bar nie wytszymal. ca.0,6 jest maximum z orginalnym llm jak wiencej to dostaje computer bland. 0,8 by wytszymal s38 z programmieranym computerem bez llm z map.
ja chce min 1 bar! i potzebuje
MLS plyte, je pistons tloki, 750ccm dischy,... ca.600-650hp by mi wystarczylo
kolektory pospawa moj stary z wig
map i komputer dostane od kolegi z niemieckiego foruma bmw-syndiakt.de
nastepny rok soprobuje moje szczescie w IDS street series
Ostatnio zmieniony przez dam13n 2009-11-23, 17:39, w całości zmieniany 1 raz
teoretycznie i praktycznie Swojego czasu też szukałem, ale nic nie znalazłem. W najbliższym czasie wrzucę zdjęcia takich wahaczy.
Jak wiadomo wahacze w e24/e28/e32/e34/e39 itd są podwójne oraz wyginane. Te które my chcemy zrobić też będą wyginane, będą pasowały w seryjne miejsca, po prostu P&P ALE ...
będą miały regulację długości.
Od strony Airbox pasowal orginalny m30 bez katalysatora zawieszenia z 3 punktami.
Na Drugiej strony musialem sobie jeden zaspawac. Kolektor orginalny nie pasowal musialem przespawac.
m88 by pasowal ale nieznalazlem za dobra cene.
hlodnica pasuje idealnie.
H-31 z 750i jest idealny bo ten normaly zylinder nie pasuje z orginalna airbox
jeszcze do zrobienia:
elektryka
zaspawac diff
flyoff
könig siezenia
schroth pasy
od golf 2 czarne swiatla
...
Ta turbawka to troszkę za duża moim zdaniem nie chodzi mi o to że wysadzi silnik ale strasznie duuuużego laga będziesz miał. Jeśli autko miałoby być na 400m to ok, ale jeśli autko ma być szybkie na ulicę to odpada wg. mnie.
_________________ e-30/ e36 - swapy silników, zawieszeń (na podzespołach e30 jak i e36 tył i przód) - sztywniejsze stabilizatory, układy dolotowe i wydechowe, modyfikacje mechaniczne silników: 793 993 316 gg. 570 72 87 - ceny ustalane indywidualnie
Ta turbawka to troszkę za duża moim zdaniem nie chodzi mi o to że wysadzi silnik ale strasznie duuuużego laga będziesz miał. Jeśli autko miałoby być na 400m to ok, ale jeśli autko ma być szybkie na ulicę to odpada wg. mnie.
nie powinna byc za duza przy tej pojemnosci silnika
Nie zrozumieliśmy się troche na PW więc pytam w temacie – może się komuś też potem przyda:
Mam taki silnik w E30, ale B36. Problem jest taki ze DIS(soft bmw do diagnozy) wykazuje błąd „Road Speed signal”, road speed signal not plausible , czyli DME nie widzi prędkości samochodu (jest 0 km/h), co skutkuje trybem awaryjnym(chodzi bogato, odcięcie na 6500rpm), i wg. info z Internetu ma tylko 250-260KM(..stąd się biorą opinie że takie b36 w E30 jeździ jak E30 z M54b30)
Szukałem dużo na ten temat na anglojęzycznych stronach, ale bez skutku. Z niemieckim u mnie słabo więc na niemieckich stronach niczego się nie doszukam.
Możesz cos pomóc w tej sprawie.
PS. Wywal tego chipa do kosza – każde obroty powyżej seryjnych 7250 są zabójcze dla tego silnika
PS.2 a pisał to brat tego co się tu na tym forum udziela pod tym Nickiem
Ta turbawka to troszkę za duża moim zdaniem nie chodzi mi o to że wysadzi silnik ale strasznie duuuużego laga będziesz miał. Jeśli autko miałoby być na 400m to ok, ale jeśli autko ma być szybkie na ulicę to odpada wg. mnie.
nie powinna byc za duza przy tej pojemnosci silnika
Oj za duża, za duża - jeśli wziąć pod uwagę "target" samochodu czyli drift, czyli potrzebna jest elastyczność silnika.
Widziałeś zapewne jak m30b35 przyjmuje HX35 - ogólnie jest dobrze, turbawka z potencjałem na 550 koni itd, w s38 będzie lepiej z mocą, ale co ważniejsze ze względu na lepszą głowicę turbinka wstanie szybciej, i osiągnie boost szybciej itd itp. A wyobraź sobie co stanie się gdy zamontuje się taką lochę hx55, moc będzie oczywiście większa, szkoda że tylko na bardzo wysokich obrotach, więc setup raczej dragowy niż poślizgowy.
Takie moje zdanie. Gdyby autko było przeznaczone na 1/4 mili przyklasnąłbym, ale że drift, to proponuję coś mniejszego, ale bardziej skutecznego.
_________________ e-30/ e36 - swapy silników, zawieszeń (na podzespołach e30 jak i e36 tył i przód) - sztywniejsze stabilizatory, układy dolotowe i wydechowe, modyfikacje mechaniczne silników: 793 993 316 gg. 570 72 87 - ceny ustalane indywidualnie
Widziałeś zapewne jak m30b35 przyjmuje HX35 - ogólnie jest dobrze, turbawka z potencjałem na 550 koni itd, w s38 będzie lepiej z mocą, ale co ważniejsze ze względu na lepszą głowicę turbinka wstanie szybciej, i osiągnie boost szybciej itd itp. A wyobraź sobie co stanie się gdy zamontuje się taką lochę hx55, moc będzie oczywiście większa, szkoda że tylko na bardzo wysokich obrotach, więc setup raczej dragowy niż poślizgowy.
Turbo update Turbonetics 76 bo Holset nie jest effektywny.
Na E30 3 urządzeń mogą być podłączone. W BMW można kupić odpowiednie wtyczki.
Nie wszystkie E30 zielonym panelu złącz (Teilenr.1372218) jest obecny. Może być obcięty na później zakupu.
Sygnał prędkości do prędkościomierza pochodzi z trzciny przełącznik różnicy. Na obrót koła działa 9 razy magnes obok niego i tak możemy zamknąć kontaktu. Te impulsy nie są bezpośrednio wykorzystywane, ponieważ jeśli chodzi o zamknięcie bounce kontakt. Przez elektronikę w zestawie wskaźników, impulsy są karmione przetwarzane debounced () i przy użyciu częstotliwości napięcia konwerter, który Tachometerzeigerintrument.
Debounced sygnału mogą być również podejmowane poza dokonania takiego zależnego od prędkości regulator głośności, lub dostarczone do systemu nawigacyjnego. Wyjście jest zaprojektowany jako open-kolektora. Tzn, gdy wyjście jest wysoka i niska impedancja wyjściowa ciągnie do ziemi. Ten problem bez podłączenia wielu urządzeń jest możliwe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach