BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E28 S38B38 Update to S62B50
Autor Wiadomość
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2009-11-22, 22:20   E28 S38B38 Update to S62B50

Witam wszystkich BMW fans jestem z niemiec BW / Münsingen.
mój nowy Projekt E28 S38B38




TMS Chip >8200 obrotuw
Powerflow Race Exhaust

Od strony Airbox pasowal orginalny m30 bez katalysatora zawieszenia z 3 punktami.
Na Drugiej strony musialem sobie jeden zaspawac. Kolektor orginalny nie pasowal musialem przespawac.
m88 by pasowal ale nieznalazlem za dobra cene.
hlodnica pasuje idealnie.
H-31 z 750i jest idealny bo ten normaly zylinder nie pasuje z orginalna airbox


jeszcze do zrobienia:
elektryka
zaspawac diff
flyoff
könig siezenia
schroth pasy
od golf 2 czarne swiatla
...

nastepny rok:
dodge 12liter dieselturbo Holset HX55
Ostatnio zmieniony przez dam13n 2010-07-27, 19:23, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-11-22, 22:31   

o stary, e28 i moj ulubiony silnik!!!
opisz wiecej jakie modyfikacje, auto do sportu czy street killer?
gratki! bede sledzil temat!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
dzidziusbmw 
Mgr. Kombinator



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-11-22, 22:34   

zajebista ,tez moj ulubiony motor :twisted: ,czekamy na dalsze zmiany :spoko:
_________________
BMW (E30) & MOTORSPORT
M50 stroker 3,0L power N/A...

Waska & ... :)
 
 
 
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2009-11-22, 22:38   

dzekuje za interes! dritowuz na legalnej drodze ma to byc hahaha
Ostatnio zmieniony przez dam13n 2009-11-22, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-11-22, 23:23   

silnik seryjny bedziesz dmuchal? czy szukuje sie zakucie?
turbina robi wrazenie!! ile masz zamiar dmuchac? 1.0 bara?
i w jaka moc celujesz?
pzdr
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-11-23, 08:24   

Kozak projekt, super ze wybrales s38 :D
_________________
 
 
 
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2009-11-23, 17:31   

nie orginalny by ca. 1 bar nie wytszymal. ca.0,6 jest maximum z orginalnym llm jak wiencej to dostaje computer bland. 0,8 by wytszymal s38 z programmieranym computerem bez llm z map.
ja chce min 1 bar! i potzebuje
MLS plyte, je pistons tloki, 750ccm dischy,... ca.600-650hp by mi wystarczylo
kolektory pospawa moj stary z wig
map i komputer dostane od kolegi z niemieckiego foruma bmw-syndiakt.de

nastepny rok soprobuje moje szczescie w IDS street series
Ostatnio zmieniony przez dam13n 2009-11-23, 17:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kkowalsky 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-01-02, 21:11   

skoro autko ma być do sportu to może chciałbyś regulowane przednie wahacze ? idealnie można tym ustawić negatyw i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2010-01-03, 22:24   

rozwin ta mysl bo mnie zainteresowalo. poszukuje czegos takiego do e34 a to jest identyczny zawias praktycznie.
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
kkowalsky 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-01-04, 21:42   

teoretycznie i praktycznie :) Swojego czasu też szukałem, ale nic nie znalazłem. W najbliższym czasie wrzucę zdjęcia takich wahaczy.
Jak wiadomo wahacze w e24/e28/e32/e34/e39 itd są podwójne oraz wyginane. Te które my chcemy zrobić też będą wyginane, będą pasowały w seryjne miejsca, po prostu P&P ALE ...
będą miały regulację długości.
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2010-01-04, 22:53   

he he to zapewne masz nabywce na jeden komplet :) czekam na fotki
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2010-01-06, 11:58   

wahacze pierw orginalne e34 z aluminum. masz zdiencie z tyh wahaczy
Ostatnio zmieniony przez dam13n 2010-01-06, 12:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2010-03-03, 20:53   Re: E28 S38B38

dam13n napisał/a:
Witam wszystkich BMW fans jestem z niemiec BW / Münsingen.
mój nowy Projekt E28 S38B38


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
TMS Chip >8200 obrotuw
Powerflow Race Exhaust

Od strony Airbox pasowal orginalny m30 bez katalysatora zawieszenia z 3 punktami.
Na Drugiej strony musialem sobie jeden zaspawac. Kolektor orginalny nie pasowal musialem przespawac.
m88 by pasowal ale nieznalazlem za dobra cene.
hlodnica pasuje idealnie.
H-31 z 750i jest idealny bo ten normaly zylinder nie pasuje z orginalna airbox


jeszcze do zrobienia:
elektryka
zaspawac diff
flyoff
könig siezenia
schroth pasy
od golf 2 czarne swiatla
...

nastepny rok:
dodge 12liter dieselturbo Holset HX55
 
 
choody 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: MMZ / offenbach
Wysłany: 2010-03-03, 22:26   

Ta turbawka to troszkę za duża moim zdaniem :) nie chodzi mi o to że wysadzi silnik ale strasznie duuuużego laga będziesz miał. Jeśli autko miałoby być na 400m to ok, ale jeśli autko ma być szybkie na ulicę to odpada wg. mnie.
_________________
e-30/ e36 - swapy silników, zawieszeń (na podzespołach e30 jak i e36 tył i przód) - sztywniejsze stabilizatory, układy dolotowe i wydechowe, modyfikacje mechaniczne silników: 793 993 316 gg. 570 72 87 - ceny ustalane indywidualnie
 
 
 
psychol 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Lut 2010
Skąd: z piekła
Wysłany: 2010-03-04, 09:37   

:shock: :shock: Prosimy wiecej fot :prosze: :prosze:
_________________
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2010-03-04, 10:30   

choody napisał/a:
Ta turbawka to troszkę za duża moim zdaniem :) nie chodzi mi o to że wysadzi silnik ale strasznie duuuużego laga będziesz miał. Jeśli autko miałoby być na 400m to ok, ale jeśli autko ma być szybkie na ulicę to odpada wg. mnie.


nie powinna byc za duza przy tej pojemnosci silnika
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
killme 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2006
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-03-04, 13:44   

Nie zrozumieliśmy się troche na PW więc pytam w temacie – może się komuś też potem przyda:

Mam taki silnik w E30, ale B36. Problem jest taki ze DIS(soft bmw do diagnozy) wykazuje błąd „Road Speed signal”, road speed signal not plausible , czyli DME nie widzi prędkości samochodu (jest 0 km/h), co skutkuje trybem awaryjnym(chodzi bogato, odcięcie na 6500rpm), i wg. info z Internetu ma tylko 250-260KM(..stąd się biorą opinie że takie b36 w E30 jeździ jak E30 z M54b30)

W oryginale jest tak że sygnał: z dyfra->zegary->do dme(ponoć w innej formie?)
Coś w tym musi być bo by nie powstało takie coś:
http://www.kempower.be/El...0simulation.htm

„Jedyne” 150Euro ;/

U Ciebie w E28 zegary mają ponoć jakieś wyjscia(tempomat chyba?) i biorąc sygnał stamtąd jest ok..

Podawałes linka: http://www.beta-x.de/car-...ignal/index.htm
Możesz przetłumaczyć o co chodzi?

Szukałem dużo na ten temat na anglojęzycznych stronach, ale bez skutku. Z niemieckim u mnie słabo więc na niemieckich stronach niczego się nie doszukam.
Możesz cos pomóc w tej sprawie.

PS. Wywal tego chipa do kosza – każde obroty powyżej seryjnych 7250 są zabójcze dla tego silnika :!:

PS.2 a pisał to brat tego co się tu na tym forum udziela pod tym Nickiem :wink:

Dzieki za pomoć i Pozdrawiam
_________________
Moje śmigiełko http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=24757
 
 
 
choody 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: MMZ / offenbach
Wysłany: 2010-03-04, 23:12   

slawo napisał/a:
choody napisał/a:
Ta turbawka to troszkę za duża moim zdaniem :) nie chodzi mi o to że wysadzi silnik ale strasznie duuuużego laga będziesz miał. Jeśli autko miałoby być na 400m to ok, ale jeśli autko ma być szybkie na ulicę to odpada wg. mnie.


nie powinna byc za duza przy tej pojemnosci silnika



Oj za duża, za duża - jeśli wziąć pod uwagę "target" samochodu czyli drift, czyli potrzebna jest elastyczność silnika.

Widziałeś zapewne jak m30b35 przyjmuje HX35 - ogólnie jest dobrze, turbawka z potencjałem na 550 koni itd, w s38 będzie lepiej z mocą, ale co ważniejsze ze względu na lepszą głowicę turbinka wstanie szybciej, i osiągnie boost szybciej itd itp. A wyobraź sobie co stanie się gdy zamontuje się taką lochę hx55, moc będzie oczywiście większa, szkoda że tylko na bardzo wysokich obrotach, więc setup raczej dragowy niż poślizgowy.

Takie moje zdanie. Gdyby autko było przeznaczone na 1/4 mili przyklasnąłbym, ale że drift, to proponuję coś mniejszego, ale bardziej skutecznego.
_________________
e-30/ e36 - swapy silników, zawieszeń (na podzespołach e30 jak i e36 tył i przód) - sztywniejsze stabilizatory, układy dolotowe i wydechowe, modyfikacje mechaniczne silników: 793 993 316 gg. 570 72 87 - ceny ustalane indywidualnie
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2010-03-04, 23:22   

choody napisał/a:
Widziałeś zapewne jak m30b35 przyjmuje HX35 - ogólnie jest dobrze, turbawka z potencjałem na 550 koni itd, w s38 będzie lepiej z mocą, ale co ważniejsze ze względu na lepszą głowicę turbinka wstanie szybciej, i osiągnie boost szybciej itd itp. A wyobraź sobie co stanie się gdy zamontuje się taką lochę hx55, moc będzie oczywiście większa, szkoda że tylko na bardzo wysokich obrotach, więc setup raczej dragowy niż poślizgowy.


przejrzyj sobie mape tej turbiny ,surge line itd
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2010-03-05, 20:49   

Turbo update Turbonetics 76 bo Holset nie jest effektywny.

Na E30 3 urządzeń mogą być podłączone. W BMW można kupić odpowiednie wtyczki.
Nie wszystkie E30 zielonym panelu złącz (Teilenr.1372218) jest obecny. Może być obcięty na później zakupu.

Sygnał prędkości do prędkościomierza pochodzi z trzciny przełącznik różnicy. Na obrót koła działa 9 razy magnes obok niego i tak możemy zamknąć kontaktu. Te impulsy nie są bezpośrednio wykorzystywane, ponieważ jeśli chodzi o zamknięcie bounce kontakt. Przez elektronikę w zestawie wskaźników, impulsy są karmione przetwarzane debounced () i przy użyciu częstotliwości napięcia konwerter, który Tachometerzeigerintrument.

Debounced sygnału mogą być również podejmowane poza dokonania takiego zależnego od prędkości regulator głośności, lub dostarczone do systemu nawigacyjnego. Wyjście jest zaprojektowany jako open-kolektora. Tzn, gdy wyjście jest wysoka i niska impedancja wyjściowa ciągnie do ziemi. Ten problem bez podłączenia wielu urządzeń jest możliwe.

goggletranslater
 
 
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2010-03-14, 17:01   

 
 
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2010-03-18, 19:12   

 
 
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2010-03-18, 19:13   

 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2010-03-18, 19:18   

pieknie ten silnik wyglada
co to za filtr powietrza?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
dam13n 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Lis 2009
Skąd: münsingen
Wysłany: 2010-03-18, 19:52   

taki tani z ebay.de nobo jeszcze nie znalaslem skrzynke co by pasowala idealnie

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...em=350173081314
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16