to już 3 E30, poprzednia (325i) sprzedana, długo bez E30 nie wytrzymałem
2 dni po sprzedaży nabyłem:
BMW E30 318is, 90'
tym razem moja e30, jak na ten rok jest naprawdę dobrze wyposażona:
- wspomaganie
- BMW sound system (wzmacniacz, tweetery, głośniki bmwss)
- ABS
- Środek w Mtechniku (czarna podsufitka, kierownica)
- OBC
- kanapa z podłokietnikiem
- sprężyny D&W
taka była na początku:
Długo taka nie została
- Felgi ET 15 7x15
- Nowe Opony FALKEN Ziex 912 195/50/15
- Amortyzatory Bilstein B6
- Tarcze i klocki ATE
Co dalej ? Na zimę rozbieram ją, klateczka, fotele kubełkowe, a potem WPP... zobaczymy jak staruszka sobie poradzi, na razie to świetny samochód !
na razie seria + skrzynia z e36 + most 4.45 = dość dobre przyspieszenie w odchodznej budzie, a v max to jakieś 170km czyli max co osiągnę na torze poznań. W dalszej przyszłości może jakaś obróbka głowicy...
nie nie, jeszcze tego nie zrobiłem, plan jest na zimę, teraz zbieram graty. Taki setup (4.45 + skrzynia e36) daje przyspieszenie do 100 na poziomie 7s (w wyprutym aucie). Także odejście jest znaczne.
btw. właśnie kupiłem okazjonalnie komplet slicków, załączę zdjęcia jak się wybiorę do garażu. Może uda mi się je wykorzystać na jakimś superoesie.
- BMW sound system (wzmacniacz, tweetery, głośniki bmwss)
Powyciągaj zaślepki przycisków nad radiem, tam gdzie przycisk ogrzewania szyby
Możliwe że jedna zaślepka kryje czujnik poziomu hałasu który pogłasza radio w trakcie jazdy
Znalazłem takie coś na szrocie ostatnio
mocy za dużo nie jest, ale auto znacznie, znacznie lepiej się prowadzi. Na początku mocy brakowało, ale nauczyłem się charakterystyki pracy is'a czyli tego że trzeba go zakręcić wysoko. Znacznie lepiej mi się tym autem jeździ niż 325i.
na razie seria + skrzynia z e36 + most 4.45 = dość dobre przyspieszenie w odchodznej budzie, a v max to jakieś 170km czyli max co osiągnę na torze poznań. W dalszej przyszłości może jakaś obróbka głowicy...
moim zdaniem masz za krótki dyfer... Jeżeli chodzi o ustawienia na tor poznan to do skrzyni z m42 e36 lepszy będzie dyfer 4.1. Prędkośc osiągana na końcu prostej Twojego samochodu będzie ok 190 km/h.
plan jest na wyścigi, a nie jednorazowe pojeżdżenie sobie.
Co do przełożenia - na razie jest seria, dopiero planuje co założyć w zimie. W przypadku naprawdę małej mocy w porównaniu z autami w klasie 4, chce nadrobić krótkim przełożeniem i relatywnie dobrym przyspieszeniem.
Tor Gostyń - super oes, niestety zimówki nie pozwoliły na sensowną jazdę, ale była fajna zabawa!
http://vimeo.com/12234308
[ Dodano: 2011-03-10, 23:21 ]
Znalazłem kilka foto auta, brudne, jeszcze bez założonego zawieszenia, ale jest już klatka i nie ma środka.
- Kierownica zamszowa + Naba
- Bimarco E
- pasy sparco, tymczasowe, do wymiany i mój hit sezonu:
- GAŁKA z dużego fiata, wysoka, idealnie pasuje mi pod kierownicę !
a tu prawie seria na YTP:
a jeszcze wcześniej kiedyś na dachu...
tak w sumie patrzę - taki JDM trochę z niej - pratycznie podobna co sławana ostatnio e92 w stylu JDM ze speedhunters
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach