BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] 318is Pankracy
Autor Wiadomość
panrkacy 


Dołączył: 16 Lip 2008
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-14, 21:44   [E30] 318is Pankracy

Hej,

to już 3 E30, poprzednia (325i) sprzedana, długo bez E30 nie wytrzymałem :)
2 dni po sprzedaży nabyłem:

BMW E30 318is, 90'

tym razem moja e30, jak na ten rok jest naprawdę dobrze wyposażona:
- wspomaganie
- BMW sound system (wzmacniacz, tweetery, głośniki bmwss)
- ABS
- Środek w Mtechniku (czarna podsufitka, kierownica)
- OBC
- kanapa z podłokietnikiem
- sprężyny D&W

taka była na początku:





Długo taka nie została :)

- Felgi ET 15 7x15
- Nowe Opony FALKEN Ziex 912 195/50/15
- Amortyzatory Bilstein B6
- Tarcze i klocki ATE




Co dalej ? Na zimę rozbieram ją, klateczka, fotele kubełkowe, a potem WPP... zobaczymy jak staruszka sobie poradzi, na razie to świetny samochód !
_________________
klasyczny.com - we love clasSIC! cars
Ostatnio zmieniony przez panrkacy 2010-06-14, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
golum22 
e30 oldschool



Dołączył: 16 Mar 2010
Skąd: Sidzina
Wysłany: 2010-06-14, 22:44   

w silniku będziesz dłubał czy może jakiś swap ?
_________________
dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem

By golum22 at 2012-02-10
 
 
 
panrkacy 


Dołączył: 16 Lip 2008
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-14, 23:03   

na razie seria + skrzynia z e36 + most 4.45 = dość dobre przyspieszenie w odchodznej budzie, a v max to jakieś 170km czyli max co osiągnę na torze poznań. W dalszej przyszłości może jakaś obróbka głowicy...
_________________
klasyczny.com - we love clasSIC! cars
 
 
golum22 
e30 oldschool



Dołączył: 16 Mar 2010
Skąd: Sidzina
Wysłany: 2010-06-15, 09:56   

znacznie osiągi się poprawiły ? mierzyłeś jakieś czasy ?
_________________
dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem

By golum22 at 2012-02-10
 
 
 
panrkacy 


Dołączył: 16 Lip 2008
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-15, 10:34   

nie nie, jeszcze tego nie zrobiłem, plan jest na zimę, teraz zbieram graty. Taki setup (4.45 + skrzynia e36) daje przyspieszenie do 100 na poziomie 7s (w wyprutym aucie). Także odejście jest znaczne.

btw. właśnie kupiłem okazjonalnie komplet slicków, załączę zdjęcia jak się wybiorę do garażu. Może uda mi się je wykorzystać na jakimś superoesie.
_________________
klasyczny.com - we love clasSIC! cars
 
 
Pietrek 
Inspektor Gadżet



Dołączył: 07 Cze 2006
Skąd: Czeladź - Piaski
Wysłany: 2010-06-15, 14:34   

panrkacy napisał/a:
- BMW sound system (wzmacniacz, tweetery, głośniki bmwss)


Powyciągaj zaślepki przycisków nad radiem, tam gdzie przycisk ogrzewania szyby ;)
Możliwe że jedna zaślepka kryje czujnik poziomu hałasu który pogłasza radio w trakcie jazdy ;)
Znalazłem takie coś na szrocie ostatnio :)
 
 
 
golum22 
e30 oldschool



Dołączył: 16 Mar 2010
Skąd: Sidzina
Wysłany: 2010-06-15, 14:55   

to montowali takie coś w e30 ? :wow:
_________________
dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem

By golum22 at 2012-02-10
 
 
 
Mr X 



Dołączył: 09 Lut 2006
Skąd: z Kątowni
Wysłany: 2010-06-15, 15:25   

Bajerka nie brakuje mocy w stosunku do 325 ??
 
 
panrkacy 


Dołączył: 16 Lip 2008
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-15, 17:48   

mocy za dużo nie jest, ale auto znacznie, znacznie lepiej się prowadzi. Na początku mocy brakowało, ale nauczyłem się charakterystyki pracy is'a czyli tego że trzeba go zakręcić wysoko. Znacznie lepiej mi się tym autem jeździ niż 325i.
_________________
klasyczny.com - we love clasSIC! cars
 
 
martino86 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Maj 2010
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-06-16, 01:15   

panrkacy napisał/a:
na razie seria + skrzynia z e36 + most 4.45 = dość dobre przyspieszenie w odchodznej budzie, a v max to jakieś 170km czyli max co osiągnę na torze poznań. W dalszej przyszłości może jakaś obróbka głowicy...


moim zdaniem masz za krótki dyfer... Jeżeli chodzi o ustawienia na tor poznan to do skrzyni z m42 e36 lepszy będzie dyfer 4.1. Prędkośc osiągana na końcu prostej Twojego samochodu będzie ok 190 km/h.

P.S chcesz się ścigać czy tylko pojeździć?
 
 
panrkacy 


Dołączył: 16 Lip 2008
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-16, 08:57   

plan jest na wyścigi, a nie jednorazowe pojeżdżenie sobie.
Co do przełożenia - na razie jest seria, dopiero planuje co założyć w zimie. W przypadku naprawdę małej mocy w porównaniu z autami w klasie 4, chce nadrobić krótkim przełożeniem i relatywnie dobrym przyspieszeniem.


Tor Gostyń - super oes, niestety zimówki nie pozwoliły na sensowną jazdę, ale była fajna zabawa!
http://vimeo.com/12234308

[ Dodano: 2011-03-10, 23:21 ]
Znalazłem kilka foto auta, brudne, jeszcze bez założonego zawieszenia, ale jest już klatka i nie ma środka.

- Kierownica zamszowa + Naba
- Bimarco E
- pasy sparco, tymczasowe, do wymiany i mój hit sezonu:
- GAŁKA z dużego fiata, wysoka, idealnie pasuje mi pod kierownicę !







a tu prawie seria na YTP:




a jeszcze wcześniej kiedyś na dachu...





tak w sumie patrzę - taki JDM trochę z niej - pratycznie podobna co sławana ostatnio e92 w stylu JDM ze speedhunters :)
_________________
klasyczny.com - we love clasSIC! cars
Ostatnio zmieniony przez panrkacy 2010-06-26, 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15