Wysłany: 2010-09-16, 20:41 Przepływomierz w e34 m20b20 czy można jakoś ustawić
Witanko. Rozwaliło mi już drugi przepływ na gazie. Da radę jakoś poprawić taki przepływ ? Po tym wystrzale nie chodzi wcale ta klapka, podejrzewam, że skrzywił się ten bolec na którym chodzi ta klapka. W poprzednim chodzi, ale ma miejsce, w którym się zacina. Nie uśmiecha mi się kupować po raz trzeci przepływomierza Jeżeli można to jakoś poprawić to proszę o sugestie i czym ewentualnie się reguluje taki przepływ (śruba czy coś innego ?). Z góry dzięki za pomoc
kolego moze to co napisze nie jest zbyt madre ale u mnie to pomoglo. odkrec przeplywke postaw ja na pionowo tak aby otwór ktory idzie w strone silnika byl u gory nastepnie otworz klapke tak abys mogl wlozyc srubokret miedzy klapke a przeplywke w ten sposob zablokujesz klapke aby sie nie zamknela. wez drugi dluzszy srubokret i przyloz w sam srodek (w dolna czesc nie od strony potencjometru) klapki tam gdzie idzie precik na ktorym sie obraca i walnij mlotkiem w srubokret. jesli nie jestes pewien dokladnie w ktore miejsce walnac to podaj email jutro wysle Ci zdjecia co i jak.
_________________ Była
e30 325i
e34 525i
Jest
e34 525 24v Touring
Ostatnio zmieniony przez Rat84 2010-09-18, 19:43, w całości zmieniany 1 raz
a mnie po wystrzale klapka pracuje prawidłowo, jednak przepływka nie działa ( podmieniałem na inną i silnik się wkręca) , na uszkodzonej przepływce nie. wnioskuje że ww. patent nic mi nie pomoże? idzie coś zrobic z taką przepływką?
prawdopodobnie masz padniety czujnik temperatury powietrza zasysanego czy jakos tak sie to badziewie nazywa. chodzi o ten plastikowy bolec co wystaje od strony filtra. wystarczy go wymienic. w ciagu dwuch lat jazdy na m20 b25 przerobilem z 8 przeplywek a moj patent sprawdzal sie u mnie teraz zalozylem klapke miedzy przeplywke a przepustnice i dwa antywybuchy co podobno bylo nie mozliwe wedlug gaziazy.
[ Dodano: 2010-09-20, 20:59 ]
podajcie email to wysle zdjecia jak mam zrobione
[ Dodano: 2010-09-20, 21:01 ]
przewody i swiece to podstawa ale mimo wszystko przy zwyklym gazie warto miec antywybuch i jakies zabezpieczenie przeplywki
bogib184@wp.pl
Przestawiłem trochę na tych plastikowych ząbkach. Wolne są na gazie i pb, ale na pb jedzie bez gazu albo z gazem w podłodze Na gazie niestety szarpie, ale i tak da się jechać. Dawaj ten patent kolego na maila, bo w tamtym przepływomierzu ta klapka ani drgnie tak się pokrzywiła. Świece mam nowe, przewody to nie wiem. Mam wrażenie, że jak przyspieszam na gazie to czasami jak by chodził na 5 garkach, Wcześniej tak miałem, ale wtedy to był luz zaworowy, który ustawiłem 5 tys km temu.
prawdopodobnie masz padniety czujnik temperatury powietrza zasysanego czy jakos tak sie to badziewie nazywa. chodzi o ten plastikowy bolec co wystaje od strony filtra. wystarczy go wymienic. w ciagu dwuch lat jazdy na m20 b25 przerobilem z 8 przeplywek a moj patent sprawdzal sie u mnie teraz zalozylem klapke miedzy przeplywke a przepustnice i dwa antywybuchy co podobno bylo nie mozliwe wedlug gaziazy.
[ Dodano: 2010-09-20, 20:59 ]
podajcie email to wysle zdjecia jak mam zrobione
[ Dodano: 2010-09-20, 21:01 ]
przewody i swiece to podstawa ale mimo wszystko przy zwyklym gazie warto miec antywybuch i jakies zabezpieczenie przeplywki
Co do klapki antywystrzału , gaziarze nie chcę jej montowac bo w e30 przy silniku m20 brakuje miejsca w dolocie i nie obejdzie się bez wstawienia stożka w miejsce seryjnej puszki dolotu. Ja mam tak zrobione, klapka antywystrzałowa jest, mimo to przepływke i tak trafiło...jeśli możesz to wyjaśnij mi jak moge wymienic ten czujnik, ew. wyslij maila ze zdjęciami , i gdzie moge dostac taki czujnik? mmzaw@poczta.fm
Ostatnio zmieniony przez marcinek84 2010-09-20, 21:35, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach