BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przepływomierz w e34 m20b20 czy można jakoś ustawić
Autor Wiadomość
bogib184 
I'm back :)


Dołączył: 24 Gru 2009
Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2010-09-16, 20:41   Przepływomierz w e34 m20b20 czy można jakoś ustawić

Witanko. Rozwaliło mi już drugi przepływ na gazie. Da radę jakoś poprawić taki przepływ ?? ? Po tym wystrzale nie chodzi wcale ta klapka, podejrzewam, że skrzywił się ten bolec na którym chodzi ta klapka. W poprzednim chodzi, ale ma miejsce, w którym się zacina. Nie uśmiecha mi się kupować po raz trzeci przepływomierza ;/ Jeżeli można to jakoś poprawić to proszę o sugestie i czym ewentualnie się reguluje taki przepływ (śruba czy coś innego ?? ?). Z góry dzięki za pomoc :beer:
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2010-09-18, 19:41   

kolego moze to co napisze nie jest zbyt madre ale u mnie to pomoglo. odkrec przeplywke postaw ja na pionowo tak aby otwór ktory idzie w strone silnika byl u gory nastepnie otworz klapke tak abys mogl wlozyc srubokret miedzy klapke a przeplywke w ten sposob zablokujesz klapke aby sie nie zamknela. wez drugi dluzszy srubokret i przyloz w sam srodek (w dolna czesc nie od strony potencjometru) klapki tam gdzie idzie precik na ktorym sie obraca i walnij mlotkiem w srubokret. jesli nie jestes pewien dokladnie w ktore miejsce walnac to podaj email jutro wysle Ci zdjecia co i jak.
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
Ostatnio zmieniony przez Rat84 2010-09-18, 19:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2010-09-19, 06:21   

A na przyszłość żebyś nie miał wystrzałów to zadbaj o przewody WN i świece :!:
 
 
marcinek84 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Skąd: kraków
Wysłany: 2010-09-19, 14:39   

a mnie po wystrzale klapka pracuje prawidłowo, jednak przepływka nie działa ( podmieniałem na inną i silnik się wkręca) , na uszkodzonej przepływce nie. wnioskuje że ww. patent nic mi nie pomoże? idzie coś zrobic z taką przepływką?
 
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2010-09-20, 19:58   

prawdopodobnie masz padniety czujnik temperatury powietrza zasysanego czy jakos tak sie to badziewie nazywa. chodzi o ten plastikowy bolec co wystaje od strony filtra. wystarczy go wymienic. w ciagu dwuch lat jazdy na m20 b25 przerobilem z 8 przeplywek a moj patent sprawdzal sie u mnie :) teraz zalozylem klapke miedzy przeplywke a przepustnice i dwa antywybuchy co podobno bylo nie mozliwe wedlug gaziazy.

[ Dodano: 2010-09-20, 20:59 ]
podajcie email to wysle zdjecia jak mam zrobione

[ Dodano: 2010-09-20, 21:01 ]
przewody i swiece to podstawa ale mimo wszystko przy zwyklym gazie warto miec antywybuch i jakies zabezpieczenie przeplywki
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
 
 
bogib184 
I'm back :)


Dołączył: 24 Gru 2009
Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2010-09-20, 20:13   

bogib184@wp.pl
Przestawiłem trochę na tych plastikowych ząbkach. Wolne są na gazie i pb, ale na pb jedzie bez gazu albo z gazem w podłodze :) Na gazie niestety szarpie, ale i tak da się jechać. Dawaj ten patent kolego na maila, bo w tamtym przepływomierzu ta klapka ani drgnie tak się pokrzywiła. Świece mam nowe, przewody to nie wiem. Mam wrażenie, że jak przyspieszam na gazie to czasami jak by chodził na 5 garkach, Wcześniej tak miałem, ale wtedy to był luz zaworowy, który ustawiłem 5 tys km temu.
 
 
marcinek84 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Skąd: kraków
Wysłany: 2010-09-20, 21:34   

Rat84 napisał/a:
prawdopodobnie masz padniety czujnik temperatury powietrza zasysanego czy jakos tak sie to badziewie nazywa. chodzi o ten plastikowy bolec co wystaje od strony filtra. wystarczy go wymienic. w ciagu dwuch lat jazdy na m20 b25 przerobilem z 8 przeplywek a moj patent sprawdzal sie u mnie :) teraz zalozylem klapke miedzy przeplywke a przepustnice i dwa antywybuchy co podobno bylo nie mozliwe wedlug gaziazy.

[ Dodano: 2010-09-20, 20:59 ]
podajcie email to wysle zdjecia jak mam zrobione

[ Dodano: 2010-09-20, 21:01 ]
przewody i swiece to podstawa ale mimo wszystko przy zwyklym gazie warto miec antywybuch i jakies zabezpieczenie przeplywki



Co do klapki antywystrzału , gaziarze nie chcę jej montowac bo w e30 przy silniku m20 brakuje miejsca w dolocie i nie obejdzie się bez wstawienia stożka w miejsce seryjnej puszki dolotu. Ja mam tak zrobione, klapka antywystrzałowa jest, mimo to przepływke i tak trafiło...jeśli możesz to wyjaśnij mi jak moge wymienic ten czujnik, ew. wyslij maila ze zdjęciami , i gdzie moge dostac taki czujnik? mmzaw@poczta.fm
Ostatnio zmieniony przez marcinek84 2010-09-20, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2010-09-21, 06:02   

Anty wybuch wywaliłem jakieś 80 tyś km temu i jestem zadowolony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15