Witam
Wiem, że najczęstszą przyczyną nie gasnącej kontrolki oleju zaraz po starcie jest zaworek w obudowie filtra oleju.
Wymieniłem takową obudowę sprawdzając nową i starą w następujący sposób:
Zaworek który odchyla się do silnika (z widoczną sprężynką od strony filtra) nie przepuszcza, w starej i nowej obudowie.
Zaworek który odchyla się od silnika delikatnie przepuszczał nalewając wodę od strony filtra w starej obudowie. W nowej jest szczelny.
Po zamontowaniu nowej obudowy jest to samo. Ciśnienie gaśnie po 5s.
Dodam jeszcze, że sprawdzane było manometrem by wyeliminować czujnik.
Co o tym sądzicie, czy sposób sprawdzania obudowy był wystarczający?
Co jeszcze może być nie tak?
Przepraszam bo nie napisałem najważniejszego.
Po odpaleniu na zimnym silniku przez pierwsze 5s ciśnienie w głowicy wynosi 0.
Po 5s nagle wskakuje na 4 bary, jak sie nagrzeje schodzi do 1 bara.
Czyli wszystko ok gdy by nie te pierwsze 5s, w których musi napompować cały olej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach