BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
"Zwykła" skrzynia w starej ecie
Autor Wiadomość
Pio 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Lip 2005
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-01-02, 09:50   "Zwykła" skrzynia w starej ecie

Witam
Mam problem ze skrzynią w swojej ecie ('85) czwórki już nie ma, a 3 często rzęzi przy wrzucaniu :evil: . Tak się złożyło, że mam w tej chwili skrzynię ZF do m20 i chciałbym ją założyć, ale jest problem z czujnikami, które są w starej skrzyni a nowej nie ma na nie miejsca. Czy da się coś poprzerabiać, tak, żeby to działało :?: Słyszałem, że w nowych etach jakieś czujniki są przniesione na przód silnika. Najchętniej bym zrobił coś podobnego u siebie o ile się da :idea:
Proszę zorientowanych w temacie o pomoc :!:

Pozdrawiam
_________________
E30 325e
naprawiać, czy ściągnąć taką samą z niemiec?
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-01-05, 20:00   

witam kolejnehgo eciarza:PP juz ci pisze o co chodzi bo sam zmienialem skrzynie (z automat na manulal) i terz troche sie naszukalem wiec tak przy skrzyni masz 2 czujniki sa one podbiete do motronika i zliczaja impulzy z kola zamachowego w nowszysch skrzuniach sa one zaslepione lub w jeszcze nowszych nie ma sladu po otworach. w nowszych wersja sa one na kole przed silnikiem a nie w skrzyni. musza byc bez nich autko ci nie zapali nawet bo komputer zwariuje. mozna zrobic tak jak masz skrzynie z zaslepionymi otworami rozwiercic je i wstawic czujniki (tylko to musi byc bardzo precyzyjnie zrobioene) lub przerobic wszystko na wzor nowszego modelu ale to nie wiem czy sie oplaca i jak to wyglada, z tego co wiem ze slyszenia ogolnie jest to nieoplacalne i trudne w wykonaniu,:( ja bym byl przy opcji szukaj skrzuni z jakiegos m20 lub diesla ze starym rozwiazaniem, tylko wiem ze znalesc stara skrynie w stanie igla to .......wiadomo najlepiej by bylo jak bys osobiscie wymontowal z auta zebyc mial przynajmniej drobny zaryz jak bylo exploatowane i moze ma jeszcze prawdziwy przebieg (polecam cabrio wersje ja z takowej wymontowalem i maja zazwyczaj sporo mniej przebyte drogi niz reszta wersji)
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2010-10-06, 06:31   

Podepne sie do tematu, mam właśnie starą ete z zepsutą skrzynią, czy to prawda że skrzynia z ety jest też dłuższa i przy zmianie na zwykłą skrzynie trzeba zmienić całe prowadzenie lewarka oraz wał ? mam skrzynie od b25 i ma zaślepione otwory na czujniki więc ze zrobieniem ich nie będzie problemu
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15