Wysłany: 2006-01-02, 09:50 "Zwykła" skrzynia w starej ecie
Witam
Mam problem ze skrzynią w swojej ecie ('85) czwórki już nie ma, a 3 często rzęzi przy wrzucaniu . Tak się złożyło, że mam w tej chwili skrzynię ZF do m20 i chciałbym ją założyć, ale jest problem z czujnikami, które są w starej skrzyni a nowej nie ma na nie miejsca. Czy da się coś poprzerabiać, tak, żeby to działało Słyszałem, że w nowych etach jakieś czujniki są przniesione na przód silnika. Najchętniej bym zrobił coś podobnego u siebie o ile się da
Proszę zorientowanych w temacie o pomoc
Pozdrawiam
_________________ E30 325e
naprawiać, czy ściągnąć taką samą z niemiec?
witam kolejnehgo eciarza:PP juz ci pisze o co chodzi bo sam zmienialem skrzynie (z automat na manulal) i terz troche sie naszukalem wiec tak przy skrzyni masz 2 czujniki sa one podbiete do motronika i zliczaja impulzy z kola zamachowego w nowszysch skrzuniach sa one zaslepione lub w jeszcze nowszych nie ma sladu po otworach. w nowszych wersja sa one na kole przed silnikiem a nie w skrzyni. musza byc bez nich autko ci nie zapali nawet bo komputer zwariuje. mozna zrobic tak jak masz skrzynie z zaslepionymi otworami rozwiercic je i wstawic czujniki (tylko to musi byc bardzo precyzyjnie zrobioene) lub przerobic wszystko na wzor nowszego modelu ale to nie wiem czy sie oplaca i jak to wyglada, z tego co wiem ze slyszenia ogolnie jest to nieoplacalne i trudne w wykonaniu,:( ja bym byl przy opcji szukaj skrzuni z jakiegos m20 lub diesla ze starym rozwiazaniem, tylko wiem ze znalesc stara skrynie w stanie igla to .......wiadomo najlepiej by bylo jak bys osobiscie wymontowal z auta zebyc mial przynajmniej drobny zaryz jak bylo exploatowane i moze ma jeszcze prawdziwy przebieg (polecam cabrio wersje ja z takowej wymontowalem i maja zazwyczaj sporo mniej przebyte drogi niz reszta wersji)
_________________ bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
Podepne sie do tematu, mam właśnie starą ete z zepsutą skrzynią, czy to prawda że skrzynia z ety jest też dłuższa i przy zmianie na zwykłą skrzynie trzeba zmienić całe prowadzenie lewarka oraz wał ? mam skrzynie od b25 i ma zaślepione otwory na czujniki więc ze zrobieniem ich nie będzie problemu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach