Idziesz dobrym kierunkiem ,kolo idealne do m3. Zostaw s14 ,wrzuc airboxa i alpha N ,potem drobne zmiany w silniku i powinna zgrabnie jezdzic ,szkoda tego silnika wywalac to juz klasyk. Dobrze podlubany zloi dupe s50 .Pozdro
_________________ BMW (E30) & MOTORSPORT
M50 stroker 3,0L power N/A...
bmwczesci, a na jaki konkretnie czarny pomalowałeś? Po prostu Schwarz, czy może Schwarz II albo jeszcze jakiś inny? Jaki lakier był oryginalnie (z VIN-u)?
PS. Gratuluje zakupu oraz prac nad autem
Moje marzenie
Powoli nabiera cudnego wyglądu ! Wrzuć więcej zdjęć najlepiej gdzieś w plenerku
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
No, myślę, że taką M3 to chyba każdy by chciał mieć. A projekt wspaniały. Gratuluje zapału i możliwości (tutaj chodzi mi głównie o czas i pieniądze)
P.S.
Jakim barankiem konserwacje robiłeś?
_________________ Jeśli masz odwagę -pochwal się swoim projektem!!!
No No,Pieknie oby tak dalej,szacunek dla kolegi.I wytrwalosci w tym co robisz.Pozdrowionka.Zauwazylem ze kolega jest z Gostynia,moja e30 wlasnie pochodzi z Krobii,obok Gostynia.Moze ktos zna historie mojej e30,wiec prosze o opinie jak miedzy innymi byla uzytkowana.Pozdrawiam
_________________ OLD ScooL
Ostatnio zmieniony przez GermaN e3o 2011-07-26, 10:09, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach