Witam problem tego typu. Nie zapala sie lampka od rezerwy juz znalazlem na forum ze powinna sie swiecic przy wlaczeniu zaplonu nie swieci sie czyl zarowka do wymiany teraz pytanie to taka zarowka co idzie do odswietlenia nawiewow zapalniczki ? i jeszcze jedno raz pokazuje ze tyle paliwa raz ze tyle jak mu sie zachce czego tak ?
[ Dodano: 2010-11-29, 18:34 ]
a zapomnialem dodac auto e30 88r m20b20 2.0
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2010 Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-11-29, 21:22
No nie koniecznie przy włączeniu zapłonu.
U mnie nie zapala się przy włączeniu zapłonu w wiem, że działa bo sprawdzałem a tez miałem ten dylemat czy działa bo już miałem wskazówkę w dolnej granicy czerwonego pola.
Żarówka jest wlutowana w plastikową oprawkę- to taka żarówka jak żarówki w dolnej części licznika.
Ale jeśli chodzi o samą żarówkę to jest to na 99% taka żarówka jak przy zapalniczce.
Z lutownicą i odrobiną umiejętnosci wlutujesz taką żarówkę w oprawkę.
i tak muszisz wyciągnąć licznik aby ją wymienić, więc wkręć jedną sprawną żarówkę z licznika w rezerwę dla sprawdzenia.
Jeśli chodzi o wskazania licznika to u mnie pokazuje np 20 litrów a czasami coś około 10.
to chyba kwestia przelewania paliwa między komorami baku.
Przy zatankowania 20 litrów paliwa przy świecącej się rezerwie przez około 30 km, wskazówka paliwa pokazywała około 30 litrów.
a nie prościej sprawdzić czy się zapali żarówka, jeśli w któryś z 3 drutów (wtyczka od czujnika pod kanapą) podasz masę ?
Wg. mnie tak najprościej sprawdzić, niż rozbierać zegary...
_________________ Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Skąd: Augustów
Wysłany: 2010-11-30, 18:21
panowie pod wzgledem zarowki to jest pare sposobow na sprawdzenie!! ale w wiekszosci nie dzialaja ... a np. motometery sa o wiele razy gorsze od vdo...
no zarowka nie dziala spalona byla a co dalej z tymi litrami raz tyle raz tyle skoro jade po prostej drodzie to jak ma sie przelewac ? przeciez nie chlubocze wtedy paliwo tylko wmiare uspokojone jest w baku .. nie wiem a to sie dzieje co jakis czas i denerwujace jest to ..
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Skąd: Augustów
Wysłany: 2010-11-30, 20:40
zeby to sprawdzic wyciagnij plywak i zobbacz jak wygladaja linki druciki jak nitki.... moga byc pokrywione i plywaczek moze sie zawieszac pozatym masz 2 plywaki w lewej i prawej komorze baku. ktorys moze wariowac przez te druciki ! rozbierz obejrzyj....
W e36 wystarczy odpiąć jedna z kostek tą za siedzeniem kierowcy od pływaka tak samo są dwa i też sie zapala w e30 nie sprawdzałem ale zobaczyć nie zaszkodzi
_________________
Ostatnio zmieniony przez maciek e30 2010-12-02, 14:36, w całości zmieniany 1 raz
a w e30 jest jakas kostka za siedzeniem kierowcy ? nie widzialem tam zadnej no nic bede dzialal z tymi plywakami . dzieki wielkie chlopaki zobacze co da sie zrobic teraz z tym ;d
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach