Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2010-12-08, 14:25
No właśnie miałem do ciebie dzwonić bo widziałem że coś takiego założyłeś
Już jakaś podpowiedz jest ATE już kiedyś miałem i hamowało sie bardzo dobrze , ale MIKODA GT podoba mi się i pasuje wypróbować coś nowego
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Posiadam tarcze MIKODA GT u mojego ojca w VW Golf 4 przód i tył nawiercane do tego klocki TRW i jest żyleta Duża poprawa skuteczności hamowania vs oryginalne hamulce. Do swojej e34 też chcę je kupić
E30T M52TuB28
Na tyle mam mikody zakładane u znanego tunerra na tym forum
Klocki ATE
Po 20tkm jest wszystko jak trzeba.
Tarcza zużywa się lepiej jak przód ATE wentylowane.
Równa powierzchnia klocki na razie wymieniane raz!! Żadnych niepożądanych ubytków itp.
Polecam jako zamiennik i alternatywę np. do ATE
_________________ Fajnie jest mieć drugą Żonę Nie marudzi, zawiezie gdzie trzeba i zawsze ma ochotę na zabawę.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2010-12-14, 09:09
Właśnie chodziło mi o takie opinie
Dziękuje wszystkim za udzielenie informacji
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
bierz MIKODY. Miałem takie mikody w oplu omedze 2,5V6 w kobi. Kawał maszyny bo 1700kg i sprawowały sie cudnie. Miałem tarcze MIKODA nacinane i nawiercane. Klocki stosuje TYLKO FERODO. Zrobiłem na nich ok 40.000km i żadnych zastrzezeń. Nawet jak sie nagrząły to nie spadala skutecznośc... Napewno do e30 kupie taki sam zestaw.
Ostatnio zmieniony przez Lewy066 2011-01-07, 14:40, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-01-08, 08:58
Tarcze MIKODY są już zakupione , tylko nie mam kiedy ich przerzucić
Dziękuje wszystkim za opinię
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2005 Skąd: Limanowa
Wysłany: 2011-01-10, 09:45
Witaj
Będziesz zadowolony, mam tarcze MIKODA w swoim e34, nawiercane i wentylowane + klocki Ferrodo. Sporawują się lepiej jak brembo z allegro, które miałem wcześniej.
a jak mikody mają się w stosunku do ATE, czy też speedmaxów (mowa oczywiście o nacinanym wentylu) i co z nadmierną ochotą do krzywienia się mikód-na co skarżą się użytkownicy innej marki...
_________________ Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.
Nie mam porównania do wymienionych firm, ale mój zestaw przelatał już ok 30 tys km i jest bardzo w porządku,sam się zdziwiłem, że zakładałem ten temat taki szmat drogi temu .
Absolutnie żadnych zwichrowań czy odkształceń. Dla ścisłości, ja mam zwykłe, gładkie tarcze
_________________ ... umysły marne potępiają wszystko co przechodzi ich miarę ...
co z nadmierną ochotą do krzywienia się mikód-na co skarżą się użytkownicy innej marki...
Może auta "użytkowników innej marki" są inaczej skonstruowane i np na nagrzanych hamulcach wjeżdżasz w kałuże i może być że w BMW jest to lepiej rozwiązane.
Ja na prawdę uważam ze tarcze mikoda to dobry produkt i tyle
Teraz będę tylko mikody nawiercane kupował. Poza tym fajnie wyglądają
_________________ Fajnie jest mieć drugą Żonę Nie marudzi, zawiezie gdzie trzeba i zawsze ma ochotę na zabawę.
A co do żywotnościi to jak mikoda nawiercana wentylowana sprawuje się z klockami ferodo bądź innej ale dobrej firmy, dużo częściej wymieniacie taki zestaw niż serie
Mogę rzucuć trochę światła na to jak sprawują się tarcze hamulcowe ATE POWERDISC oraz Mikoda GT ( nawiercana i nacinane ) w BMW E36. Oba rodzaje tarcz były założone z klockami ATE. Pierwszym zestawem jaki założyłem były tarcze ATE PD + klocki ATE. Na tarczach przejechałem 50 tyś km i więcej się nie dało - wewnętrzna strona tarczy - od str. tłoczka została wyrównana do zera tzn. elipsoidaolne nacięcia zostały kompletnie wytarte. Od zewnętrznej strony było je jeszcze widać co może zmylić, iż można na nich jeszcze troche pojeździć. Na pierwszych klockach zrobiłem ok 40 tyś, gdy założyłem drugie po jakimś czasie podczas hamowania zaczęły buczeć hamulce i znacząco spadła siła hamowania ( początkowo podejrzewałem, że sprzedano mi podrobione klocki). Przyczyną jednak był koniec tarcz ( wspomniane powyżej wytarcie nacięć ). Tarcze ATE PD do samego końca były proste. Siła hamowania w porównaniu do gładkich była bardziej efektywna.
Chciałem ponownie zakupić ten zestaw, ale przypadkiem trafiłem na Mikodę GT ( wiercona + nacinana) + klocki ATE ( gdy kupowałem Mikodę nie było jeszcze o nich żadnej opini). Obecnie jeżdżę na tym zestawie i bardzo go sobie chwalę. Auto zdecydowanie lepiej hamuje, nic sie nie grzeje, nie wypacza, nie bije, a moje BMW hamuje lepiej.
Osobiście polecam oba zestawy ATE PD oraz Mikode GT, jednak moim faworytem jest Mikoda. Naprawdę dobrze hamuje, wygląda konkretnie i jest dobra jakościowo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach