BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RoboCop
2009-08-07, 22:35
Tarcze ham. ATM Mikoda - opinie
Autor Wiadomość
G-R-Z-E-Ś 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2010-12-08, 14:25   

No właśnie miałem do ciebie dzwonić bo widziałem że coś takiego założyłeś :)

Już jakaś podpowiedz jest :) ATE już kiedyś miałem i hamowało sie bardzo dobrze , ale MIKODA GT podoba mi się i pasuje wypróbować coś nowego :)
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
Grzesio 
BMW Power



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Kwi 2004
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-12-08, 22:30   

Posiadam tarcze MIKODA GT u mojego ojca w VW Golf 4 przód i tył nawiercane do tego klocki TRW i jest żyleta :spoko: Duża poprawa skuteczności hamowania vs oryginalne hamulce. Do swojej e34 też chcę je kupić 8-)
_________________
Pozdrawiam, Grzesiek

E30 325iS '87 M-Technic II http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8560 - sprzedane

E34 530i V8 '94 - http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=31236

E30 318i '88 - http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=36500 - sprzedane

E46 320td '02 Compact - http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=411671




G-STYLE SQUAD* :D
*grupa LANS SQUADu
 
 
 
lijo1979 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 09 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-13, 23:24   

E30T M52TuB28
Na tyle mam mikody zakładane u znanego tunerra na tym forum ;)
Klocki ATE
Po 20tkm jest wszystko jak trzeba.
Tarcza zużywa się lepiej jak przód ATE wentylowane.
Równa powierzchnia klocki na razie wymieniane raz!! Żadnych niepożądanych ubytków itp.
Polecam jako zamiennik i alternatywę np. do ATE
_________________
Fajnie jest mieć drugą Żonę ;) Nie marudzi, zawiezie gdzie trzeba i zawsze ma ochotę na zabawę.
 
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2010-12-14, 09:09   

Właśnie chodziło mi o takie opinie :)

Dziękuje wszystkim za udzielenie informacji :wink:
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-07, 14:39   

bierz MIKODY. Miałem takie mikody w oplu omedze 2,5V6 w kobi. Kawał maszyny bo 1700kg i sprawowały sie cudnie. Miałem tarcze MIKODA nacinane i nawiercane. Klocki stosuje TYLKO FERODO. Zrobiłem na nich ok 40.000km i żadnych zastrzezeń. Nawet jak sie nagrząły to nie spadala skutecznośc... Napewno do e30 kupie taki sam zestaw.
Ostatnio zmieniony przez Lewy066 2011-01-07, 14:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-01-08, 08:58   

Tarcze MIKODY są już zakupione , tylko nie mam kiedy ich przerzucić :(

Dziękuje wszystkim za opinię :)
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
Sebabmw 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2005
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2011-01-10, 09:45   

Witaj

Będziesz zadowolony, mam tarcze MIKODA w swoim e34, nawiercane i wentylowane + klocki Ferrodo. Sporawują się lepiej jak brembo z allegro, które miałem wcześniej.

pozdr
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-10, 22:07   

a jak mikody mają się w stosunku do ATE, czy też speedmaxów (mowa oczywiście o nacinanym wentylu) ?? i co z nadmierną ochotą do krzywienia się mikód-na co skarżą się użytkownicy innej marki...
_________________
Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.

Klinika Doktora Samochodzika

788 057 194
 
 
 
raven 
poza dobrem i złem



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2005
Skąd: Kowala / Lublin
Wysłany: 2011-01-12, 21:20   

Nie mam porównania do wymienionych firm, ale mój zestaw przelatał już ok 30 tys km i jest bardzo w porządku,sam się zdziwiłem, że zakładałem ten temat taki szmat drogi temu :D .
Absolutnie żadnych zwichrowań czy odkształceń. Dla ścisłości, ja mam zwykłe, gładkie tarcze :)
_________________
... umysły marne potępiają wszystko co przechodzi ich miarę ...
 
 
 
lijo1979 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 09 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-12, 22:21   

makkus napisał/a:
co z nadmierną ochotą do krzywienia się mikód-na co skarżą się użytkownicy innej marki...


Może auta "użytkowników innej marki" są inaczej skonstruowane i np na nagrzanych hamulcach wjeżdżasz w kałuże i może być że w BMW jest to lepiej rozwiązane.

Ja na prawdę uważam ze tarcze mikoda to dobry produkt i tyle :D
Teraz będę tylko mikody nawiercane kupował. Poza tym fajnie wyglądają :)
_________________
Fajnie jest mieć drugą Żonę ;) Nie marudzi, zawiezie gdzie trzeba i zawsze ma ochotę na zabawę.
 
 
 
Seta1987 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 05 Sty 2011
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-01-13, 00:22   

A co do żywotnościi to jak mikoda nawiercana wentylowana sprawuje się z klockami ferodo bądź innej ale dobrej firmy, dużo częściej wymieniacie taki zestaw niż serie :?: :idea:
 
 
 
Powered by BMW 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 04 Lut 2012
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-04, 01:44   

Mogę rzucuć trochę światła na to jak sprawują się tarcze hamulcowe ATE POWERDISC oraz Mikoda GT ( nawiercana i nacinane ) w BMW E36. Oba rodzaje tarcz były założone z klockami ATE. Pierwszym zestawem jaki założyłem były tarcze ATE PD + klocki ATE. Na tarczach przejechałem 50 tyś km i więcej się nie dało - wewnętrzna strona tarczy - od str. tłoczka została wyrównana do zera tzn. elipsoidaolne nacięcia zostały kompletnie wytarte. Od zewnętrznej strony było je jeszcze widać co może zmylić, iż można na nich jeszcze troche pojeździć. Na pierwszych klockach zrobiłem ok 40 tyś, gdy założyłem drugie po jakimś czasie podczas hamowania zaczęły buczeć hamulce i znacząco spadła siła hamowania ( początkowo podejrzewałem, że sprzedano mi podrobione klocki). Przyczyną jednak był koniec tarcz ( wspomniane powyżej wytarcie nacięć ). Tarcze ATE PD do samego końca były proste. Siła hamowania w porównaniu do gładkich była bardziej efektywna.
Chciałem ponownie zakupić ten zestaw, ale przypadkiem trafiłem na Mikodę GT ( wiercona + nacinana) + klocki ATE ( gdy kupowałem Mikodę nie było jeszcze o nich żadnej opini). Obecnie jeżdżę na tym zestawie i bardzo go sobie chwalę. Auto zdecydowanie lepiej hamuje, nic sie nie grzeje, nie wypacza, nie bije, a moje BMW hamuje lepiej.

Osobiście polecam oba zestawy ATE PD oraz Mikode GT, jednak moim faworytem jest Mikoda. Naprawdę dobrze hamuje, wygląda konkretnie i jest dobra jakościowo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17