Witam Prosze o pomoc. Auto e30 m20b20 88 rok nie pali stalo sie to dzis jak tankowalem i chcialem odpalic ale niestey nie udalo sie auto wczesniej bylo sprawne i normalnie ladnie palilo tylko mialo problem z ladowaniem bo bylo za male aku tez krecil ladnie. jest mozliwosc ze sie tak nagle spalila pompka ? czy bezpiecznik? mogl by mi ktos jakos pomoc poradzic dac chcemat bezpiecznikow z tego auta ?
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2010-12-24, 06:18
jak przekrecisz kluczyk to slychac pompe "bzzzyyyyyt"?? jak nie to moze byc pompa, patrzyles bezpieczniki czy jakis nie jest przepalony gdzies mialem rozpiske ale zapodziala sie, moze ten aku jeszcze sprawdz
jak cos to mam cala listwe wtryskowa z kolektorem od b20 na sprzedaz mozna sie dogadac bo widze ze potrzebujesz daj znac w razie co
Ostatnio zmieniony przez KszyszekN 2010-12-24, 06:20, w całości zmieniany 1 raz
dzieki za opis bardzo przydatny zaraz sprawdze czy nie padl bezpiecznik
[ Dodano: 2010-12-24, 11:48 ]
bezpiecznik byl nadapalony zalozylem nowy i dalej nic cisz. a powiedzcie mi czy w tym samochodzie i przy tym silniku jak przekrece zaplon powinna sie odezwac pompka ? bo jesli tak to nie odzywa sie i wczesniej jak jezdzilem tez nie bylo jej slychac .
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-24, 12:12
Najlepiej podepnij pompę na krótko i zobacz czy działa, ale jeśli bezpiecznik był nadpalony i jego wymiana nic nie pomogła to ja obstawiał bym spaloną pompę...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-24, 12:17
Kable tęż możesz sprawdzić... Jak masz na podmianę to możesz jeszcze spróbować podmienić przekaznik, znajduję się on na lewym kielichu pod takim czarnym plastikiem
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-24, 17:48
A pompę masz pod tylnym siedzeniem czy w lewym progu? Przekazniki masz na lewym kielichu mniej więcej na wysokości obudowy filtra powietrza, zobaczysz taką czarną obudowę, ściągniesz ją do góry i będziesz miał 3 przekazniki ( biały od silniczka krokowego wiec jego nie ruszaj i dwa żółte, któryś z nich jest właśnie od pompy, ale tego dokładnie nie pamiętam który).
[ Dodano: 2010-12-24, 18:10 ]
A jak kręcisz rozrusznikiem też nie słychać pompy? Nie zawsze na samym zapłonie ją usłyszysz, ale jak kręcisz rozrusznikiem to musi być słychać.
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-12-24, 20:11
ej ludzie to juz było x razy na forum bezpieczniki sa rozpisane wszelkie objawy i usterki m20 tez opisane szukajcie a znajdziecie a nie kolejne takie same tematy
ale nic nie slychac zero eakcji a jak dam jej plaka w dolot to kasa odzywa sie i chodzi dopuki plak jest a jak nie daje plaka to juz tyle nie pal i nie chodzi. od silniczka krokowego ? a do czego on sluzy moze to on jest u mnie winny bo juz mam chyba 4 silniczek i dalej faluje.
[ Dodano: 2010-12-24, 23:11 ]
faluje na cieplym na zimnyj jak ssanie jest to ok nic nie faluje a jak sie wylaczy to odrazu zaxczyna tancowac licznik i obroty skacza
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
Pompa wcale sie nie odzywa jak sie kluczyk przekręci, dopiero jak auto pracuje , dam Ci rade jak masz pompe w baku to zdejmij z tyłu kanape i walnij piąchą tam gdzie jest czarna klapka , sa dwie wal w ta za siedzeniem pasażera tylko z umiarem nie połam sobie ręki .Jakiś syf pewnie ją zatrzymał
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-12-24, 23:48
a iskra jest Panie ? bo jak iskry nie ma to dochodzi
1. przekaznik z opisywanej skrzynki na kelichu odpowiedzialny za prad na silnik
2. walnieta cewka
3. brak masy na silniku
4. czujnik halla.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-25, 02:26
Tak tyle że nie zawsze za tą klapą pod siedzeniem od strony pasażera jest pompa paliwa... Jeśli pompa jest pod progiem to za siedzeniem pasażera znajduję się pływak
pompa jest za siedzeniem pasazera. iskra powinna byc bo jak dam mu plaka w dolot to chodzi dopoki daje plaka jak nie dam to gasnie nie dostaje paliwa i wczesniej bylo slabe ladowanie aku.
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
nie dziala pompa. a teraz pytanie czy podejdzie pompa od e36 ? i czy z wyciagnieciem regulatora napiecia jest duzo roboty i szczotek ? dodam ze nie mam garazu i robie wszystko na dzworze.
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
[ Dodano: 2010-12-30, 17:25 ]
a mam jeszcze jedno takie pytanie w jaki sposob moge sprawdzic ten przekaznik ?
[ Dodano: 2011-01-04, 15:05 ]
Auto odpalone pompa zalozona regulator tez nowy Ale silnik nie pracuje tak ja powinien nie wkreca sie sie dlawi sie maxymalnie wkreca sie do 5 i zaczyna dlawic sie wiecej sie nie wkreci wolne obraty w miare sa troche faluja. Autem nie da sie jezdzic bo sie dusi dlawi kicha prycha. dlaczego ? wymienione wtryski wyregulowane zawory druga przeplywka juz trzeci silniczek krokowy no teraz doszla pompa paliwowa i regulator a samochod jak nie jezdzil tak dalej nie jezdzi. dlaczego ?
_________________ Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach