BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Obrotami i Odpalaniem POMOCY
Autor Wiadomość
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-16, 17:45   Problem z Obrotami i Odpalaniem POMOCY

Siema. Mam problem z wolnymi obrotami... strasznie nierówno pracuje silnik. Jak odłączę przepływomierz to problem znika praca silnika jest równa.
Ciężko pali na zimnym i na ciepłym

DORADŹCIE CO TO JEST :?: :?:


POZDRAWIAM

BMW E34 M20B20
 
 
 
adik181 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: racibórz
Wysłany: 2011-01-16, 18:03   

Moim zdaniem to przepływka padła. Jeśli odłączysz ja ta komputer przechodzi w tryb awaryjny i podaje stała dawkę paliwa i wtedy wydaje sie ze problem znika, ale chodzi w trybie awaryjnym
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-16, 18:11   

okej rozumiem tylko ze to zaczęło sie dziać od momentu zmiany silnika czyli blok+głowica ale cały osprzęt jest od starego silnika i tam nie miałem takich problemów chodził równo

I dlaczego tak ciężko pali :?:


Silnik mam od E30
 
 
 
adik181 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: racibórz
Wysłany: 2011-01-16, 18:15   

a rozrząd dobrze ustawiłes? sprawdz

[ Dodano: 2011-01-16, 17:21 ]
w b20 silnikach jest ważne szczelność układu dolotowego jeśli ciągnie gdzieś lewe powietrze efekt będzie ten sam. nalej do spryskiwacza nitra troche i popsikaj na wszystkich złączach jeśli silnik wejdzie na wyszsze obroty to znaczy ze masz gdzieś nieszczelnośc.Czesto sie zdarza ze guma od przepływki do kolektora pęka na tym zgięciu.
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-16, 18:31   

rozrządu nie ruszałem.. a to możne być powód złego odpalania??

i jeszcze jak wstawiłem ten silnik to były podparte zawory na 4 cylindrach..czemu sie tak stało??
 
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-16, 21:47   

zawory podpierają się bo mimośrody na dźwigienkach się zużywają... i luzy kasują... :roll:
_________________
Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.

Klinika Doktora Samochodzika

788 057 194
 
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2011-01-17, 19:13   

Mimośrody się ścierają ale luz się nie kasuje lecz powiększa :lol:
_________________
E39 530d 00r
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-17, 19:42   

okej czyli muszę ustawić zawory tak :?:
 
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-17, 22:29   

Artur C. napisał/a:
Mimośrody się ścierają ale luz się nie kasuje lecz powiększa


racja... :wink:

to z jakiego powodu zawory lubią się podeprzeć ? Pomijam kwestie głowicy po zrobieniu, gdzie z początku musi się wszystko uklepać...
_________________
Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.

Klinika Doktora Samochodzika

788 057 194
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-19, 20:45   

no i teraz mam pytanie :D

jak odłączę przepływomierz to silnik zaczyna równo pracować :shock: Pytanie czemu się tak dzieje jak przepływomierz działał bez problemów w pierwszym silniku
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11