BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Świece a spalanie(strasznie duzo pali)pomozcie:(
Autor Wiadomość
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-25, 16:40   Świece a spalanie(strasznie duzo pali)pomozcie:(

czy swiece 4 elektrodowe moga zwiekszyc spalanie prawie 2x tyle co 1 elektrodowe ?czy wogole to moze wplynac na ilosc spalanego paliwa?
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-26, 18:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-25, 21:36   

2 razy to nie ale moga!! zle dobrane swice ze zla cieplota potrafia duzo napsuc i nabroic!
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-26, 12:47   

sprawa sie calkiem skomplikowala jak zakupilem ta beemke to byla w srednim stanie tu cos niedzialalo to tu i tak se powoli robilem co moglem powymienialem filtry,olej,tlumik koncowy troche szwankowal mi zaplon kiedys nawet powybijalo mi przewody z podcisnien niewiem dokladnie do czego one sa,wylamal sie tez taki bolczyk do ktorego wchodzi przewod polutowalem go i zaczelo dzialac normalnie...wymienilem tez swiece na 4 elektrodowe beru ultra no wsumie beemka nabrala zycia i zaczela smigas i to calkiem niezle pali od szczala no wszystko git a teraz kiedy zakupilem licznik bo poprzedni niedzialal poprawnie raz wskazywal a raz nie ku mojemu zdziwieniu eco zaczal wskazywac minimalne spalanie na poziomie 20l :!: :!: doznalem szoku bo wczesniej palila calkiem normalnie w przedziale 10l a teraz jak dam jej w pi...to niechce wiedziec ile pali :( czy kosc kodujaca z licznika ma cos zspolnego ze spalaniem?czy tylko odczytuje czy jak bym mial np.licznik z 2,5 to moglby cos namieszac?dodam ze kosc kodujaca jest calkiem z innego licznika niz ten ktory kupilem dlaczego tak sie stalo moze ktos powie mi czy cos zrobilem nie tak?przestawilem moze zaplon czy cos...niewiem dokladnie jak go ustawic zrobilem to raczej na oko i wyczucie i dobrze dziala no niby...sam niewiem dodam jeszcze ze po wlozeniu swiec ktore mialem wczesniej spalanie wcale nie poprawilo sie wrecz jeszcze gorzej sprawdzilem dzis prosze o pomoc z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-26, 12:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-26, 12:58   

to Ty sie sugerujesz ekonomizerem?? U mnie po zmianie licznika tez pojawił sie ten problem....pokazuje jeakies chore wartosci.. jak ledwo muskam gaz to pokazuje na poziomie 26-28L/100 wiec moze problem lezy w liczniku?? Czy ktos przerabiał już ten temat??
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
Ostatnio zmieniony przez Lewy066 2011-01-26, 12:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-26, 13:00   

a jak ci pali naprawde???no wiesz tak jak mowilem przed tym wszystkim co zrobilem przy lekkiej jezdzie spalala mi ponizej 10 sprawdzone bo jezdzilem wtedy i naprawde tak bylo znikalo mi tyle petrolu ile wskazywal eco i teraz tez jest ten problem bo pali ile wskazuje eco czyli powyrzej 20! :/ ciekawe czy kosc kodujaca z licznika czasami nie odpowiada za dawkowanie mieszanki...aha no i ty masz 2,5 tak ? :]
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-26, 13:04, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-26, 13:09   

Dokładnie. Ja mam 2,5L i mi spala srednio koło 17L... pytalem chłopaków na forum to im pala koło 12-13L
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-26, 16:37   

no a ja mam 1,8 wiec nie mowinna tyle pic :(

[ Dodano: 2011-01-26, 19:38 ]
a jak by to byla sonda?mialem tez taki przypadek ze bumcia jezdzila juz dobrze myslalem ze to koniec klopotow a potem prach nie pali...zacholowalem do elektryka wydawalo mi sie ze niebylo iskry a koles stwierdzil ze iskry niebylo a zaplon byl odwrocony i wydmuchiwal przez filtr niekapuje moglo takie cos sie stac? moze wtedy sie wlasnie cos uszkodzilo...jak moge znierzyc czy sonda jest dobra da sie to zrobic miernikiem albo cos?gdzie jej dokladnie szukac?i czy cos jeszcze oprocz sondy moze wplywac na spalanie ? bo to nierealne zeby spalanie nagle wzroslo 2 krotnie :/
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-26, 19:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
KszyszekN 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2011-01-27, 06:47   

a filtr powietrza kiedy wymieniales ??
 
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-27, 08:15   

niedawno wsumie jest nowka to pewne a myslisz ze jak by zly filtr byl to by wiecej palila?mi sie wydaje ze jak malo powietrza jest to mniej paliwa dawkuje i niema ciagu wtedy i muli.
jak tu sie wogole wrzuca fotki wrzucilbym aparat i pokazal co lutowalem moze pod wplywem teperatory sie cos tam zepsulo
[ Dodano: 2011-01-27, 09:16 ]
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-27, 10:24, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-27, 15:16   

chlopaki. podstawowa spraw jak pali wam duzo i macie sonde lambda, to ja odlaczcie zrobcie 200 km i zobaczcie ile pali.

jesli nic sie nie zmienia to zostaje przepływka

a w ostatecznosi (ale malo prawdopodobne ze to to) regulator cisnienia na listwie paliwowej i mocno cieknace wtryski.
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-27, 15:35   

cid85 napisał/a:
jak moge znierzyc czy sonda jest dobra da sie to zrobic miernikiem albo cos?

Zdejmij z jednej strony wtyczki pod akumulatorem gumową osłonę, podepnij się pod białe kable (czarne to grzałka) i zobacz na nagrzanym czy lata od 0,1 do 0,8. Jak faluje, to daj jej spokój.
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-27, 15:45   

beryl napisał/a:
cid85 napisał/a:
jak moge znierzyc czy sonda jest dobra da sie to zrobic miernikiem albo cos?

Zdejmij z jednej strony wtyczki pod akumulatorem gumową osłonę, podepnij się pod białe kable (czarne to grzałka) i zobacz na nagrzanym czy lata od 0,1 do 0,8. Jak faluje, to daj jej spokój.
- ?? ze co ?? sa dwa biale - i to jest grzalka , jest czarny jako sygnal i go masz przemierzyc no i jest zielony masa!! i tak jak kolega napisal na wolnych i wysokich ma caly czas plywac!
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-27, 16:49   

no wiec niewiem czy mam sonde szczerze powiem ze niewiem gdzie jej szukac zagladalem dzis pod auto i nieznalazlem :/ a co ja mam mierzyc na tej sondzie opor czy napiecie? wogole to bawilem sie dzis aparatem zaplonowym i jak go przestawie troche w jedna strone to obroty maleja do 800 dobrze wszystko chodzi ale maksymalnie kreci mi jakies 5000 a jak w druga to obroty rosna gdzies do 1300 tez wszystko dobrze chodzi tylko wedlug mnie troche za wysoko a na skali licznika mam 7000 i przelecialo mi poza skale eee...ma kopa jak cholera rwie sie z miejsca... niewiem co jest grane dziwna sprawa przeskoczyl mi tez zaplon ale podejrzewam ze to sprawa zle dokreconego aparatu a moze to aparat jest zepsuty niewiem wszystko niby chodzi dobrze ale... powiedzcie mi jeszcze jak to jest z ssaniem gdzie to mozna wylaczyc moze caly czas jezdze na ssaniu!sam niewiem gdzie tego szukac zeby odlaczyc czy cos
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-27, 16:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kam 16 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2010
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-27, 18:21   

Sonda jest wkręcona w portki, zaraz za kolektorem wydechowym. Nie musisz wchodzić pod samochód żeby ją zobaczyć wystarczy że otworzysz maskę i spojrzysz pod akumulator :wink:
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-27, 20:35   

E30 ROST napisał/a:
- ?? ze co ?? sa dwa biale - i to jest grzalka , jest czarny jako sygnal i go masz przemierzyc no i jest zielony masa!!

No może, nie pamiętam.
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-28, 12:52   

wytlumaczcie mi ktos prosze jak dziala ssanie w bmw?i gdzie ono przedewszystkim jest :]
Ostatnio zmieniony przez cid85 2011-01-28, 13:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-29, 00:39   

Komputer na podstawie czujnika temp. wzbogaca mieszankę na zimnym. Po uruchomieniu na zimnym podnosi też trochę wolne obroty tak do ~~1000, przynajmniej u mnie.
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-29, 08:40   

no u mnie chodzi gdzies na 1300 tak okolo moze mniej ale niewiele mi to mowi da sie jakos sprawdzic czy dziala na ssaniu czy nie? musze jechac na kompa czy co?chce wiedziec gdzie jest czujnik itp...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15