BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty i duże spalanie BMW e36
Autor Wiadomość
BULLET 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Kwi 2008
Skąd: Mielec
Wysłany: 2011-01-29, 14:29   Falujące obroty i duże spalanie BMW e36

Witam.Silniczek w mojej buni to m50b20bez vanosa. Problem z tymi obrotami był już 2 lata temu ja zakupiłem autko. Znajomy mechanik który polecił mi to autko mówił że trzeba wyczyścić krokowca.Krokowiec został wyczyszczony i problem ustąpił.Po jakimś czasie problem powrócił więc od razu wyczyściłem krokowca i nic. Więc kupiłem krokowca i dalej faluje. Pojechałem do podobno najlepszego elektromechanika w mielcu i podpiąłem ją pod kompa.Pokazało że sonda nie żyje w ogóle więc kupiłem nową oryginalną sonde i problem ustąpił. Po przejechaniu około 800km problem powrócił i znowu falowanie i znowu mega spalanie. Pojechałem więc znów na kompa. Pokazało błąd sondy oraz że uszkodzony sterownik silnika.Inny mechanik powiedział że to nie możliwe bo przy uszkodzonym sterowniku autko nie powinno odpalic a sonda też nie powinna wysiąść tak szybko chyba że coś ją uszkodziło?Postanowiłem sam podłubać i zauważyłem że po odpięciu przepływki jest wszystko git więc ją wymieniłem i dalej faluje i dalej dużo pali. Tak nawiasem mówiąc to spalanie po mieście wynosi około 25litrów. Byłem przekonany że to ta przepływka ale jednak nie. Pomóżcie PROSZĘ bo już nie wiem co robić. Z góry dziękuję.
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-29, 14:40   

witam tez mam klopot z duzym spalaniem zanim wszystko sie zaczelo to palila mi ok 10 tyle ze wtedy sypalo sie jedno po drugim :/ teraz kiedy naprawilem usterki pali ponad 20 i tez niewiem co jest ale dostalem cynka ze moze to byc ssanie wiec musze to sprawdzic tylko nie mam jak brak kasy i czekam na wyplate ;p zobacz bo moze toz masz cos w ten desen pozdro

[ Dodano: 2011-01-29, 14:41 ]
aha a falujace obroty maga byc powodem zle ustawionego zaplonu wiec sprawdz bo u mnie bylo podobnie wystarczylo troszeczke przesunac i jest git tyle ze pali wcholere ;p
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-29, 23:52   

m50 ma elektronicznie sterowany zaplon.

sprawdz ten komputer bo to moze byc przyczyna twoich problemow.

Spalanie duze to prawie zawsze lambda albo nieszczelnosc ukladu paliowoego.
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
cid85 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-30, 09:31   

ja wymienialem wszystkie przewody paliwowe zostaje mi tylko pompa ktora moze byc podejrzana i niesprawdzilem tylko sondy wiec mozesz miec racje :]
 
 
BULLET 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Kwi 2008
Skąd: Mielec
Wysłany: 2011-01-30, 12:39   

Co do szczelności układu jestem pewien że jest szczelny. ale jeśli wysiadła sonda to trochę lipa jak tak co 800km będzie siadać.Musiałby być jakiś powód? A jak wygląda sprawa z lewym powietrzem?Może łapać lewe powietrze? Wczoraj zdemontowałem filtr powietrza i na pracującym silniku zasłaniałem dłońmi dolot powietrza. W pewnym momencie zaczął pracować równo.Nie wiem o co chodzi:(

cid85 podpiąłeś sie pod temat i siejesz zamęt. Jeśli masz jakiś problem to go opisz bo silnik m40 a m50 to jest różnica. Proszę o wypowiedz kogoś kto wie o co chodzi a nie nabijaczy postów co piszą bez zastanowienia.

Piotrek325
A ten komputer to jak sprawdzić? Nie chce jechać do żadnego mechaniora bo 70zł za wpięcie bierze i nic pewnego nie powiedział ostatnio a 70zł poszło
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-30, 20:10   

najlepiej to ustaw się z kims kto ma ten sam silnik i popodmieniaj rozne czesci :)

a na jakim komputerze byles wtedy co wyskoczyl ci blad lambdy i komputera ?
bo ja z doswiadczenia wiem ze wszystkie interfejsy podpinane pod laptop to za przeproszeniem huuuuuuu*!#@!a warte :P

samemu ciezko jest sprawdzic czy komputer jest uszkodzony, ja w warszawie znam taki punkt co naprawiaja alternatory i komputery od silnikow. i z tego co wiem dzialaja wysylkowo takze.

ale tak jak pisalem najszybciej bedzie ci sprobowac umowic sie z kims z okolic i za piwko
lub dwa pozamienic komputer

co do lewego powietrza, jak zatkasz wlot powietrza do filtra samochod powinnien zaczac kulec strasznie a nawet jak bardzo szczelnie zatkniesz to zgasnac. jak nie to :cenzura: syków powietrza i postaraj się znaleźć skąd ciągnie to powietrze
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
Ostatnio zmieniony przez Piotrek325 2011-01-30, 20:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BULLET 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Kwi 2008
Skąd: Mielec
Wysłany: 2011-01-31, 10:56   

Pewnie tylko ustawka z kimś rozwiąże mój problem. Jeśli chodzi o podpięcie kompa to właśnie pod laptopa podpinał koleś.Jeśli zatkam dolot powietrza szczelnie to autko gaśnie ale jeśli tylko przysłaniam to czasem trafie na moment że chodzi równo. Na serwis mnie nie stać więc będę szukał kogoś kto ma m50b20 i spróbuje podmieniać części. Zastanawia mnie tylko to Ze jeśli znowu wysiadła sonda to pytanie dlaczego tak szybko? Ona podobno sie wypala i takie pytanie czy może ulec uszkodzeniu w inny sposób? Czy jakiś inny element może ją uszkodzić?
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-31, 18:42   

raczej nie, bardziej prawdopodobne wydaje mi sie ze to komputer zle zczytuje dane z lambdy i stad te problemy.
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
BULLET 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Kwi 2008
Skąd: Mielec
Wysłany: 2011-02-01, 07:15   

Piotrek325 zapomniałem dodać że czasem jak jakąś traske robiłem to nagle traciła moc i nie mogła ruszyć z miejsca.gaz do podłogi a na obrotomierzu 1500np. Odczekałem chwilke i jechała dalej oczywiście nadal falując. I teraz takie pytanko: czy jest opcja taka że leje któryś wtrysk albo wtryski i wypala sonde? Podkreślam że z rury śmierdzi benzyną okropnie.
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-01, 11:20   

co do wypalania sondy lambdy to raczej nie mozliwe.

Sproboj odlaczyc lambde i sprawdz czy cos sie poprawi.

mowiac odlacz lambde mam na mysli:
* odpiecie wtyczki od lambdy
* reset kompa (aku odlacz na pare minut)
* przejedz ze 100 km

Mowiles ze sonda nowa oryginalna, kupowales ja samemu ? ile kosztowała ?

Jak masz mozliwosc to nakrec filmik tego jak chodzi twoja beta, na jalowym i jak sie wkreca. głównie chodzi o dźwięk.

BTW. sprawdzałeś czujnik temperatury plynu chlodzacego?
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
BULLET 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Kwi 2008
Skąd: Mielec
Wysłany: 2011-02-01, 15:05   

Mam takiego kolesia co od lat prowadzi sklep motoryzacyjny i zamawiał mi po numerach katalogowych a zapłaciłem 300zł. Filmik moge nakręcić ale niestety 100km nie zrobie bi aktualnie autko bez oc stoi. Bezrobocie mnie dopadło. Czujnika nie sprawdzałem. Gdzie ten czujnik się znajduje? Sprawdzić go miernikiem czy jakoś inaczej?
 
 
Piotrek325 
maniak


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-01, 21:17   

co do lambdy to oryginal siemensa w ASO kosztuje 145 euro - > czyli 565 zł, z drugiej strony na allegro lambdy do tego silnika kosztuja 380 zł, wiece cos czuje ze ta twoja sonda z orginalnoscia to nie wiele wspolnego ma.


a co do czujnika to

http://bmwfans.info/parts...der_head_vanos/

element numer 15

jak sprawdzic... hmmm ogolnie jest to termorezystor, wiec zmienia sie rezystancja w funkcji temperatury.

ale musial bys poszukac gdzies w necie jakie sa wartosci standardowe.
_________________
e30 studio - profesjonalne strony internetowe
www.e30studio.pl
 
 
BULLET 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Kwi 2008
Skąd: Mielec
Wysłany: 2011-02-02, 10:25   

U mnie oryginalnie była lambda boscha i u tego kolesia zawsze biore części no ale różnie to bywa. W sobote nakręce film jak autko pracuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15