Witam wszystkich
Problem OGROMNEGO spalania nie ustapił.... PALI JAK CZOŁG. Średnie spalanie wychodzi ok 16-17L/100 i to jeżdżąć ok 90-100km/h poza miastem.... WTF moze byc??
Napiszcie swoje koncepcje... sprawdze każda krok po kroku!!
_________________ Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-02-03, 10:55
To nie jest czołg tylko M20 B25 tak mam być
Moje tyle samo pali tylko że po mieście
Szukać : sonda , czujnik temp silnika , nieszczelny układ paliwowy ,
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-02-03, 10:57
Cypisek nie powtarzaj
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Nie ustapił po tym jak sprawdziłem:
- szczelnośc dolotu
- wymieniłem węze paliwowwe (bo faktycznie tamtendy sie lało)
- wymieniłem wentylator nadmuchu (poprawiła sie praca silnika ))
Nadal faluja obroty miedzy 800-1000. Ma czasami czwkawke jak mu nagle wcisne gaz to mu obroty spadaja do 500 po czym budzi sie zwierze...i nie jest to leniwiec ))
Reakcja na dodanie gazu jest zajebista... od razu idzie bokiem )) Zalalem poki co 21L i mam przejechane 90km.... jeszcze paliwo jest wiec Wam powiem na ile mi wystarczyło. Jakbym przejechał 170km to byłbym cholernie zadowolony. Ale poki co to sie nie zapowiada tak optymistycznie.
[ Dodano: 2011-02-04, 10:30 ]
Kolejny zbiornik poszedł w eter....nie wyjete 17L/100km. Odłaczyłem sonde lambde... chwile pochodził i zdechł. Po kolejnym odpaleniu chodzi rowno na ok 850 obr/min . Zalałem kolejne 21L i sprawdze ile wciagnie bez sondy. A mam do Was pytanie... do czego słuzy ta śrubka zaznaczona kluczem??
https://picasaweb.google.com/101489290398633529994/BMWE30#5569764293586195842
[ Dodano: 2011-02-06, 16:51 ]
Po wkręcenie tej sruby zaczał zdecydowanie mniej palić. Zaczeły sie jednak problemy z rozruchem czy to na zimnym czy na ciepłym. Efekt?? Zmiana przepustnicy na taka bez śrubki ) Efekt? 2 godziny prób zapalenia..... po czym zapalił od strzała ni z gruszki ni z pietruszki...
zobaczymy ile teraz będzie złopał...
_________________ Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach