Do 8go kwietnia wpłaca 1 tura.
Od 11go kwietnia zaczynają się wpłaty rezerwy (czyli 2 tury).
Przypominam że tak jak zawsze będzie decydowała kolejność sływania przelewów.
Mała notatka, ponieważ zdarza się różna interpretacja co do terminu kiedy mają zacząć się wpłaty rezerwy.
Rezerwa zaczyna swoje wpłaty dopiero 11go kwietnia.
Data dokonania przelewu musi opiewać na 11 kwiecień.
Można zrobić przelew o godzinie 00:01 11 kwietnia, ale proszę być fer wobec reszty kolegów z rezerwy i nie robić przelewów w piątek czy sobote. Data od ktorej liczymy rezerwe to poniedziałek tj. 11 kwietnia.
Jeśli ktoś zrobi przelew w piątek 8go, to nię biedzie się on liczył (zostanie odesłany).
W razie jeszcze nie jasności proszę pisać..
PZDR!!
LUKAS
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Lukas - proszę o przekazanie mojego opłaconego miejsca w klasie I pod nickiem "Skwirek II" Albertowi i tym samym wpisanie na liste zawodników użytkownika 318Albert.
Pancin właśnie podesłał mi Harmonogram na najbliższe BTD
HARMONOGRAM CZASOWY
8.30-9.40 – Zapisy w Biurze Imprezy oraz Badanie Techniczne
9.45-10.00 – Odprawa z uczestnikami
10.00-12.00 – Trening wolny
12.00-17.00 – Przejazdy punktowane prób S1 i S2 (z uwzględnieniem 15 min. przerwy technicznej) oraz jazdy dowolne
17.15 – Oficjalne ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Sporo osób ciągle suszy mi głowe o to że jest limit 40 aut.
Nowa trasa S1 projektowana przez Pancina powinna być dużo płynniejsza niż S1 z 2010 roku. Dlatego też w drodze eksperymentu może na I BTD 2011 pojechać pozostała rezerwa, ale bez dopisywania się już kogokolwiek, mówię tu o osobach z poniższej listy:
Osoby zainteresowane startem proszę o przelewy do 18go kwietnia.
Tym którym zwróciłem przelew w dniu dzisiejszym, proszę o dokonanie ponownie przelewu.
ALE w przypadku, jesli okarze się że mimo wszystko zawodnicy beda narzekac na przestoje miedzy probami, to na nastepnym BTD poworci limit 40 załóg.
PZDR!!
LUKAS
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Sporo osób ciągle suszy mi głowe o to że jest limit 40 aut.
Nowa trasa S1 projektowana przez Pancina powinna być dużo płynniejsza niż S1 z 2010 roku. Dlatego też w drodze eksperymentu może na I BTD 2011 pojechać pozostała rezerwa, ale bez dopisywania się już kogokolwiek, mówię tu o osobach z poniższej listy:
Czy w związku z tym, ze mamy 16 osób więcej (czyli 2400zł) to wpłaty bedą zredukowane?
Osobiście mam nadzieje że powiększenie limitu ilości osób jest podyktowane chęcią dopuszczenia większej ilości osób Przyznaj szczerze ile robisz kilometrów na SuperOesie Zapisując się na tą imprezę miałem nadzieje że przejadę taką samą ilość kilometrów jak rok temu a nie będę królikiem doświadczalnym czy 56 osób też da radę przepchnąć Osobiście mogę i 200 zł zapłacić aby się wyjezdzić na pół roku albo rok. Myślę że każdy mógł się w porę zapiasć LUKAS, trzymamy się regulaminu do końca albo niech każdy wprowadzi swoje zmiany. W żadnym poście nie ma napisane że organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie
Wg. mnie pomysł jest średni. Nie to żebym miał coś przeciwko ludziom z rezerwy chodzi o to ze grafik będzie napięty i znając życie wszystko się przeciągnie i na wolne jazdy zostanie mało czasu. SuperOES to nie to samo, tam 2 zapoznawcze, 3 próby i do domu. BTD było kameralne, można było się wyjeździć do woli. Pozdrawiam.
LUKAS - ta zmiana jest nie w porządku. Osobiście liczyłem że 40 aut i troszkę pojeżdżę ale 56 . Jestem zdecydowanie wkurwiony na twoją (waszą ) decyzję.
Osobiście mam nadzieje że powiększenie limitu ilości osób jest podyktowane chęcią dopuszczenia większej ilości osób Przyznaj szczerze ile robisz kilometrów na SuperOesie Zapisując się na tą imprezę miałem nadzieje że przejadę taką samą ilość kilometrów jak rok temu a nie będę królikiem doświadczalnym czy 56 osób też da radę przepchnąć Osobiście mogę i 200 zł zapłacić aby się wyjezdzić na pół roku albo rok. Myślę że każdy mógł się w porę zapiasć LUKAS, trzymamy się regulaminu do końca albo niech każdy wprowadzi swoje zmiany. W żadnym poście nie ma napisane że organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie
Reasumując jestem przeciw tym zmianom
chcialem powiedziec to samo nie bede sie powtarzał
Osobiście mam nadzieje że powiększenie limitu ilości osób jest podyktowane chęcią dopuszczenia większej ilości osób
A czym innym Przeczytaj pare wczesniejszych postów i zastanów się czy niema tam odpowiedzi na to o co zapytales...
Marcin323 napisał/a:
Osobiście mogę i 200 zł zapłacić aby się wyjezdzić
Marcin nie przesadzaj, przeciesz marudziłeś nawet przy wysokosci obecnego wpisowego...
Wanat napisał/a:
chodzi o to ze grafik będzie napięty i znając życie wszystko się przeciągnie i na wolne jazdy zostanie mało czasu
Pierwsze BTD szły całkiem płynnie mimo liczby okolo 50 zawodnikow.
Poźniej zaczelismy modernizowac trasy przez co trzeba bylo ograniczyc ilosc aut.
Chcę sprobowac wrocic do pierwotnej formy.
ogolny napisał/a:
Jestem zdecydowanie wkurwiony na twoją (waszą ) decyzję.
Łuukasz słownictwo proszę Cie ...
Pomysł i decyzja jest moja, Pancina poprosilem o ulozenie plynnej S1 na wzor pierwszych BTD.
Pamiętajmy że impreza jest typowo for fun i kiedyś jechało więcej aut i wszyscy byli zadowoleni i mega wyjezdzeni, a limit 40 aut spotkal sie ze sporym sprzeciwem.
Chcę robić tak żeby kazdy byl zadowolony. Jak sie nie uda, to zostaniemy przy limicie niezaleznie od tego jak plynne beda przejazdy.
Jesli ktos nie doczytał tak jak Marcin 323i to powtórzę, że w zleznosci o tego ile osob z rezerwy sie dopisze, takie odpopwiedznie beda korekty wpisowego juz na torze.
PZDR!!
LUKAS
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Moze pisze troszke tendencyjnie - zalapalem sie z listy rezerwowej, ale:
Wydaje mi sie ze slowa ktore teraz padly sa troszke nie na miejscu wzgledem organizatorow. Pomijajac juz Wasze przekonania o slusznosci ich decyzji, wydaje mi sie ze nalezy sie im wielki szacunek za ogrom prac zwiazanych z organizacja Beemka Klub Track Day. Pamietajmy o tym ile czasu poswiecaja na to zeby zorganizowac dla nas genialna calodniowa zabawe za bardzo male pieniadze. Jak wiadomo, nie da sie przy tak duzej grupie zadowolic wszystkich uczestnikow, kompromisy sa wiec jak najbardziej na miejscu.
Dla wszystkich malkontentow mam rade - zorganizujcie track day na wlasna reke ! Ja z checia przyjade i dostosuje sie do regul
LUKAS Bez sensu zmieniać to co było ustalone
IMO jak kiedys było więcj niż 40 startujących to straaaaasznie dłuo się czekało na przejażdzkę.
Po co zmieniać coś, co było naprawdę dobre
P.s. Ja na 99% będę jechał w I Klasie autem mojego brata - Luca wątpie abym odebrał czarną do tego czasu.
_________________ Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
Marcin, limit był wprowadzony ponieważ modernizacje prob to wymusily, na poczadku było OK, mimo wiekszej ilosci zalog.
Dlatego chcialbym aby trasa byla tak ulozona w miare bez kolizyjnie, zeby nie bylo wiecej stania jak do tej pory, a przynajmniej wiecej zawodnikow dzieki temu moze pojechac.
Tak to jest jak chce sie wszystkim dogodzic.
W razie niewypału, limit wroci bez apelacyjnie, chyba ze wiekszosc po I BTD 2011 bedzie chiala zostac przy liczbie okolo 50 zalog.
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach