BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
nie odpala m30b35,brak iskry,pomocy
Autor Wiadomość
michalek206 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 14 Kwi 2011
Skąd: KrK
Wysłany: 2011-04-17, 10:18   nie odpala m30b35,brak iskry,pomocy

Witam szanownych kolegów fachmanów.
Mam problem z silnikiem m30b35 w E30.Kilka dni temu odpaliłem silnik i wszystko grało i buczało ;) zgasiłem autko i gdy po chwili zapalałem je jeszcze raz, zapaliło na 10 sekund i zgasło...tym razem już na dobre :( nie chciała za nic odpalić,więc sprawdziłem iskrę..oczywiście brak :( i teraz tak,po kolei zacząłem sprawdzać: Kable - OK , Palec i Rozdzielacz (nowy) - OK, Świece (nowe) - OK , cewka WN - OK ( podłączaliśmy cewkę od kolegi taką samą),potem sprawdziłem jeszcze kompa bo mam drugiego i objaw taki sam,auto kręci ale iskry nie ma :( i już nie wiem co to może być.Podejrzewam jeszcze może że gdzieś jest brak masy??albo coś w instalacji się powaliło:( No nie wiem normalnie:( szukałem tutaj na forum ale wszystko co było napisane sprawdziłem i dalej kiszka,jeszcze jutro będę sprawdzał czujnik położenia wału,tylko wie ktoś jaką powinien mieć oporność?? ma ktoś może schematy instalacji do e30 325??
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2011-04-17, 16:17   

A jak czujnik położenia wału?
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-04-17, 17:23   

Pomiędzy 1 a 2 pinem powinien być opór około 550 ohm. Oznaki wskazują właśnie na uszkodzony czujnik.
_________________


E30 + E91
 
 
 
michalek206 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 14 Kwi 2011
Skąd: KrK
Wysłany: 2011-04-18, 12:10   

ok. W takim razie dzisiaj sprawdzę po pracy czujnik i napiszę co i jak:)
Mam nadzieję że to ten elemencik bo to by było najłatwiejsze :P


EHH jednak chyba łatwo nie będzie :( czujnik ma 500 ohm ;/
dzisiaj dostanę inny czujnik ale z podejrzeniem że też jest uwalony i sprawdzę na drugim ;/
Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły??:(

[ Dodano: 2011-04-20, 22:45 ]
sprawdziłem na nowym czujniku położenia wału i dalej nic :( ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł??

[ Dodano: 2011-04-23, 11:56 ]
:cry: widzę że chyba nikt mi nie pomoże :(

tak czy siak zapytam...
Po przekręceniu stacyjki na cewce na obydwu pinach jest + czy tak ma być??
O ile dobrze wyczytałem ze schematów do cewki idą 2 kable,zielony-to plus ze stacyjki i czarny czyli sterowanie z komputera.Teraz pytanko moje to czy nie mając oscyloskopu mogę jakoś sprawdzić czy ten sygnał idący na cewkę jest "przerywany"??
Czy komputer ustalając przerwania korzysta tylko z czujnika położenia wału??

PLISSSSS jak coś ktoś wie to proszę napisać:( ciepło się zrobiło,całą zimę robiłem przy aucie a tu dalej lipa:( to denerwujące i w nocy spać nie można:P
Ostatnio zmieniony przez michalek206 2011-04-18, 18:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15