BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odłaczona pompa paliwa
Autor Wiadomość
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2011-04-22, 06:26   Odłaczona pompa paliwa

Silnik m20b27 z osprzętem od m20b20.+podtlenek LPG :D
Od jakiegoś czasu jest problem z odpaleniem auta jak jest ciepły- odpala po drugim kręceniu troszkę dłuższym ;/ .
Ostatnio zauważyłem że po jeździe na LPG ( odłączona pompa paliwa) silnik po przełączeniu na PB (nadal odłączona pompa) silnik nie gaśnie lecz nadal pracuje ( nie sprawdzałam jak długo tak pochodzi ale z 3 min na pewno może dłużej).
Skąd paliwo w układzie pomimo wyłączonej pompy???
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-04-22, 06:47   

Cytat:
silnik po przełączeniu na PB (nadal odłączona pompa) silnik nie gaśnie lecz nadal pracuje ( nie sprawdzałam jak długo tak pochodzi ale z 3 min na pewno może dłużej).


To niemożliwe jest. Może jednak dalej ciągnie sobie gaz?
_________________


E30 + E91
 
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2011-04-22, 07:20   

Jest to możliwe , bo jadąc na LPG i przełączę na PB ( nie włączając pompy) to jakby szedł na oba paliwa dławi i dusi. Ale tylko przez chwile :idea:
Z tego co pamiętam to Ubott -owi kiedyś spalało oba paliwa równocześnie.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-04-22, 07:25   

Może nie działa elektrozawór od gazu, cały czas dostaje gaz. Mieszanka stechiometryczna jest skopana i dlatego ciężko pali.
_________________


E30 + E91
 
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2011-04-22, 17:03   

Rzeczywiście coś z odłączaniem LPG jest nie tak. Bo w trakcie jazdy jak przełączę na Pb to 300-400 m przejeżdżam ( odłączona pompa) i dopiero jest wypalony gaz. :idea:
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-04-22, 18:42   

ogolny napisał/a:
Z tego co pamiętam to Ubott -owi kiedyś spalało oba paliwa równocześnie.


Ubott tak mial w Borsku w 2007 chyba jak bylismy.

A ja tak jak i cypisek sklanialbym sie ku temu ze nie odlacza ci gazu i dlatego jedzie dalej.



Ewentualnie masz jedyny na swiecie samochod ktory pracuje bez paliwa :!: :!: :shock: :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-04-22, 18:45   

u mnie bylo podobnie jak się skopał elektrozawór w parowniku - auto po wyłączeniu gazidła nadal chodziło - i były problemy z odpaleniem - miałem automat odpalający zawsze na PB
 
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2011-04-22, 18:54   

Właśnie jak postoi dłużej to gaz odparuje i wtedy nie ma problemów z odpalaniem na Pb.
Cytat:
A ja tak jak i cypisek sklanialbym sie ku temu ze nie odlacza ci gazu i dlatego jedzie dalej.


Przeczytaj uważnie co napisałem powyżej :wow:
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-04-26, 04:27   

Na parowniku masz śrubę - tę większą , wykręć ją - tak prawie po koniec gwintu i sprawdź czy wtedy jest to co opisujesz . Tak - parownik , nie - regulacja lub wymiana membrany i czyszczenie.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2011-04-26, 05:57   

Z racji tego że parownik ma 5 lat i jakieś 150tyś km , lepiej nie ruszać bo się możne rozsypać :lol:
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-04-26, 20:44   

ogolny napisał/a:
Z racji tego że parownik ma 5 lat i jakieś 150tyś km , lepiej nie ruszać bo się możne rozsypać

Właśnie dlatego trzeba go ruszyć, a najlepiej zregenerować membrany i gumki.
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2011-04-28, 10:50   

Problem rozwiązany. Mianowicie w trakcie czyszczenia elektromagnesu odwrotnie został zamontowany element ruchomy :( Teraz działa :)
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-05-01, 12:46   

ogolny napisał/a:
w trakcie czyszczenia elektromagnesu odwrotnie został zamontowany element ruchomy :( Teraz działa :)
NIkt nie mówił że ktoś coś rozbierał :)
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15