Pomógł: 30 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-04-19, 23:28
też mi sie wydaje ze nie warto reanimowac tego egzemplarza ale to nie mi oceniać.
Ale jak sie brać za reaniamacje to porzadnie i np.blotniki i elementy blacharskie kupowac w aso bo majatku nie kosztuję a znalezienie uzywanego blotnika w igla stanie graniczy z cudem.
Pisze z wlasnego doswiadczenia bo też przerabialem blaharkę w moim cabrio i skonczyło sie na tylnych blotnikach z aso...
może i z dołem od ety ale w dowodzie będzie 323i...a 316 z m20b25 pod maską nadal nędzie 316-ką...
trochę roboty jest niepowiem...a te fartuchy błotników i tak nie będą widoczne poza tym i tak pójdą w konserwę...ja tam lubie takie projekty i życzę wytrwałości bo efekt jak sądzę będzie ciekawy...widzę ładne spawy na reperaturkach...aha i nie nakładaj na nie gumy w miejscach lakierowanych...tylko tzw. glek - szpachla z włóknem szklanym i szpachel wykańczająca...polecam produkty firmy Novol...czekam na efekty...
323 ma wydech po obu stronach? bo jak tak to też bym go oporowo ratował. Pełen szacun za włożona prace widać że lubisz to auto. Nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć można z bawarii zamówić nowa goła karoserie e30 w pokładzie za 20 kafli z transportem. To tyle jeśli chodzi o porady przy blacharce bo się nie znam na tym, ale jak będą problemy z elektryką pisz smiało
_________________ nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, tylko boczną.
Swapy,naprawa elektroniki(wzmacniacze lampowe,gramofony itp.)
E21 to na pewno było w takiej wersji E30 też widziałem, ale nie mam pewności czy seryjnie tak wychodziły wyglądało na orginał, a nie jakaś rura pod zderzakiem
_________________ nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, tylko boczną.
Swapy,naprawa elektroniki(wzmacniacze lampowe,gramofony itp.)
poki co moze nie pokazuj za bardzo zdjec z prac , tylko jak juz bedziesz mial jakies 75 % prac , poki co strasznie to wyglada , a pod maska to wogole tragedy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2011 Skąd: mysłowice
Wysłany: 2011-05-01, 09:47
dzięki, sporo tam przydatnych informacji
na pewno się przyda
oprócz numeru seryjnego są jeszcze na skrzyni jakieś inne oznaczenia?
getarg 240 i 260 to mam rozumieć że jeśli numer seryjny zaczyna sie od 240 to jest getarg 240 a jak 260 to jest getarg 260?
czy mam je dokładnie wyskrobać z tego syfu i szukać innych oznaczeń?
a powiedz czy ta czerwona farba na przednich fartuchach i kielichach itp to tzw minia? czyli jakoś tam farba tlenkowa antykorozyjna? jeśli tak, to co potem z tym robisz? czy to tylko takie chwilowe zabezpieczenie, czy poźniej na to dajesz jakiś podkład? bo raczej po nałożeniu na to jakiejkolwiek farby z rozcieńczalnikiem ta minia zostanie ruszona i sie zważy
o kurde podziwiam kolege za zapał , nieżle była przeżarta...troche rzucaja się w oczy te wzmocnienia błotników.. ,przednie lampy to od e30 nie widziałem jeszcze takich
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2011 Skąd: mysłowice
Wysłany: 2011-05-19, 15:43
narazie zadowole się obojętnie jakimi lampami do e30 bo przy tych mocowaniach na przednim pasie mam nieźle nasrane, a zmiana z soczewek na starszy typ to już nie jest problem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach