Wczoraj korzystając z sprzyjającej aury zabrałem się za wymianę wahaczy przy mojej e30 na nowe z hamulcami na tarcze, i mam problem ze śrubami nie mogę ich ruszyć ani odrobinę, pole manewru jest bardzo małe a śruby mocno trzymają, czy lepiej zdjąć całą belkę czy potraktować je dużą ilością wd40??perspektywa odkręcania belki trochę mnie przeraża bo trzeba będzie chyba wydech zdemontować i wał odkręcić , może ktoś kto wymieniał już na na to jakiś patent, proszę o pomoc, pozdro.
Dodaje nowe foty z postępu prac przy odbudowie mojej e30. Temat tylnego zawieszenia na razie odpuszczam, poczekam aż auto będzie na chodzie i wtedy oddam go do jakiegoś mechaniora żeby on się tym zajął. Zająłem się za to przednim zawieszeniem, zakupiłem komplet sworzni i tulejek firmy meyle (tulejki pełne acentryczne), wczoraj wykręciłem wahacze które zostały odmalowane, oraz zdemontowałem mcPersony i założyłem sprężyny obniżające z amorami bilsteinB6 oraz wymieniałem miskę olejową i montowałem osłonę na kolo zamachowe której mi brakowało. w środku autko już praktycznie gotowe, położyłem nowy dywan, skompletowałem osłony, przykręciłem nowe podgrzewane fotele sportsitze(nabyte za 80 zł z powypadkowego auta a trzeba jedynie fotel kierowcy obszyć ), pozostało zamontować kanapę tylną która wczoraj została wyprana i założyć nową podsufitkę ale to dopiero za jakiś czas bo fundusze są trochę ograniczone Pod maską jeszcze bałagan, trzeba zamontować zbiorniczek od wspomagania i od spryskiwaczy oraz wymienić gumę przepływomierza, ale tym zajmę się na koniec. Zdemontowałem również instalacje gazową bo nie mam zamiaru zamęczyć nowego silnika gazem. Mam pytanie do kolegów, jak wymontować wentylator nawiewu bo nie chodzi mi na żadnym biegu i czy może to jest kwestia przełącznika bo miałem już raz wymieniany wentylator u mechanika i krótko po tym przestał chodzić na drugim a potem na trzecim biegu?
Ostatnio zmieniony przez marcin2lo18 2011-05-15, 11:54, w całości zmieniany 2 razy
Coś słyszałem o tym oporniku ale gdzie on się znajduję?? A masz może jakieś foto tej klapki albo link z realoem?? Bo pod maskę zajrzałem i dalej nie wiem gdzie szukać:/ z góry dzięki
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-18, 15:47
Klapka jest w komorze silnika, na ścianie grodziowej, na samym środku, zdejmiesz maty wygłuszające i będziesz widział. Opornik dmuchawy jest na obudowie nagrzewnicy.
Wentylator sprawdzony, na krótko elegancko kręci, więc chyba kwestia tego opornika, dzięki za pomoc. A czy ktoś może teraz odpowie mi na pytanie o sonde lambda, jakie kolory od sądy(2 białe, czarny i szary) odpowiadają kolorom w wiązce silnika??
Potrzebuję przepływki do m20b20 083 końcówka ale ceny w polsce mnie powalają i jeszcze obawiam się, że co druga to reklamowana jako sprawna a są już rozsypane po gazie dlatego zacząłem szukać na angielskim ebayu bo mam tam rodzinę i zastanawiam się czy od b25 byłaby dobra do mojego auta bo są dwie ciekawe propozycje a ktoś mi kiedyś mówił, że nawet lepiej chodzi 2.0 z przepływką od 2.5
Witam wstawiam kolejne fotki z prac nad moją E30, błotniki przykręcone(potrzebuję jedną listwę boczną na błotnik) zawieszenie już złożone, auto nareszcie może się pochwalić glebą brakuje mi tylko dystansów żeby założyć fele na przód, może ktoś z kolegów ma na sprzedaż dystanse o grubości 20mm?? Auto zalane nowym olejem po wymianie miski, oraz ma już nowy przepływomierz, który poprawił pracę silnika potrzebuję jeszcze łącznik podciśnienia gumy przepływomierza z serwem bo założony jest prowizoryczny trójnik i lekko faluje na obrotach. W ciągu tygodnia założone zostaną nowe końcówki drążków(czekam na paczkę) i sonda. A w sobotę szykuję się na grubą akcje z zakładaniem podsufitki mam nadzieję że podołam , potem już tylko przykręcić maskę(kupię siłownik), złożyć światła przednie, przymocować zbiorniczki, listwy od dywanu, oraz wymienić opornik nawiewu bo chodzi tylko na 4 biegu i w drogę o ile starczy mi w tym miesiącu kasy na nowy akumulator zaległe ubezpieczenie i przegląd, ale to już szczegóły Pozdro
Ostatnio zmieniony przez marcin2lo18 2011-06-27, 16:32, w całości zmieniany 2 razy
Witam kolegów wczoraj znowu działałem trochę przy aucie, wyjmowałem szyby i zakładałem nową podsufitkę, do wymiany poszła linka od gazu, oraz ogarnięty został temat łącznika podciśnienia z serwem także jest już fabryka ale dalej mam problem z pracą silnika i bardzo proszę o radę w tej kwestii-mam dwie przepływki do m20b20 jedną starą użytą jeszcze przy swapie goście którzy przekładali mi silnik ocenili że jest z nią coś nie tak i radzili kupić nową na niej silnik chodzi równo na jałowym ale jak go przegazuje to zaraz potem sie zalewa i gaśnie, na drugiej przepływce silnik faluje na jałowym ale ładnie się wkręca do odcięcia i wraca do niskich, jeden kolega doradził mi regulacje przepływki tą śrubą na imbus tylko na której się skupić, która waszym zdaniem wykazuję gorsze objawy?? Zdjęcia z wczorajszych prac dodam wieczorem, pozdro
Witam wszystkich i zwracam się z apelem o pomoc bo jestem już na prawdę zdesperowany, nie mogę dojść do ładu z moim autem, na wolnych obrotach strasznie faluje ale niby wkręca się gdy się jej prze gazuje gorzej już gdy się zacznie jeździć po około kilometrze silnik się zalewa i trzeba kombinować odpinając przepływkę itp żeby dalej jechać, wszyscy z którymi gadam obstawiają przepływomierz, próbowałem go regulować śrubą od powietrza bocznikowego ale to mały efekt daje może ktoś z okolic torunia ma m20b20 w swoim aucie i zechciałby podjechać żeby podmienić przepływki i sprawdzić jak to będzie chodziło, to już drugi przepływomierz, który kupiłem i nie uśmiecha mi się kupować trzeciego :zly: proszę o pomoc bo normalnie mam ochotę wyciągnąć ten silnik z powrotem bo już niby pracę końcowe a tu nie można się jeszcze cieszyć autem
Witam wszystkich chciałbym poinformować że wczoraj odbyłem dziewiczą podróż po remoncie moim autem do domu co prawda bez przeglądu i na falującym zalewającym się silniku ale dałem radę dzisiaj w końcu zrobię zdjęcia jak to wszystko wyszło, nie jestem do końca zadowolony ale muszę się cieszyć tym co jest na tą chwilę ponawiam prośbę do kolegów z torunia lub okolic, może ktoś podjechałby do mnie żeby podmienić przepływki tak żebym na 100 % miał już pewność że to mi krzaczy, a jeszcze lepiej jak ktoś z okolic ma na sprzedaż przepływkę do m20b20 z końcówką 083. Pozdrawiam
Witam dodaje kilka aktualnych fotek mojej e30 od ostatniego posta ogarnąłem trochę rzeczy chociaż nie było łatwo bo doprowadzić beemke do dobrego stanu to nieraz droga przez mękę Falowanie które spędzało mi sen z powiek zlikwidowane, chociaż nie jest do końca wyleczone bo niby przyczyną był silniczek krokowy oraz czujnik temp i na tą chwilę od krokówki jest odłączony sygnał a kumpel szuka mi jakieś sprawnej bo nie mam zamiaru kupować w ciemno z allegro. Po założeniu większych kółek rozsypało się łożysko od tylnego lewego koła i miałem z tym nie lada problem ale już też temat ogarnięty i obecnie już pomykam sobie bunią po ponad 2 latach czekania Na razie jestem ale za niedługo wymieniam wszystkie łączniki stabilizatorów, dalej będę wymieniał uszczelkę pod miską bo trochę kapie oraz czujnik ciśnienia oleju, następnie chce założyć hamulce na tył na tarczę oraz wymienić wszystkie 4 drzwi bo są małe ogniska rdzy oraz na prawych przednich i tylnych lewych mam wgniecenia:/ i tylną klapę bo ma wgniotke i pojawiają się pęcherze. Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach