BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30]problemy z silnikiem M20
Autor Wiadomość
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-19, 06:24   

norb, sa takie przeplywowe mierniki cisnienia. Zaklada sie go na przewod i mierzy cisnienie. Bawilem sie kiedys czyms takim ale nie posiadam wiec nie pomoge w tej kwestii. W kazdym troche lepszym warsztacie powinni miec cos takiego. Cisnienie powinno wynosic dla M20 ok. 3,5 bara o ile sie nie myle. Ewentualnie jak masz taka mozliwosc to poprostu podstaw druga pompe paliwa do zbiornika i zobacz co sie bedzie dzialo.
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-19, 06:27   

lysy174 napisał/a:
Powiedz mi czy ktos u ciebie sprawdzil cisnienie paliwa przed listwa wtryskowa???


norb napisał/a:
uto idzie dopiero od 3,5 tys obrotów przed tą granicą ma muła ;|


Pompa paliwa odpada.
_________________


E30 + E91
 
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-05-19, 08:21   

Zgadzam się z Cypiskiem to nie jest wina pompy :!:


POTEGAT miałem E30 z plastikiem pod maską faktycznie dobrze to jeździ ale nie ten dźwięk :wink:
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-19, 09:55   

dalej masz ten problem??
Sprawdź kabelek (nie paietam kolou ale byba brazowo/zielony) który idzie na mase przy rozruszniku...bo poczytałem te Twoje objawy i wychodzi ze sa podobne do moich. Albo masz urwany kabel albo źle przylega masa silnika. Koniecznie sprawdx ten kabelek przy rozruszniku
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-05-19, 12:31   

o.ki....sprawdze...a od czego ten balek jest?? moze to mieć taki wpływ na dławienie sie auta :|
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
Ostatnio zmieniony przez norb 2011-05-19, 12:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-19, 21:13   

Cypisek napisał/a:
lysy174 napisał/a:
Powiedz mi czy ktos u ciebie sprawdzil cisnienie paliwa przed listwa wtryskowa???


norb napisał/a:
uto idzie dopiero od 3,5 tys obrotów przed tą granicą ma muła ;|


Pompa paliwa odpada.




Caly pic w tym panowie ze w tym temacie o problemach z autem pisza dwie osoby i ja pisze do tej drugiej (nord) u ktorej to moze byc pompa paliwa :wink: [/b]
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-05-19, 21:54   

lysy174, słuchaj dzis podmieniłem pompe i jest to samo... ;/ nic nie zmieniło w pracy silnika....
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
maaaad 



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2011-05-19, 23:56   

W moim poprzednim e30 (też m20b20) też któregoś dnia auto zaczęło mi szarpać przy ruszaniu. Szarpanie ustało po... Wytrzepaniu filtra powietrza :lol: (oczywiście następnego dnia kupiłem i założyłem nowy).
_________________
 
 
lysy174 
vel. MUMINEK



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-20, 06:28   

norb, a jak wyglada u ciebie sprawa z lewym powietrzem? Sprawdzałes szczelnosc ukladu dolotowego? Nigdzie nie ma jakiegos pekniecia, dziury? Samochod kupiles zagazowany wiec moze poprzedniemu wlascicielowi strzelil gaz i gdzies zasysa sobie lewe powietrze.
_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :prosze:



Było: E34 520iA rok 1989
.........E30 320i rok 1988
.........E36 318is COUPE '92 mit sperre
.........żona miała Forda Focusa
.........E46 323 rok '98
.........E46 330Xi rok '00
.........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04
.........E46 320D rok '05
.........E46 318i rok '99
.........E46 316i Compact rok '03
.........E46 330xi Touring 2002

Jest: E91 325ix 2008, E46 320Ci 2000
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-05-20, 07:27   

maaaad, co do filtra powietrza to zaraz po kupnie auta wymieniłem wszystko(olej,rozrząd,filtry wszystkie) teraz mam zakupioną nową wkładke K&N dalej nic nie zmieniło, lysy174, co do lewego powietrza to guma od przepływki do przepustnicy jest nowa wymiana poszła zaraz po kupnie auta(stara wiadomo rozszarpana była) wszystko uszczelniłem sylikonem i teflonem(rurki od podciśnienia) po przyłożeniu ręki do rury dolotowej auto gaśnie wiec chyba dobrze jest prawda?? :P
grzebiąc po youtube znalazłem taki filmik http://www.youtube.com/watch?v=gB23yeqhOKE piszą bład lambdy...tylko ze ja wymieniłem i jest to samo
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
Ostatnio zmieniony przez norb 2011-05-20, 08:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
HARY E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Maj 2011
Skąd: piaseczno
Wysłany: 2011-05-22, 12:16   

wlasnie ja tez mialem wszystko podmienione i problem tkwil nadal :!:
a teraz mam m20b25 i moze ktos wie o co chodzi bo pali kabel masowy od czujnika poziomu oleju, w kosci od silnika sa 4 piny wiecej a silnik od e34 czy jest różnica miedzy nimi bo kazdy mowil ze podpinam kosc strzal w bendx i powinien hulac a tu porazka :!:
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-22, 12:30   

lysy174 napisał/a:
Cypisek napisał/a:
lysy174 napisał/a:
Powiedz mi czy ktos u ciebie sprawdzil cisnienie paliwa przed listwa wtryskowa???


norb napisał/a:
uto idzie dopiero od 3,5 tys obrotów przed tą granicą ma muła ;|


Pompa paliwa odpada.


Caly pic w tym panowie ze w tym temacie o problemach z autem pisza dwie osoby i ja pisze do tej drugiej (nord) u ktorej to moze byc pompa paliwa :wink: [/b]


norb napisał/a:
lysy174, słuchaj dzis podmieniłem pompe i jest to samo... ;/ nic nie zmieniło w pracy silnika...


lysy174, i tak się myliłeś :wink:

[ Dodano: 2011-05-22, 13:41 ]
norb, wymień czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka) i podmień czujnik położenia wału korbowego.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11