norb, sa takie przeplywowe mierniki cisnienia. Zaklada sie go na przewod i mierzy cisnienie. Bawilem sie kiedys czyms takim ale nie posiadam wiec nie pomoge w tej kwestii. W kazdym troche lepszym warsztacie powinni miec cos takiego. Cisnienie powinno wynosic dla M20 ok. 3,5 bara o ile sie nie myle. Ewentualnie jak masz taka mozliwosc to poprostu podstaw druga pompe paliwa do zbiornika i zobacz co sie bedzie dzialo.
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2011-05-19, 08:21
Zgadzam się z Cypiskiem to nie jest wina pompy
POTEGAT miałem E30 z plastikiem pod maską faktycznie dobrze to jeździ ale nie ten dźwięk
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
dalej masz ten problem??
Sprawdź kabelek (nie paietam kolou ale byba brazowo/zielony) który idzie na mase przy rozruszniku...bo poczytałem te Twoje objawy i wychodzi ze sa podobne do moich. Albo masz urwany kabel albo źle przylega masa silnika. Koniecznie sprawdx ten kabelek przy rozruszniku
_________________ Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
Powiedz mi czy ktos u ciebie sprawdzil cisnienie paliwa przed listwa wtryskowa???
norb napisał/a:
uto idzie dopiero od 3,5 tys obrotów przed tą granicą ma muła ;|
Pompa paliwa odpada.
Caly pic w tym panowie ze w tym temacie o problemach z autem pisza dwie osoby i ja pisze do tej drugiej (nord) u ktorej to moze byc pompa paliwa [/b]
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
W moim poprzednim e30 (też m20b20) też któregoś dnia auto zaczęło mi szarpać przy ruszaniu. Szarpanie ustało po... Wytrzepaniu filtra powietrza (oczywiście następnego dnia kupiłem i założyłem nowy).
norb, a jak wyglada u ciebie sprawa z lewym powietrzem? Sprawdzałes szczelnosc ukladu dolotowego? Nigdzie nie ma jakiegos pekniecia, dziury? Samochod kupiles zagazowany wiec moze poprzedniemu wlascicielowi strzelil gaz i gdzies zasysa sobie lewe powietrze.
_________________ BMW - Bóg Mnie Wybrał
Było: E34 520iA rok 1989 .........E30 320i rok 1988 .........E36 318is COUPE '92 mit sperre .........żona miała Forda Focusa .........E46 323 rok '98 .........E46 330Xi rok '00 .........E83 X3 3.0 (not powered by LPG) rok '04 .........E46 320D rok '05 .........E46 318i rok '99 .........E46 316i Compact rok '03 .........E46 330xi Touring 2002
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-05-20, 07:27
maaaad, co do filtra powietrza to zaraz po kupnie auta wymieniłem wszystko(olej,rozrząd,filtry wszystkie) teraz mam zakupioną nową wkładke K&N dalej nic nie zmieniło, lysy174, co do lewego powietrza to guma od przepływki do przepustnicy jest nowa wymiana poszła zaraz po kupnie auta(stara wiadomo rozszarpana była) wszystko uszczelniłem sylikonem i teflonem(rurki od podciśnienia) po przyłożeniu ręki do rury dolotowej auto gaśnie wiec chyba dobrze jest prawda??
grzebiąc po youtube znalazłem taki filmik http://www.youtube.com/watch?v=gB23yeqhOKE piszą bład lambdy...tylko ze ja wymieniłem i jest to samo
_________________ "LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
Ostatnio zmieniony przez norb 2011-05-20, 08:16, w całości zmieniany 2 razy
wlasnie ja tez mialem wszystko podmienione i problem tkwil nadal
a teraz mam m20b25 i moze ktos wie o co chodzi bo pali kabel masowy od czujnika poziomu oleju, w kosci od silnika sa 4 piny wiecej a silnik od e34 czy jest różnica miedzy nimi bo kazdy mowil ze podpinam kosc strzal w bendx i powinien hulac a tu porazka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach