Wysłany: 2011-06-17, 15:02 Skrzynia i dyfer od 324td w 320i ?
Mam małe pytanko. Mianowicie - co teoretycznie powinno się zmienić po zmianie skrzyni biegów oraz dyfra w e30 320i na skrzynie i dyfer od 324td ?
Samochód powinien mieć krótsze biegi, lepsze przyspieszenie i mniejszą prędkość max ?
Czy może dłuższe biegi, zbierać się jak ślimak i większą prędkość max ?
A może nic się nie zmieni ?
W internecie są wszelakie opinie, jedni polecają, drudzy odradzają, jeszcze inni piszą że nic się nie zmieni albo samochód będzie sie zbieral gorzej od golfa 1.3.
Jakie jest wasze zdanie na ten temat ?
_________________ BMW E30 320i Alpinweiss II
Ostatnio zmieniony przez Cash 2011-06-17, 15:03, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-06-17, 15:35
elo cashasty!
na te pytanie nikt ci nie odpowie jak nie napiszesz jaki dyfer miales a jaki zamierzasz wsadzic! akurat dyfer z 320i jak i 324d mogly byc takie same!!
pozdro witam na forum
Skrzynie ponieważ urwany wał mi pourywał łapy, a że dorwałem po taniości skrzynie od diesla to ją wsadziliśmy. Nie zdążyłem przetestować bo po wyjeździe na ulicę dyfer się zaczął sypać
I jutro będę brał dyfer od diesla. Aktualnie mam dyfer 4,27 jeżeli się nie mylę, a będę wsadzał 3,91 albo 3,73 nie jestem pewien jeszcze co to jest dokładnie i właśnie pytam się was drodzy forumowicze, ponieważ chciałbym wiedzieć czego mogę się spodziewać bo takich modach
_________________ BMW E30 320i Alpinweiss II
Ostatnio zmieniony przez Cash 2011-06-17, 17:34, w całości zmieniany 1 raz
Z tego co sie orientuje to im mniejszy numer na moście czyli jego przełożenie auto jest wolniejsze ale ma większą prędkość maksymalną Czyli możesz mieć troszke słabsze odejście.
A skrzynia od diesela wydaje mi się że ma krótsze przełożenia czyli tutaj na plus do odejscia, ale co do skrzyni to ręki nie daję sobie uciąć
Ostatnio zmieniony przez Skwiro E30 2011-06-17, 18:35, w całości zmieniany 1 raz
Wszystkie biegi oprócz 4-tego są krótsze w skrzyni od diesla. Natomiast jeśli dyfer był fabryczny to ma przełożenie 3.25, a to sporo za dłuuuugo jak na 2-litrówkę. Obstawiam, że rozpędzisz się do jakichś 180 i dalej nie pójdzie bo nie będzie miała siły.
_________________ E30 320i samodzielnie składana - satysfakcja z jazdy gwarantowana
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Gru 2004 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-06-18, 20:46
WI$NIA napisał/a:
dalej nie pójdzie bo nie będzie miała siły.
- niekoniecznie, ja dostałęm dyfer od kompakta e36 (niewielkim przebiegiem) 3,28 i założyłem go do siebie w m40 1.8. Ciekawym było to , że do takiej stoperowej setki nic się nie zmieniło od poprzednika , ale prędkość maxymalna się zwiększyła - o ile nie wiem . Przy 160 auto dość żwawo przyspieszało jak na taki silnik - jak pisałem do ilu nie wiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach