Wysłany: 2011-06-23, 10:28 BMW E30 318is by D2Motorsport
MODEL: BMW E30 318is 90' rok
KOLOR: 181 Diamantschwarz
SILNIK: 1.8is 136KM + instalacja LPG sekwencja Stars VECTOR
ZAWIESZENIE: sprężyny H&R przód i tył obniżony -40/-60 sportowe zawieszenie BILSTEIN'a (żółte amortyzatory)
ŚRODEK: Drewniana kierownica JAMEX z nabą MOMO, fotele sportsitze Czarna Kratka IS
OSPOJLEPOWANIE: lotka IS na tylną klapę
FELGI: BBS 15" 4x100 opony 185/65/R15
Tak wyglądał na początku:
SILNIK: Silnik pozostawię bez zmian, zależy mi na ekonomicznym silniku (chociaż jednym w jednym samochodzie).
KOLOR: Na początku miał zostać oryginalny lakier, ale potem zdecydowałem się na zmianę. Chciałem by był bardziej czarny. W końcu padło na lakier DYNACOAT 606 Milky Way.
OSPOJLEROWANIE: Chciałbym założyć listwy boczne M-Technik II + progi, do tego dokładki pod zderzak przód i tył MT II i w planach są też zderzaki Oryginalne od M-Technik II, ale ciężko je dostać, zobaczymy co da się zrobić. Do tego spojler M-Technik II na tylną klapę, a lotkę IS zdejmujemy.
ZAWIESZENIE: Na razie zostawię to co jest, potem może coś pozmieniamy.
ŚRODEK: Chcę wstawić oryginalne skórzane fotele sportsitze, wiem że może być ciężko je dostać, ale będę się stara, dywan i tylną półkę trzeba by jakoś pofarbować na czarno, bo ten szary nie bardzo pasuje do mojego wnętrza. Aha, no i kierownica, wyrzucamy JAMEX'a i wrzucamy M-Technic II
FELGI: ATS 16" 4X100 przód 7,5J tył 9J do tego opony NANKANG NSII przód 195/45/R16 tył 215/40/R16
Co prawda, kupując go chciałem, aby miał jak najmniej rdzy i był w jak najlepszej kondycji, ale nie oszukujmy się, ten samochód ma już 21lat, więc nie wymagajmy, aby wyglądał jak z fabryki, więc znalazło się pare miejsc, które wymagały naprawy:
Teraz parę zdjęć z reperaturkami:
Teraz trzeba by było zająć się przodem, w którym też jest trochę rdzy:
[img]//img815.imageshack.us/img815/5389/dscf2864m.jpg[/img]
Już troche oczyszczone z rudej:
Czas zająć się resztą:
A tak wyglądał silnik przed malowaniem:
A tak po malowaniu:
Komora silnika przygotowana do malowania:
I Po malowaniu:
Maska w trakcie przygotowań (drobne denty i niemieckie "ohne emblem" czyli bez emblematu):
I po malowaniu od środka:
Tylna klapa w trakcie przygotowań do malowania (również "ohne emblem" pozbywamy się loga BMW):
Już pomalowana od wewnątrz:
Czas na przygotowanie samej budy:
Wash Primer i potem w podkład:
Już w podkładzie:
Przymiarka błotników:
Teraz czas na maskowanie i malowanie całości:
Czas na drzwi:
I w podkład:
I gotowe od wewnątrz:
Został nam jeszcze szyberdach:
Czyszczenie pasa przedniego:
Tak wygląda teraz silnik:
Czyszczenie zacisków:
Malowanie deski rozdzielczej:
Gdy samochód jest już polakierowany, teraz zajmujemy się wytłumieniem i wygłuszeniem auta:
Przeróbka tylnej półki - likwidacja dziur po głośnikach:
Ciąg dalszy wygłuszania:
Odnowiony tunel - jego części, wskazówki pomalowane na czerwono i czerwone podświelanie, kierownica M-Technic II:
Odnowiony mieszek skórzany i aluminiowa kulka zmiany biegów:
Pofarbowany dywan na czarno:
Troche zdjęć ze złożonego środka:
_________________ Jeśli masz odwagę -pochwal się swoim projektem!!!
Ostatnio zmieniony przez meglie 2011-06-27, 22:22, w całości zmieniany 3 razy
bardzo ładnie wszystko wygląda, tez robiłem podobnie. Sam wszystko lakierowałeś i mam pytanie co do łatania dziur w podłodze, że na nity
Tak sam lakierowałem w garażu odpowiednio przygotowanym wcześniej. A dziury w podłodze tak wycinana blacha na nitach, potem na to szmata z włókien i żywica.
_________________ Jeśli masz odwagę -pochwal się swoim projektem!!!
Ostatnio zmieniony przez meglie 2011-06-24, 11:44, w całości zmieniany 2 razy
wszystko pieknie, znaczki jeszcze kwestia gustu, ale galki od biegow juz nie... (moim zdaniem nie pasuje wogole do niczego-mogles dac ladna w skorce ori galke) Co do reszty jestem pod wrazeniem wkladu pracy, naprawde dobra robota. Pozdro
_________________ BMW (E30) & MOTORSPORT
M50 stroker 3,0L power N/A...
Lato, wakacje, a tu masa roboty przy projekcie. Trzeba kończyć to całe zamieszanie, aby nacieszyć się jeszcze latem razem z moim E30.
Otóż nadszedł czas na przymiarkę felg, a w ramach rozrywki zrobiłem taki mały foto-montaż, jakby one miały wyglądać.
Dla przypominania felgi ATS 16" 4X100 przód 7,5J tył 9J
Tak niby miałyby wyglądać po pomalowaniu CZARNY PÓŁMAT/SATYNA + czerwony ciemny RING:
Teraz zostały listwy boczne i progi M-Technic do wykończenia - niestety na razie bez zderzaków, zdjęcie listew i przymiarka:
_________________ Jeśli masz odwagę -pochwal się swoim projektem!!!
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Maj 2006 Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2011-07-04, 21:53
Całkiem fajnie Ci to poszło....
Rozpórka moim zdaniem do wyrzucenia, napewno nie spełnia swojej funkcji, no i gała - faktycznie nie ma nic srebrnego w aucie, i tu nagle taki oczojeb.....
Farbowałeś już wykładzinę? sam się do tego przymierzam, ale jak zwykle nie ma jak się za to zabrać...
_________________ Części do BMW E46 & E90 E91
tel.: 508 129 719
Bardzo ładny projekt?
Nie odpowiedziałeś na moje wczesniejsze pytanie, czy montujesz jakies konkretne AUDIO że tak dociażasza auto wygłuszeniami??
iS zostaje nadal pod maską? No i czy wazyles juz auto po założeniu wszystkich wygłuszen??
Piekna robota (chociaz znaczki moglbys wrocic, ale to kwestia gustu)
PZDR!!
LUKAS
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach