BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e39] szukam rady co dalej robić
Autor Wiadomość
FuXX 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Lip 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-07-13, 22:37   [e39] szukam rady co dalej robić

Na początku witam wszystkich forumowiczów.

Posiadam BMW E39 z 1996 roku 2.0i z instalacjom gazową stag 300. Pojawiła się poważna usterka w czasie jady jak wciskam sprzęgło zapala się kontrolka ciśnienia oleju, auto jest strasznie mułowate i jakoś dziwnie trzęsie całym samochodem. Jakieś dwa lata temu miałem wymieniane w silniku pierścienie panewki na wale szlifowaną głowicę, szlifowane gniazda zaworowe i wymienione uszczelniacze, wszystko przez to że silnik był przegrzany i zaczął pić olej jakiś litr na 1000km.
Teraz nie wiem co robić czy próbować dalej reanimować ten silnik czy go wymieniać. Jak wymieniać to może na coś mocniejszego 2.8, tylko cena to jakieś 6-7 tys.
Może możecie kogoś polecić co pomógłby mi ogarnąć ten samochód, jestem z Rzeszowa.
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-07-14, 09:20   

Jak silnik nie ma ciśnienia oleju to daj sobie z nim spokój. Po najmniejszej linii oporu mozesz wstawić m52b20 lub m52b25. Żeby wsadzić M52b28 trzeba będzie pozmieniać więcej rzeczy. A cena na pewno będzie mniejsza niż ta co napisałeś.
_________________


E30 + E91
 
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-14, 11:19   

6.7 tys ? ? ? kompletne 2.8 z e39 wyjdzie max 4 tys.
Silnik z osprzętem i wydech... tylko to ci jest potrzebne.
_________________
....
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-07-14, 11:45   

wymiana serca tylko i wyłącznie :] szkoda ładować sie w koszta naprawy
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-14, 13:25   

i dodam ze to jest tak prosty swap ze laik z google pod pachą dadzą rade spokojnie (mój pierwszy raz (w sensie swap)] :D
_________________
....
 
 
 
Nikikin 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-07-14, 15:34   

Tak jak wyżej napisano. Potrzebujesz silnika z kpl. osprzętem i wydechem. Bo napęd ten co masz pasuje. Chyba, że masz już słabe sprzęgło to bym pomyślał na twoim miejscu nad nowym.
Instalacja gazowa też zostanie ta co masz. Tylko ew. wymiana dysz na większe i wysterowanie ;) .
_________________
be polite and - SHUT THE F*CK UP
 
 
 
FuXX 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Lip 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-07-14, 23:06   

Jeśli chodzi o samo przełożenie silnika to jest to opcja nie wykonalna dla mnie nie mam zaplecza ani potrzebnych narzędzi. Najważniejszym problemem jest zakup zdrowego silnika bo sam nie wiem jak miałbym go sprawdzić.
Co do ceny to taką dostałem od Groupe A.I.E.
Taką dostałem odpowiedz:
swap Pańskiego autka tj: 520i na fabryczną 528i czyli kompletny silnik z osprzętem ( z Pańskiego autka podejdzie alternator, rozrusznik, pompa wspomagania i kompresor klimatyzacji) plus skrzynia biegów plus wał i most oraz kompletny wydech z 528i plus nasza usługa z wymianą filtrów oleji itp koszt 6,5 tys złoty
PLUS:
- nabicie układu klimatyzacji - 250 zł
- montaż instalacji lpg - 300 zł
P.S. - czas realizacji ok 7 dni
Za silnik 2.0 ze skrzynią (okazało się że moja ma mały defekt coś w niej rzegocze) 2,5-3 tys
Za silnik 2.3 koszt 4,5 tys

Co do sprzęgła to niedawno wymieniałem cały komplet, sprzęgło z dociskiem i łożyskiem.

Jeśli znacie jakiś zakład godny polecenia który to zrobi za rozsądną cenę to piszcie.
 
 
 
valdi80 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Skąd: Topolany
Wysłany: 2011-07-14, 23:47   

Za 6-7 tysi kupisz całego angola z 2.8. To co zostanie, sprzedasz za 3 bez problemu. Warsztat za przełożenie powinien wziąć 1000pln max.
 
 
FuXX 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Lip 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-07-19, 20:15   

Mam jeszcze pytanie czy tarcza sprzęgła z dociskiem z mojego silnika podejdzie do silnika o większej pojemności?
Właśnie dostałem odpowiedz od firmy PUZ przekładka na 2.8, Kompletny swap 4-5 tys zł
Cena bardzo konkretne ale trochę boje się kilometrów do pokonania.
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-07-19, 20:33   

FuXX m52b28 ma już tarczę sprzęgła 240mm. mniejsze silniki mają 228mm czy coś takiego.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Punisher 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Wrz 2011
Skąd: Bristol
Wysłany: 2011-09-13, 20:35   re

Ma ktos rade na mody 2.0, czy lepiej zmiana ?
Najgorsze jest to, ze samochod to jest angol, a ja nie mam pojecia jak tutaj sprawdzaja numery i czy w ogole mozna to wszystko obejsc.
Pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,4 sekundy. Zapytań do SQL: 15