Witam
Mam pytanie odnosnie kontrolki oleju,wiec gdy odpalam autko i chodzi na niskich obrotach zapala mi sie kontrolka oleju,ale jeli dodam gazu gasnie i po klopocie.Moze kto doradzi o co w tym chodzi?
pozdrawiam.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-01, 16:48
wiele opcji... za niskie cisnienie oleju po starcie .... może być coś ze smokiem.... musisz zmierzyć ciśnienie oleju...
jezeli obawiasz się o uszczelke to sprawdz czy auto kopici albo czy jest kakao na bagnecie albo pod korkiem.... no i czy woda jest czysta...
Sprawdz czy nie masz jakiegoś sporego wycieku z silnika..
jak to jest ok to później bedziemy szukać gdzie to cisnienie się gubi..
Jeśli kontrolka świeci dłużej tylko przy odpalaniu zimnego silnika, to być może jest to tylko jakiś zawór przelewowy. Nie wiem, jak tam jest w m42, bo zdaje się, że masz taki właśnie silnik.
koledzy sprawdzilem przed chwila jeszcze raz,kontrolka sie pali tylko jak odpalam autko,i chodzi ono na niskich obrotach,jak dodam gazu powyzej 3tys.obr gasnie.Druga sprawa jakis wyciek jest widoczny na rozrzadzie,moze zimering?nie wiem wiec prosze o pomoc..no i autko nie kopci kolego..
_________________ OLD ScooL
Ostatnio zmieniony przez GermaN e3o 2011-08-01, 19:27, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-01, 20:17
jak na mój gust pompa oleju jest do wymiany... miałem podobne objawy w m 20 ...
Zmierz ciśnienie i rób najpierw pompę... nie jestem pewien czy m42 ma zawór przelewowy ale jeśli tak to może jest w magistrali olejowej która i tak bym zdemontował i przejrzał ...
1. podmień czujnik z innego e30 i zobacz czy jest to samo.
2. pompa.
ograniczył bym jazdę do zera... może się zatrzeć i będzie kaplica.
[ Dodano: 2011-08-01, 21:18 ]
albo swap
[ Dodano: 2011-08-01, 21:25 ]
wróć..... zawór jest na pompie .... http://realoem.com/bmw/sh...504&hg=11&fg=30 kiedyś kumpel wymieniła sprężynę i było dobrze. ( nr 6 ).. własnie z nim gadałem.
dziekowac,dokladnie tam mam wyciek oleju,wiec bede probowal sobie z tym poradzic:)to wyglada tak jak z rozrzadu by mi plej wyciekał,a tam z tego co zauwazylem na obrazku znajduje sie ta sprezyna tak?dziekuje za pomoc:)pozdrawiam
[ Dodano: 2011-08-01, 22:33 ]
tak przy okazji dobra stronka Maxxxs
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-02, 19:34
hmmm może ale zdaje mi się ze byłoby już je słychać. Kolega nie wspomniał nic o tym ale chyba mówi o zimnym starcie.
Miałem tak jak mówisz LUKAS... ale dopiero gdy się olej rozgrzał i rozrzedził ... po jakimś czasie zaczęło klepać z dołu i wtedy już ciśnienia nie było nawet przy zimnym oleju.
MaxxxS, no widzisz Max a ja z doświadczenia znam przypadki kiedy nie stuka a ciśnienie sie zapala i to przez panewki, ale fakt masz racje zapomnialem dopisac ze na rozgrzanym silniku.
Na zimnym na jałowym biegu powinno był 5 bar.
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach