Wysłany: 2011-09-18, 11:08 Nowy silnik 2.0 i nie ma ducha ...
No tak wiec przedstawiam swoj problem
Spalic gume spale z miejsca ale nadal niema tego kopniecia jak na 2.0 , wczoraj z tym 2.0 z vanosem jechalem 180km/h , wczesniej majac silnik 1.6 jechalem 195km/h i to mnie dziwi
Gdy dodaje gazu silnik wyje i tak jakby przerywa , bylo tankowane i to tez nic nie dalo , jedynie na wysokich obrotach chodzi normalnie ...
Btw moja e36 z silnikiem 2.0 ma nowe sprzeglo , skrzynie od 1.6 i tylni most tez od 1.6
tak wiec niedlugo tylni most wymienie caly .. tylko pierw musze go znalesc , od skrzyni zalezy v max a od dyfra to chyba raczej kop ?:P dobrze mowie czy sie myle ?
[ Dodano: 2011-09-19, 00:33 ]
hmm to nie bedzie to jednak ..
filtr paliwa przeczyscic?? pompa paliwa niesprawna bledy w komputerze??? kto pomoze?? z gory dzieki
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-20, 20:00
A mówili nie ładuj b20:) mam podejrzenie że twoje oczekiwania były za duże jak na ten silnik.... ale co do dyfra... to w 316 jest bodajże 3.38 a 320 jest 3.45... czyli jeszcze krótszy ... więc powinna lepiej odpychać się z miejsca...
A te 180km/h to był v max? piątka odkręcona do końca
Skrzynia może mieć inny dzwon niż w 320 ale przełożenia ma te same co w 316.
1 - 4,23
2 - 2,52
3 - 1,66
4 - 1,22
5 - 1,00
R - 4,04
dyfer masz 3.38 ( najprawdopodobniej )
Jak będziesz znał obwód swoich kół da się teoretycznie obliczyć v max... ale tego wzoru nie pamiętam... może jest gdzieś w sieci...
Wyć może pompa wspom, alternator albo jakaś rolka...
co do przerywania to może któraś kostka jest źle wpięta albo w złe miejsce.. może też łapać lewe powietrze albo ma za niskie ciśnienie paliwa..
Pisałeś że silnik ma chip zmieniony... napisz przy jakich obrotach masz odcinkę ..
to co odstaje to "podgrzewacz" powietrza montowany oryginalnie w puche filtra powietrza.
[ Dodano: 2011-09-20, 22:06 ]
no i koniecznie doprowadź zimne powietrze do stożka bo sam przekonałem się o tym jak źle wpływa ciepłe powietrze na stożku tyle że w 335i
_________________ E34 520i
E30 325e powered by DINAN & S-25%
E39 528iA - M Technic
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-20, 21:20
Gr390R napisał/a:
to co odstaje to "podgrzewacz" powietrza montowany oryginalnie w puche filtra powietrza.
[ Dodano: 2011-09-20, 22:06 ]
no i koniecznie doprowadź zimne powietrze do stożka bo sam przekonałem się o tym jak źle wpływa ciepłe powietrze na stożku tyle że w 335i
[quote="Gr390R"]to co odstaje to "podgrzewacz" powietrza montowany oryginalnie w puche filtra powietrza. [quote]
To nie podgrzewacz powietrza w puszce filtra a regulator intensywności podgrzewania przepustnicy jak najbardziej montowany w puszce filtra powietrza.
_________________ E39 530d 00r
Ostatnio zmieniony przez Artur C. 2011-09-21, 16:03, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-24, 02:37
kto ci takich bzdur nagadał .. sonda lambda to sensor który doprowadza do komputera informacje o ilości tlenu w spalinach a na podstawie tego komp dawkuje wachę z powietrzem! to jest właśnie moc w samochodzie.. DAWKA MIESZANKI PALIWOWO-POWIETRZNEJ
Kupiłeś silnik z wydechem >>?? czy masz kombinowany na puszkach z 316?
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-24, 11:36
tak to może być to. mogła być walnięta już u poprzedniego właściciela, mogła się uszkodzić przy transporcie itd. masz jeszcze tą z 316? powinna pasować.
nie pamietam msuze zobaczyc ale chyba zamowie sobie od 2.0 zeby juz zadnych przerobek nie bylo bo wiesz jak to jest . hmm i w tym tkwil caly problem ... no ale moze i to nie wyklucza tego problemu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach