Witam w mojej bmce ost zaczelo klekotac w glowicy. Prawdopodobnie jest to problem z cisnieniem regulowanym na zaworach. Silink chodzi mimo tego bardzo dobrze nie narzekam obroty rowno ma moc na felach 17/235/45 mieli bez problemu. i co wazna spala mi okolo 6 litrow w trasie no a w miescie jak siegnie 9 to max. No ale ten lekki klekot mnie denerwuje bo nawet slychac jak sie obija po tlumikach, a mam caly nowy uklad wydechowy. Powiedzcie mi czy jak zmienie glowice to wszystko bedzie dobrze czy wystarczy listwe popychaczy zmienic. Znam sie na mechanice ale tego jeszcze nie robilem i nie mialem doczynienia z tym przyadkiem.
Na początek zdejmij dekiel i popatrz jak wygląda wałek i dźwigienki. Wymieniałeś olej w tym czasie? Nagraj jakiś film żeby było dobrze słychać, posłuchamy.
Ostatnio zmieniony przez beryl 2011-09-28, 20:27, w całości zmieniany 1 raz
Straszny klekot, chociaż słabo słychać. Zdjąłeś dekiel? Tam pewnie wszystko wyj... w kosmos. Skończył się pewnie wałek, dźwigienki, popychacze. Zdejmij i pokaż zdjęcia, tylko z aparatu, a nie z telefonu.
witek1989 napisał/a:
silnki 1.8 bedzie passowal bez zadnej przerobki
Pasował będzie, tylko inny komp, przepływka i guma.
walek zlom...... i po fotach widac ze w glowicy duzo syfu.... wsio do rozebrania ogolnie raczej chyba remoncik glowicy w tym przypadku wskazany zmiana samego walka raczej da tylko to ze zaraz skonczy jak ten.....ps sprawdz cisnienie oleju zanim zaczniesz rozbierac widac ze cos przegrzany ten walek moze pompa olejowa pada lub cos jest przytkane.....i raczej slaby olej jak pod deklem takie nagary......w m40 olej to 90% sukcesu tego silnika
_________________ SUCHARUS
Ostatnio zmieniony przez SUCHARUS 2011-10-01, 19:17, w całości zmieniany 2 razy
na samym allegro sa jakies tam zestawy naprawcze w granicach 700zl ale ile to jest warte to nie wiem....musisz liczyc jeszcze pierdoly jak tulejki zaworowe uszczelniacze docieranie planowanie uszczelki i takie tam..... sprawdzic kanaly smarne .......poskladac i jezdzic a koszta zabiegu hmm mysle ze w 1500 moglbys sie zamknac jakbys sam chcial robic...ale nie wiem nie robilem m40 niech sie wypowiedza Ci co robili....
Że to chodzi to dziw. Na drugim zdjęciu tak wyżarło krzywkę, że ukruszył się bok. Albo jak Cypisek, pisze albo M43 (łatwiej znaleźć w dobrym stanie) albo drugi M40 w dobrym stanie.
Tu nie ma smarowania wałka. Tak doraźnie odkręć rurkę smarującą i udrożnij ją, to może wałek nie rozpadnie się na pół. Ewentualnie kup drugi wałek ori i załóż dźwigienki od M43, to przynajmniej nie będzie darło.
Ostatnio zmieniony przez beryl 2011-10-01, 23:55, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach