BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E36 1.6 klekota
Autor Wiadomość
witek1989 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2011-09-28, 20:09   E36 1.6 klekota

Witam w mojej bmce ost zaczelo klekotac w glowicy. Prawdopodobnie jest to problem z cisnieniem regulowanym na zaworach. Silink chodzi mimo tego bardzo dobrze nie narzekam obroty rowno ma moc na felach 17/235/45 mieli bez problemu. i co wazna spala mi okolo 6 litrow w trasie no a w miescie jak siegnie 9 to max. No ale ten lekki klekot mnie denerwuje bo nawet slychac jak sie obija po tlumikach, a mam caly nowy uklad wydechowy. Powiedzcie mi czy jak zmienie glowice to wszystko bedzie dobrze czy wystarczy listwe popychaczy zmienic. Znam sie na mechanice ale tego jeszcze nie robilem i nie mialem doczynienia z tym przyadkiem.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-09-28, 20:20   

Może napisz jaki silnik. m40 m43?
_________________


E30 + E91
 
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-09-28, 20:26   

Na początek zdejmij dekiel i popatrz jak wygląda wałek i dźwigienki. Wymieniałeś olej w tym czasie? Nagraj jakiś film żeby było dobrze słychać, posłuchamy.
Ostatnio zmieniony przez beryl 2011-09-28, 20:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witek1989 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2011-09-28, 20:27   

m40 1.6 1991 :D i jeszcze jedno pytanie silnki 1.8 bedzie passowal bez zadnej przerobki

[ Dodano: 2011-09-28, 21:28 ]
jak kupilem w styczniu leciutko bylo slychac. ale teraz troche mocniej i zmienilame olej zaraz jak kupilem

[ Dodano: 2011-09-28, 21:36 ]
nagram jutro rano i wzuce na youtube wtedy bedzie slychac
ale dlaczego nic mu nie jest ze nie traci mocy to mnie ciekawi

[ Dodano: 2011-09-29, 11:20 ]
[img:92cf7ec5bb]http://im...r="0" alt="" />[/img:92cf7ec5bb]

http://beemka-klub.pl/forum/addform.html?%20

[ Dodano: 2011-09-29, 11:50 ]
http://www.youtube.com/watch?v=daixQqd6qYs o to link mozna posluchac mam nadzieje ze dobrze zrozumieliscie moj problem

[ Dodano: 2011-10-01, 10:22 ]
wiec jak moze mi ktos podpowiedziec co by bylonajlepiej zrobic w tej sytuacji????
Ostatnio zmieniony przez witek1989 2011-09-29, 10:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-10-01, 12:05   

Straszny klekot, chociaż słabo słychać. Zdjąłeś dekiel? Tam pewnie wszystko wyj... w kosmos. Skończył się pewnie wałek, dźwigienki, popychacze. Zdejmij i pokaż zdjęcia, tylko z aparatu, a nie z telefonu.

witek1989 napisał/a:
silnki 1.8 bedzie passowal bez zadnej przerobki


Pasował będzie, tylko inny komp, przepływka i guma.
 
 
witek1989 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2011-10-01, 17:13   

lece zrobie zdjecia lustrzanka bedzie dobrze widac

[ Dodano: 2011-10-01, 19:08 ]


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

i o to wlasnie to tak wyglada chyba to jest tego wina kazdy uszczerbiony i wytarty po srodku sa rowki wiec chyba walek do zmiany??? co wy na to
Ostatnio zmieniony przez witek1989 2011-10-01, 18:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2011-10-01, 19:13   

walek zlom...... i po fotach widac ze w glowicy duzo syfu.... wsio do rozebrania ogolnie raczej chyba remoncik glowicy w tym przypadku wskazany zmiana samego walka raczej da tylko to ze zaraz skonczy jak ten.....ps sprawdz cisnienie oleju zanim zaczniesz rozbierac widac ze cos przegrzany ten walek moze pompa olejowa pada lub cos jest przytkane.....i raczej slaby olej jak pod deklem takie nagary......w m40 olej to 90% sukcesu tego silnika
_________________
SUCHARUS
Ostatnio zmieniony przez SUCHARUS 2011-10-01, 19:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
witek1989 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2011-10-01, 19:28   

to moze poprostu glowice po regeneracji klupic i wsadzic ile moze kosztowac sama regeneracja??
 
 
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2011-10-01, 20:55   

na samym allegro sa jakies tam zestawy naprawcze w granicach 700zl ale ile to jest warte to nie wiem....musisz liczyc jeszcze pierdoly jak tulejki zaworowe uszczelniacze docieranie planowanie uszczelki i takie tam..... sprawdzic kanaly smarne .......poskladac i jezdzic a koszta zabiegu hmm mysle ze w 1500 moglbys sie zamknac jakbys sam chcial robic...ale nie wiem nie robilem m40 niech sie wypowiedza Ci co robili....
_________________
SUCHARUS
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-01, 21:49   

Daj sobie spokój z reanimacją tego trupa. Szukaj jakiegoś kompletu m42 z e36, wyjdzie niewiele więcej a chociaż będziesz zadowolony.
_________________


E30 + E91
 
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-10-01, 23:53   

Że to chodzi to dziw. Na drugim zdjęciu tak wyżarło krzywkę, że ukruszył się bok. Albo jak Cypisek, pisze albo M43 (łatwiej znaleźć w dobrym stanie) albo drugi M40 w dobrym stanie.
Tu nie ma smarowania wałka. Tak doraźnie odkręć rurkę smarującą i udrożnij ją, to może wałek nie rozpadnie się na pół. Ewentualnie kup drugi wałek ori i załóż dźwigienki od M43, to przynajmniej nie będzie darło.
Ostatnio zmieniony przez beryl 2011-10-01, 23:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16